Daniel Skrevet 6. april 2005 Del Skrevet 6. april 2005 (endret) Jeg er gutt, til de som lurte på det Da begynner Natrium ved livet ditt. Sheesh, jeg må slutte å si sånt, jeg minner meg selv om ramma_2pac ... Endret 6. april 2005 av nerdVANNA Lenke til kommentar
Dorian Gray Skrevet 6. april 2005 Del Skrevet 6. april 2005 lost er for damer... Noe av, om ikke det dummeste jeg har lest idag. Jeg sovnet foran 24, så jeg legger meg nå. Et ganske sykt tidspunkt å legge seg, ca 6-7 timer tidligere enn vanlig. Lenke til kommentar
Nilsen Skrevet 6. april 2005 Del Skrevet 6. april 2005 VG er så eid. www.fuckvg.no sender oss rett til VG Lenke til kommentar
phax Skrevet 6. april 2005 Del Skrevet 6. april 2005 Jeg er gutt, til de som lurte på det trodde faktisk du var jente frem til igår eller no sånt.. lett å tro det med den avataren, Lenke til kommentar
Kenneth Dammyr Skrevet 6. april 2005 Del Skrevet 6. april 2005 FAEN I SATANS SVARTE HELVETE! Nå glemte jeg at det var LOSt og fikk bare med meg slutten. Nå må jeg se det på Fredag natt og greier. Mye styr. Så inni grotte spennende. Lenke til kommentar
Sovietpig Skrevet 6. april 2005 Del Skrevet 6. april 2005 VG er så eid. www.fuckvg.no sender oss rett til VG eod Lenke til kommentar
janfredrik Skrevet 6. april 2005 Del Skrevet 6. april 2005 Glemmer det neste hver gang jeg også, men det er alltid noen på MSN/mIRC/hw.no som minner meg på det Lenke til kommentar
Neptun_ Skrevet 6. april 2005 Del Skrevet 6. april 2005 Når de fant Charlie hengt, tror ikke jeg har blitt tatt så med av en sekvens før. Kom et par høye gasp av meg når han begynte å puste. Noen som så rart på meg da. :!: Lenke til kommentar
Kenneth Dammyr Skrevet 6. april 2005 Del Skrevet 6. april 2005 Da ble jeg glad. Trodde han var dau jeg Lenke til kommentar
Putekos Skrevet 6. april 2005 Del Skrevet 6. april 2005 FAEN I SATANS SVARTE HELVETE! Nå glemte jeg at det var LOSt og fikk bare med meg slutten. Nå må jeg se det på Fredag natt og greier. Mye styr. Så inni grotte spennende. Jeg VISSTE det var noe jeg glemte. HELVETE ASS!! Går reprisen på fredag? Verdt å holde seg hjemme for ass. Lenke til kommentar
sofarot Skrevet 6. april 2005 Del Skrevet 6. april 2005 Jippi, aktiviteten i denne tråden tar seg opp igjen! :D Lenke til kommentar
svamp Skrevet 6. april 2005 Del Skrevet 6. april 2005 |/|etallica: Hurra, en spoiler Lenke til kommentar
Neptun_ Skrevet 6. april 2005 Del Skrevet 6. april 2005 |/|etallica: Hurra, en spoiler Samma det, programmet har jo gått allerede. Lenke til kommentar
Kenneth Dammyr Skrevet 6. april 2005 Del Skrevet 6. april 2005 Reprise på Fredag ja. Ved midnatt sa han TV-Norge mannen(han kjenner jeg godt btw ) Spiste sjokolademouse. Nå brygger jeg på masse raper Kanskje vi skal mekke ny avatar Lenke til kommentar
Fredrik Skrevet 6. april 2005 Del Skrevet 6. april 2005 Apropos avatar. Tror jeg bytter den jeg har. Tar den midlertidige MSN-avataren. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg