Dr3as Skrevet 26. desember 2003 Rapporter Del Skrevet 26. desember 2003 natta alle sammen... ble jammen meg stående ute i 2 timer og snakke ekke kaldt en gang jo gikk litt mye røyk da jaja.. olebrum sengesettet roper.. så får vel legge meg.. NIGTHY Lenke til kommentar
Jarmo Skrevet 26. desember 2003 Rapporter Del Skrevet 26. desember 2003 Gratulerer Wappy med dagen.... Lenke til kommentar
sparks Skrevet 26. desember 2003 Rapporter Del Skrevet 26. desember 2003 God morgen tjejer og guter Idag skal jeg til en kamerat som nettop har fått seg Logic-3 matte (DDR... ye - dancin!) Og så skal jeg vente på morgendagen så jeg kan dra til byn og bytte gaver Lenke til kommentar
bjaa Skrevet 26. desember 2003 Rapporter Del Skrevet 26. desember 2003 God Morgen! Stod akkuratt opp! det var LITT sent for å være meg, pleier å stå opp noen timer før. Kanskje jeg ble uttsatt av den kjedlige middagen igår? Eller kanskje det var noe med den rare drømmen min i natt, hvem vet?! Jeg drømte at vi skulle til Polen med skolen. Vi dro i 5 sånne gamle busser og bestemor skulle være med. Så stoppa den bakkerste bussen, og ingen hadde telefoner. Og det var den bussen bestemor satt på. Så hun kjøpte en sykkel og sykla bort til den andre bussen (!), og det reinet. Litt sinnsykt å se bestemor sykle i 60 km/t på en gammel sykkel Lenke til kommentar
Wabby Skrevet 26. desember 2003 Rapporter Del Skrevet 26. desember 2003 Gratulerer Wappy med dagen.... Takk takk Er i risør nå, skal ut med mange gode gammle venner. Skal bli gøy Kos dere her på HW Lenke til kommentar
sparks Skrevet 26. desember 2003 Rapporter Del Skrevet 26. desember 2003 Grattis Wabby! Hadde du en fin julaften? Eller ble det flaska? Lenke til kommentar
SnowDOG_ Skrevet 26. desember 2003 Rapporter Del Skrevet 26. desember 2003 Gratulerer wabby san. Du får ha det kult og kose deg med gode venner. Måtte du får deg noe også. Lenke til kommentar
kjakan_mm Skrevet 26. desember 2003 Rapporter Del Skrevet 26. desember 2003 nå ble jo ikke jeg med på denne posten heller fra begynnelsen.. ******.jaja vert borte i et halvt år eller no jeg da.. hehe =) gratulerer wabby!! Lenke til kommentar
SnowDOG_ Skrevet 26. desember 2003 Rapporter Del Skrevet 26. desember 2003 WB kjakkan_mm. Måtte de andre også gi deg en varm velkomst. Lenke til kommentar
Nikkor Skrevet 26. desember 2003 Rapporter Del Skrevet 26. desember 2003 (endret) Kjakan_mm Edit: Kjenner du Malene,Melissa og Anette? http://home.no.net/emnet/Picture%20402(1).JPG Endret 26. desember 2003 av nikkor Lenke til kommentar
kjakan_mm Skrevet 26. desember 2003 Rapporter Del Skrevet 26. desember 2003 Kjakan_mm Edit: Kjenner du de http://home.no.net/emnet/Picture%20402(1).JPG? jepp.. gjør nok det Lenke til kommentar
Nikkor Skrevet 26. desember 2003 Rapporter Del Skrevet 26. desember 2003 (endret) Er du på spray Chat da eller ? Edit: Okey Endret 26. desember 2003 av nikkor Lenke til kommentar
kjakan_mm Skrevet 26. desember 2003 Rapporter Del Skrevet 26. desember 2003 Er du på spray Chat da eller ? nei.. kjenner dem ordentlig Lenke til kommentar
kjakan_mm Skrevet 26. desember 2003 Rapporter Del Skrevet 26. desember 2003 WB kjakkan_mm. Måtte de andre også gi deg en varm velkomst. hehe. får håpe det.. har froandra meg endel siden sist gang.. er ikke helt han lille plagsomme ungen lengre men hvorfor svarer du ikke på msn? Lenke til kommentar
SnowDOG_ Skrevet 26. desember 2003 Rapporter Del Skrevet 26. desember 2003 Hmm du og har problemer med å nå meg på msn. Dritt. Kanskje eg skal reinstallere msn6. Flere som skriver meldinger men som ikke kommer gjennom. Lenke til kommentar
Nikkor Skrevet 26. desember 2003 Rapporter Del Skrevet 26. desember 2003 Her også det er så sykt irriterende Så får du svar etter på neivell..og hade... Lenke til kommentar
Dikky Skrevet 26. desember 2003 Rapporter Del Skrevet 26. desember 2003 Heisann heisann. Nå er jeg endelig kommet tilbake til sivilisasjonen igjen. Lenke til kommentar
kjakan_mm Skrevet 26. desember 2003 Rapporter Del Skrevet 26. desember 2003 Heisann heisann. Nå er jeg endelig kommet tilbake til sivilisasjonen igjen. samme kunne forsåvidt jeg sagt Lenke til kommentar
Term Skrevet 26. desember 2003 Rapporter Del Skrevet 26. desember 2003 Grattis Wabby Nå har jeg sovet en hel del, og er klar for å gå nattevakt i helga. Har egentlig vært ei super jul. Fikk ingenting ubrukelig for engangs skyld, og nådde 90kg som jeg ville. Så nå skal jeg prøve å holde det som ei matchvekt. Sitter å tenker på at jeg skal ta noen pils før jeg stikker på jobb senere. Jeg er invitert på vorspiel til ei venninne, og et par 4-5 pils skader vel ikke. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg