Torjus Skrevet 6. april 2005 Del Skrevet 6. april 2005 Haha. Tomaten har 39 underskrifter på data-oppropet sitt :!: 43 nå Lenke til kommentar
scoot Skrevet 6. april 2005 Del Skrevet 6. april 2005 Hva har så dere gjort i dag da? =) Lenke til kommentar
Jan Skrevet 6. april 2005 Del Skrevet 6. april 2005 Noen som har den tredje energilov i hodet? Den har gått i glemmeboken. Lenke til kommentar
Goophy Skrevet 6. april 2005 Del Skrevet 6. april 2005 Note to self; Aldri kjøp 10 stk. CD-R til 15,- 1/10 fikk jeg brent noe på. Men så kan det jo være brenneren min også da. Lenke til kommentar
Torjus Skrevet 6. april 2005 Del Skrevet 6. april 2005 Om det er "slett-alle-postene-til-fUzZy^-uka" nå? Ok... Lenke til kommentar
Heatsink Skrevet 6. april 2005 Del Skrevet 6. april 2005 @tomat ulf : er det "hvem er dette?" dama du har som avater ? :!: Lenke til kommentar
Nilsen Skrevet 6. april 2005 Del Skrevet 6. april 2005 Jeg vil spise dere Er du jente, kan du starte i mellomlivet Lenke til kommentar
Neptun_ Skrevet 6. april 2005 Del Skrevet 6. april 2005 @tomat ulf : er det "hvem er dette?" dama du har som avater ? :!: Den er grusom! :!: Lenke til kommentar
ATi-Radeon Skrevet 6. april 2005 Del Skrevet 6. april 2005 fant en fin cross hjelm som passer akkurat den mopeden jeg skal kjøpe Lenke til kommentar
TSP Skrevet 6. april 2005 Del Skrevet 6. april 2005 (endret) hmm Har ikke Ueland alltid vært der "oppe" a? Men, men da har vi beviset, til og med jeg kan bli moderator her en gang . Forresten kan dere bare titte innom her: http://forum.hardware.no/index.php?showtopic=401741 ? TSP Endret 6. april 2005 av The Strategy-player Lenke til kommentar
ehs5 Skrevet 6. april 2005 Del Skrevet 6. april 2005 (endret) Jeg vil spise dere Er du jente, kan du starte i mellomlivet Det er han ikke. (Er jeg 99% sikker på) Hvis han ikke er en lesbisk jente som heter Øyivind... Eller en egosentrisk schizofren person... Endret 6. april 2005 av ehs5 Lenke til kommentar
Bamse_ Skrevet 6. april 2005 Del Skrevet 6. april 2005 Jeg vil spise dere *gå med kniv mens jeg er hjemme av frykt for at du faktisk snakket sant * (regner med at det du har lest om kannibalen på vg.no ?) Lenke til kommentar
:---{D Skrevet 6. april 2005 Del Skrevet 6. april 2005 (endret) @tomat ulf : er det "hvem er dette?" dama du har som avater ? :!: Jupp! Fikk den av fargoth eller no.. Noen som vet noen norske sider som selger fete t-skjorter? Lignende som http://www.tshirthell.com/hell.shtml ? Endret 6. april 2005 av Tomat-Ulf Lenke til kommentar
slipknot_fan Skrevet 6. april 2005 Del Skrevet 6. april 2005 Jeg vil spise dere *gå med kniv mens jeg er hjemme av frykt for at du faktisk snakket sant * (regner med at det du har lest om kannibalen på vg.no ?) han med fæle tenner? har ikke lest så alt for mye. Jeg er gutt, til de som lurte på det Lenke til kommentar
:---{D Skrevet 6. april 2005 Del Skrevet 6. april 2005 www.microplex.no De var ikke så fete. Er det ingen norske arti t-skjorte butikker? Lenke til kommentar
Jubelsau Skrevet 6. april 2005 Del Skrevet 6. april 2005 Jeg vil spise dere *gå med kniv mens jeg er hjemme av frykt for at du faktisk snakket sant * (regner med at det du har lest om kannibalen på vg.no ?) han med fæle tenner? har ikke lest så alt for mye. Jeg er gutt, til de som lurte på det Åja, så du er gutt? Det visste ikke jeg Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg