Gå til innhold

Siste Ordet 3


Ueland

Anbefalte innlegg

Jeg hadde fortalt kristendomslæreren min at vi eide noen boliggårder rundt omkring, og at en gikk delvis dukken. Møtte henne i respesjonen.. "Ja Joachim, hvordan går det forresten med den greien i bergen?" Men det har nok litt med at hun ikke tørr å motsi meg eller være frekk mot meg. ;)

 

Vi har også fotorom, med alt utstyr, videokameraer, digitale speilrefleks, vanlig speilrefleks og mulighet til fremkalling av "gode gammeldagse" greier. I tillegg har skolen nettopp investert i 120 nye tynne klienter, med deilige 17'' flatskjermer.

 

Jeg tror jammen jeg har det like godt som deg jeg. ;)

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Jo, hva skjer folkens?

 

Sitter her og ser på hvordan man skal fjerne operatørsperre fra tlf'er, men man må jo ha datakabel og masse drit. Skal heller se om en kjenning kan ordne meg en ulåst tlf.

Jeg har et data program tror jeg, hvis det ikke forsvant da disken døde. Hvor du mater inn masse info fra tlf og den genererer en kode som låser opp. Har ikke testa den lastet den ned fra nullrouted i sin tid

Lenke til kommentar
Jeg har et data program tror jeg, hvis det ikke forsvant da disken døde. Hvor du mater inn masse info fra tlf og den genererer en kode som låser opp. Har ikke testa den lastet den ned fra nullrouted i sin tid

Jo, jeg vet det. Vet hvor jeg skal få tak i software osv, men jeg må ha kabelen også, og hvis min gode venn kan ordne meg en ulåst og jeg betaler mellomlegget så er det bare god stemmning =)

Lenke til kommentar
Til alle som fulgte med på utviklingen av jukse-på-nynorskprøve-og-bli-tatt-saken:

Jeg har nå snakket med læreren, og jeg fortjener medalje.

Jeg får 5er.

 

*danse en liten nynorsk dans*

Konge :!:

 

Tomat: Du burde ha 5 i snitt, men jeg hadd eikke det og kom inn. Det varierer litt fra år til år da.

 

BTW: Glemte å si at vi har gym i vulkanhallen som er en tipp topp moderne idrettshall med stor hall, vektrom, 8 garderober, squash-haller, klatrehall(klatring som valgfag, et av nærmere 30), kafeteria osv. Ryktene sier at de bygger i mer idrettsting i de øvre etasjene også.

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
×
×
  • Opprett ny...