PlatinumFlyer Skrevet 6. april 2005 Del Skrevet 6. april 2005 Jeg hadde fortalt kristendomslæreren min at vi eide noen boliggårder rundt omkring, og at en gikk delvis dukken. Møtte henne i respesjonen.. "Ja Joachim, hvordan går det forresten med den greien i bergen?" Men det har nok litt med at hun ikke tørr å motsi meg eller være frekk mot meg. Vi har også fotorom, med alt utstyr, videokameraer, digitale speilrefleks, vanlig speilrefleks og mulighet til fremkalling av "gode gammeldagse" greier. I tillegg har skolen nettopp investert i 120 nye tynne klienter, med deilige 17'' flatskjermer. Jeg tror jammen jeg har det like godt som deg jeg. Lenke til kommentar
b-real Skrevet 6. april 2005 Del Skrevet 6. april 2005 Jo, hva skjer folkens? Sitter her og ser på hvordan man skal fjerne operatørsperre fra tlf'er, men man må jo ha datakabel og masse drit. Skal heller se om en kjenning kan ordne meg en ulåst tlf. Lenke til kommentar
Kenneth Dammyr Skrevet 6. april 2005 Del Skrevet 6. april 2005 Hvor går du Joachim? Ser ut som vi har alt det du sier, pluss nytt skolebygg da Lenke til kommentar
Nikkor Skrevet 6. april 2005 Del Skrevet 6. april 2005 Godt å høre PS: Netshop er geniale. Noe annet med PCutstyr Har du fått musa? Er den god? Den står ubekreftet 22.04 :/, kommer vel snart.......... Lenke til kommentar
Bogan Skrevet 6. april 2005 Del Skrevet 6. april 2005 Jo, hva skjer folkens? Sitter her og ser på hvordan man skal fjerne operatørsperre fra tlf'er, men man må jo ha datakabel og masse drit. Skal heller se om en kjenning kan ordne meg en ulåst tlf. Jeg har et data program tror jeg, hvis det ikke forsvant da disken døde. Hvor du mater inn masse info fra tlf og den genererer en kode som låser opp. Har ikke testa den lastet den ned fra nullrouted i sin tid Lenke til kommentar
:---{D Skrevet 6. april 2005 Del Skrevet 6. april 2005 <forsvare elvebakken> </forsvare elvebakken> Flott! Men hva var gjennomsnittet på de som kommmer inn? Lenke til kommentar
Neptun_ Skrevet 6. april 2005 Del Skrevet 6. april 2005 (endret) Det eneste minuset ved å handle på web-butikker å vente på varene. *Raska på, cdon!* Endret 6. april 2005 av |/|etallica Lenke til kommentar
b-real Skrevet 6. april 2005 Del Skrevet 6. april 2005 Jeg har et data program tror jeg, hvis det ikke forsvant da disken døde. Hvor du mater inn masse info fra tlf og den genererer en kode som låser opp. Har ikke testa den lastet den ned fra nullrouted i sin tid Jo, jeg vet det. Vet hvor jeg skal få tak i software osv, men jeg må ha kabelen også, og hvis min gode venn kan ordne meg en ulåst og jeg betaler mellomlegget så er det bare god stemmning =) Lenke til kommentar
phax Skrevet 6. april 2005 Del Skrevet 6. april 2005 herregud så perfekt..!! nettopp henta ny pc'n min, skrudd den sammen og hva hører jeg? den ordentlige windows xp pro 64bits versjonen er endelig ute! det kaller man timing!! da var det bare vente noen timer.. Lenke til kommentar
Dorian Gray Skrevet 6. april 2005 Del Skrevet 6. april 2005 Til alle som fulgte med på utviklingen av jukse-på-nynorskprøve-og-bli-tatt-saken: Jeg har nå snakket med læreren, og jeg fortjener medalje. Jeg får 5er. *danse en liten nynorsk dans* Lenke til kommentar
Fredrik Skrevet 6. april 2005 Del Skrevet 6. april 2005 herregud så perfekt..!! nettopp henta ny pc'n min, skrudd den sammen og hva hører jeg? den ordentlige windows xp pro 64bits versjonen er endelig ute! det kaller man timing!! da var det bare vente noen timer.. Den er på nett, i allefall på enkelte FTP-er. Lenke til kommentar
Kenneth Dammyr Skrevet 6. april 2005 Del Skrevet 6. april 2005 Til alle som fulgte med på utviklingen av jukse-på-nynorskprøve-og-bli-tatt-saken:Jeg har nå snakket med læreren, og jeg fortjener medalje. Jeg får 5er. *danse en liten nynorsk dans* Konge :!: Tomat: Du burde ha 5 i snitt, men jeg hadd eikke det og kom inn. Det varierer litt fra år til år da. BTW: Glemte å si at vi har gym i vulkanhallen som er en tipp topp moderne idrettshall med stor hall, vektrom, 8 garderober, squash-haller, klatrehall(klatring som valgfag, et av nærmere 30), kafeteria osv. Ryktene sier at de bygger i mer idrettsting i de øvre etasjene også. Lenke til kommentar
Dorian Gray Skrevet 6. april 2005 Del Skrevet 6. april 2005 Klatring som valgfag?!?!?!??!?!?!??!?1+1+1+1?1+1+fsdjafhsldhflsdjfoeifhaøosjeLOL *vil ha* Lenke til kommentar
phax Skrevet 6. april 2005 Del Skrevet 6. april 2005 Den er på nett, i allefall på enkelte FTP-er. ja det var liksom det jeg mente. syntes det bare var litt bra timing at denkom akkurat nå som jeg var ferdig med å sette sammen maskinen! Lenke til kommentar
Fredrik Skrevet 6. april 2005 Del Skrevet 6. april 2005 Klatring som valgfag?!?!?!??!?!?!??!?1+1+1+1?1+1+fsdjafhsldhflsdjfoeifhaøosjeLOL *vil ha* Kan klatre på meg, og skli ned igjen så ofte du bare vil. Lenke til kommentar
PlatinumFlyer Skrevet 6. april 2005 Del Skrevet 6. april 2005 Vi har en "nynorsk" kandidat, hun ahr eksamen i morgen. Gjett om jeg skal spørre opp og være skikkelig drittunge! Hun klarer ikke engang skrive Joachim rett! Jeg får fire i nynorsk, og læreren lover meg alltid femmer neste gang.. Men får jeg det? Nei.. Lenke til kommentar
:---{D Skrevet 6. april 2005 Del Skrevet 6. april 2005 Klatring som valgfag?!?!?!??!?!?!??!?1+1+1+1?1+1+fsdjafhsldhflsdjfoeifhaøosjeLOL *vil ha* Kan klatre på meg, og skli ned igjen så ofte du bare vil. Jeg vil! Lenke til kommentar
Nilsen Skrevet 6. april 2005 Del Skrevet 6. april 2005 (endret) Man ser tydelig at ueland har hatt sine kunnskaper helt fra barndommen http://forum.hardware.no/index.php?showtopic=15416&hl= Den som bumper den, får ti kroner av.. Noen.. Endret 6. april 2005 av Natrium Lenke til kommentar
Dingot0m Skrevet 6. april 2005 Del Skrevet 6. april 2005 Man ser tydelig at ueland har hatt sine kunnskaper helt fra barndommen http://forum.hardware.no/index.php?showtopic=15416&hl= Den som bumper den, får ti kroner av.. Noen.. Haha :lol: Lenke til kommentar
:---{D Skrevet 6. april 2005 Del Skrevet 6. april 2005 (endret) Man ser tydelig at ueland har hatt sine kunnskaper helt fra barndommen http://forum.hardware.no/index.php?showtopic=15416&hl= Den som bumper den, får ti kroner av.. Noen.. Æsj.. Det er så lett å trykke på fast reply knappen! Ueland sa: jeg...blir..snart....gal....oki! Endret 6. april 2005 av Tomat-Ulf Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg