Gå til innhold

Siste Ordet 3


Ueland

Anbefalte innlegg

Er du fornøyd med Zen Micro?

Ja! Absolutt! Har bare vært uheldig å fått en med feil på.. er visst et problem at det er mange som har et problem. De har stjålet mange løsninger fra iPod, noe vi brukere (uten iPod) ikke klager på. Radio er flott..

 

 

 

 

Noen som vet hva man bør ha for å komme inn på medier & kommunikasjon i Oslo (ikke Sogn)?

Endret av Tomat-Ulf
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Noen som vet hva man bør ha for å komme inn på medier & kommunikasjon i Oslo (ikke Foss)?

Helst over -2 og ikke mer enn 25 prikker på rullebladet for å komme inn på Sogn. :p

Lol :!:

 

Seriøst: På Sogn kommer du inn uansett. Elvebakken, som er der jeg går( :cool: ) trenger du ca. 5 i snitt. Jeg hadde 49 poeng og kom inn. Dette varierer selvsagt.

De to andre skolene ligger imellom der.

Lenke til kommentar
Noen som vet hva man bør ha for å komme inn på medier & kommunikasjon i Oslo (ikke Foss)?

Helst over -2 og ikke mer enn 25 prikker på rullebladet for å komme inn på Sogn. :p

Lol :!:

 

Seriøst: På Sogn kommer du inn uansett. Elvebakken, som er der jeg går( :cool: ) trenger du ca. 5 i snitt. Jeg hadde 49 poeng og kom inn. Dette varierer selvsagt.

De to andre skolene ligger imellom der.

Elvebakken er ikke særlig flott, vel har de fått mye mdiler gjennom insIKT, men så mye at det er blit bra?

Husker det var noen fra Elvebakken på skolen min og skulle gjøre en liten undersøkelse..

Ullern har vel medier og kommunikasjon. :)

Lenke til kommentar

<forsvare elvebakken>

Nå har ikke jeg gått ¨på verken Ullern eller Bjerke, men jeg kan love deg at Elvebakken er den beste MK-skolen i Oslo. Først og fremst har vi jo fått nytt skolebygg. Det kosta 400mill. Fancy nye lokaler. 1mill av de pengene fikk skolen til å kjøpe nytt utstyr. Ikke at det vi hadde var dårlig. Da kjøpte de inn 60 nye iMac

 

imacG5at2002.jpg

 

En slik sitter jeg med og koser meg.

Fortsatt er det mer penger igjen som antakelig vil brukes til noen nye videokameraer og forhåpentligvis videosystem til aula/kino'en.

 

I det nye bygget holder de også på å innrede videoredigeringsbåser med reale maskiner, monitorer osv. Lydopptak/red-rom, fotostudio etc.

 

Lærerne er de beste jeg har hatt ever. Det er kompetente mennesker som har erfaring fra næringslivet og vet hva de snakker om. De tar deg seriøst og alle har et helt annet forhold til dem enn hva som er vanlig for elev->lærer. Det er ikke umulig at du spør hvordan det var på ferie etc.

 

</forsvare elvebakken>

 

EDIT: Jeg tror CD-brennere er forbruksvare. Samme har skjedd her, mer eller mindre.

Endret av kennethdammyr
Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...