Neptun_ Skrevet 6. april 2005 Del Skrevet 6. april 2005 Tanga_Ingmar_58 funker best! Lenke til kommentar
ehs5 Skrevet 6. april 2005 Del Skrevet 6. april 2005 Selvangivelse ja, hmm. Har jo hatt et par jobber i år, må jeg skrive selvangivelse da, eller er det bare for folk over 18? Hmm, overklokker skjermkortet mitt på dell-maskina mi. Trodde ikke det gikk an jeg. Lenke til kommentar
Daniel Skrevet 6. april 2005 Del Skrevet 6. april 2005 (endret) Posten var her i sted med BH-5'ene mine, SEFF HADDE JEG IKKE VÆRT Å HENTA PENGENE!!! Å, det var BH-5? Det la jeg ikke merke til i sted. Har jo hatt et par jobber i år, må jeg skrive selvangivelse da, eller er det bare for folk over 18? Hadde det vært det hadde jeg nok ikke hatt min liggende her ved siden av meg. Endret 6. april 2005 av nerdVANNA Lenke til kommentar
Jooakim Skrevet 6. april 2005 Del Skrevet 6. april 2005 http://www.popit.no/html_new/html/chat/default.asp Noe så tragisk. Jeg er bannet derfra Lenke til kommentar
Neptun_ Skrevet 6. april 2005 Del Skrevet 6. april 2005 Stor samling usmarte folk. Lenke til kommentar
ehs5 Skrevet 6. april 2005 Del Skrevet 6. april 2005 Posten var her i sted med BH-5'ene mine, SEFF HADDE JEG IKKE VÆRT Å HENTA PENGENE!!! Å, det var BH-5? Det la jeg ikke merke til i sted. Har jo hatt et par jobber i år, må jeg skrive selvangivelse da, eller er det bare for folk over 18? Hadde det vært det hadde jeg nok ikke hatt min liggende her ved siden av meg. Å. Vi har ikke fått ennå vi. Lenke til kommentar
TSP Skrevet 6. april 2005 Del Skrevet 6. april 2005 (endret) Dere har litt for lite å gjøre da vettu hvis dere leser hele So..3 jajja *Ringebu* Lite å gjøre....!? Sånn er det når man har noen elendig tanker som sier LES, og du ikke klarer bli kvitt de . Ja.... Jeg har nettopp lest et par sider.... ..jeg har lest 37 sider nå av SO 3 . Har aldri fått tid til å rote meg inn i søppel denne uken, og tror dere ikke jeg har sitti her i to timer og bare lest til nå! Dere må slutte å poste når jeg er borte . TSP Endret 6. april 2005 av The Strategy-player Lenke til kommentar
diversity Skrevet 6. april 2005 Del Skrevet 6. april 2005 http://www.popit.no/html_new/html/chat/default.asp Noe så tragisk. Jeg er bannet derfra Derfor du henger her? Lenke til kommentar
SupremeX Skrevet 6. april 2005 Del Skrevet 6. april 2005 Posten var her i sted med BH-5'ene mine, SEFF HADDE JEG IKKE VÆRT Å HENTA PENGENE!!! Å, det var BH-5? Det la jeg ikke merke til i sted. Hva trodde du? Brystholder 5? Lenke til kommentar
Neptun_ Skrevet 6. april 2005 Del Skrevet 6. april 2005 http://www.popit.no/html_new/html/chat/default.asp Noe så tragisk. Jeg er bannet derfra Ble nettopp bannet fordi jeg reagerte på sensuren av homofil. "Hvorfor blir ikke pedofil sensurert da, eller heterofil?", spurte jeg en moderator. Ikke svar, ble bannet. Lenke til kommentar
Eline Skrevet 6. april 2005 Del Skrevet 6. april 2005 Er litt redd for at jeg kanskje har fått kyssesyken jeg... Shame on you kaier'n Det er ikke Kaiern sin skyld... Men snakket med mamma i stad og hun tror ikke det er kyssesyken Men hva det nå enn er jeg har, har sikkert Kaiern og Lenke til kommentar
Solid Skrevet 6. april 2005 Del Skrevet 6. april 2005 Noe så tragisk. "deilig_jente14" funker alltid. Prøvde å snakke med deg. Ingen svarte: Lenke til kommentar
Daniel Skrevet 6. april 2005 Del Skrevet 6. april 2005 Hva trodde du? Brystholder 5? Bortsett fra femtallet, ja. Lenke til kommentar
Sovietpig Skrevet 6. april 2005 Del Skrevet 6. april 2005 Din addresse har blitt sperret.Prøv igjen siden. hoho Lenke til kommentar
Fredrik Skrevet 6. april 2005 Del Skrevet 6. april 2005 Troll has arrived. Han stian virker som en real drittsekk. *kjefte på* Lenke til kommentar
saltebanan Skrevet 6. april 2005 Del Skrevet 6. april 2005 (endret) ?Eeee Hva? Endret 6. april 2005 av saltebanan Lenke til kommentar
TSP Skrevet 6. april 2005 Del Skrevet 6. april 2005 (endret) popit.no var så mye bedre før, når det var nytt, chatten og alt . Nå er det bare noe dritt . edit Hva har skjedd. Jeg har ikke gitt Tonio gave! *Si gratulerer, overrekke gave* *Holde tale* Kjære Tonio! #Vi fra forumstyret vil spare dere fra å lese resten av innholdet i denne posten, da det er relativt klissete - Anti-klissnakkfunskjonen# edit: Ikke nå igjen TSP Endret 6. april 2005 av The Strategy-player Lenke til kommentar
saltebanan Skrevet 6. april 2005 Del Skrevet 6. april 2005 Hva ? Kan dere gjenta? Lenke til kommentar
Dingot0m Skrevet 6. april 2005 Del Skrevet 6. april 2005 (endret) *kose på iPod Photo 40GB som nettopp ble hentet på postkontoret* EDIT: popit.no var så mye bedre førNei. Endret 6. april 2005 av Dingot0m Lenke til kommentar
Neptun_ Skrevet 6. april 2005 Del Skrevet 6. april 2005 Din addresse har blitt sperret.Prøv igjen siden. hoho Oi.. Vi fikk samme feilmelding. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg