Gå til innhold
Presidentvalget i USA 2024 ×

Siste Ordet 3

Ueland

Anbefalte innlegg

Jeg har fått en sangtekst, sangen heter Høyrebølgen, og teksten ser slik ut:

Farvell politikk og velkommen musikk

Se himlen er lyseblå

Nå skal vi bli frie fra byråkratiet.

Få blomsterbed og bedre råd

Se økonomien og handelen gror

Som liljer i drivhus med nygjødsla jord.

For høyrebølgen kommer

Den ruller og den flommer

Og høyrevinden piper

Som hundretusen viper

Med høyrevri

Flyr de muntert forbi

Og hilser den nye tid.

Nå skal det bli slutt på pass opp og forbudt

Se himlen er lyseblå

Vi holdt på å tørke i femti års mørketid

Underholdt av NRK

Alle var like og grovbrød var sunt

Se villaen vinke med blåveisen rundt.

For høyrevinden fyker

Og venstresida ryker

Og høyremannen smiler

Snart får vi nye biler

Med høyreratt

Og med høyreskatt

Snart kjører vi rundt med hatt.

Noen som vet hvor man kan få tak i musikken? (Noen som har den? hint-hint)

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

For en dag..

Skulle teste litt Prime95 med kjøleren jeg har nå (En Thermaltake Spark7+), låner den av han jeg bor på rom med. (For boxedkjøleren måtte ut..)

Uten goop..

Viften gikk på laveste hastighet, også er den pot, jumper eller temperatur-styrt, men festene til disse er løsnet, så det er bare to ledninger som stikker ut.. Mens maskinen var på (og jeg hadde 60C + i load, etter 2min med stresstest) så skulle jeg tvinne disse sammen så jeg fikk full hastighet. Fiklet ganske mye, helt til jeg fikk høyre tommel inn i viften (som da gikk på full hastighet) .. Det resulterte i 2 brukne vifteblader pluss en blødende tommel.. Da var det frem med et par eldgamle 80mm vifter, litt ducktape, og vips så hadde jeg stillere og bedre kjøling :mrgreen:

Testet i en timestid med Prime95 nå, og den kommer ikke over 59C. Sitter med en P4, 2400Mhz (533MHz FSB) .. Har aldri vært så fornøyd med temperaturene som nå jeg! :w00t:

Ellers har vi har "Annleisdagar" på skolen vår, så i dag har jeg vært baker :thumbup:

Da ble det skoleboller og kanelsnurrer til lunsj og kveldsmat. Yey!

I morgen skal jeg synge/spille i band på skolen, det blir slackt.

Nå sitter vi og har en "nostalgi-aften", romkammeraten min sitter med Command & Conqueror (1) , og jeg har sittet i mange timer med Warcraft II .. Det rocker!

Lenke til kommentar
Nå sitter vi og har en "nostalgi-aften", romkammeraten min sitter med Command & Conqueror (1) , og jeg har sittet i mange timer med Warcraft II .. Det rocker!

Så klart rocker Command & Conquer!

Uansett, egentlig burde jeg jo ha pakka nå, før jeg drar til Berlin. Men dengang ei. Rekker det vel uansett i morgo den dag, om jeg ikke våkner klokka 14 eller noe.

Lenke til kommentar

De er strengt ikke skadedyr da. :)

Men ekle er de, og ikke drar de damer heller akkurat. Uansett, går jeg inn for å drepe de, blir de borte. Skadedyrbekjemperjobben tas altså enkelt selv. Det er ikke vanskeligere enn det. Jeg bare orker ikke nå, i de sene timer.

Lenke til kommentar
nei var i gamle dager, 99-00 blir det vel. har 5års jubileums ting denna sommern.

trives du eller?

husker jeg syns det var passe dritt første semesteret, men siste halvåret var jo galskap. sinnsykt morsomt. tror ikke jeg sov den siste måneden.

Gamle dager ja .. Hehe :p

Hvilken linje gikk du? Går datalinja jeg..

Joda, trives utrolig godt, kunne gjerne ha gått her i et par år til tror jeg.

Er jo inne i den siste måneden nå. Har du noen morsome "sprell" til oss eller?

Lenke til kommentar

gikk bilde, form farge.

ja var sånn jeg også følte det på slutten, ingen som ville dra hjem! depressiv dag den siste dagen..

siste måneden vårs gikk stortsett ut på at ingen ville kaste bort tid på og sove siden det var så kort tid igjen. så da satt vi samla en gjeng nedi nederste jenteinternat stua og proppa i oss kaffe, og når klokka blir 4 og alle er hyper på kaffe så kommer sprella av seg selv! :D

Lenke til kommentar

Hehe .. Har hatt en del sånne ja..

Men vi har ikke jente/gutte internat vi da. Bor på B' jeg, og vi er ên guttekorridor, 3 jentekorridorer og i sokkelen bor stippene.

På A' er det 2 guttekorridorer og ên jentekorridor.

Det er blitt hengt en del dyner og tepper opp i flaggstengene da.. :p Høhø.

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...