Gå til innhold
Presidentvalget i USA 2024 ×

Siste Ordet 3

Ueland

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

BCG er tuberkolose, ja.

Sprøyter svir, men personlig vil jeg heller ta en sprøyte enn for eksempel gå til tannlegen, eller holde tale foran en stor forsamling.. Er ikke skremmende akkurat :wee:

--------------------

Skal vedde den lille tissen min på at det kommer en eller annen fanatisk "moderator" å stenger denne og flytter den til feilpostet. Det er så jævlig irriterendes at dere "moderatorer" skal komme å endre på alt som kan endres på. Jeg er faen meg så sikker på at dere er alle feite nerder som ble mobbet på ungdomsskolen, og det er bare bak pcskjermen dere betyr noe!!!

Ut av ingenting... :!:

(fra tråden Bandidos Pelle er den heldige oppdager av :thumbup: )

Lenke til kommentar
BCG er tuberkolose, ja.

Sprøyter svir, men personlig vil jeg heller ta en sprøyte enn for eksempel gå til tannlegen, eller holde tale foran en stor forsamling.. Er ikke skremmende akkurat :wee:

MYE heller holde en liten tale, hivs det var noe jeg stod for. Er ikk redd for å fronte meg selv..

Spøryter er derimot ikke min sterke side, men er vel vaksinert mot det som er og litt til. Japansk Hepatitt, hepatitt A, Hepatitt B, gulfeber, etc etc...

Lenke til kommentar
Hey!

Check it out folks :cool: : http://www.akeryachts.no

Selvlagd er vellagd. :dremel:

meny, vinliste og sjøveisregler sidene hopper litt til venstre når jeg klikker innpå de.. altså de ligger litt mer til venstre en de andre sidene.

savner en rollover effekt på linkene, også bruker du feil font på forsiden under bildet iforhold til de andre sidene.

men ellers ser det veldig bra ut. :)

edit: ja også burde kontaktinfo heves litt bedre ut, dette er jo tross alt nesten det viktigste på hele siden. :)

Endret av phax
Lenke til kommentar
Hey!

Check it out folks :cool: : http://www.akeryachts.no

Selvlagd er vellagd. :dremel:

meny, vinliste og sjøveisregler sidene hopper litt til venstre når jeg klikker innpå de.. altså de ligger litt mer til venstre en de andre sidene.

savner en rollover effekt på linkene, også bruker du feil font på forsiden under bildet iforhold til de andre sidene.

men ellers ser det veldig bra ut. :)

edit: ja også burde kontaktinfo heves litt bedre ut, dette er jo tross alt nesten det viktigste på hele siden. :)

Hvilken nettleser bruker du? Har fått tilbakemeldinger på at FF har noe som må fikses ihvertfall. Er ikke slik i IE.

Rollover blir for space for dette synes jeg.

Glemte formatere teksten på forsida.

Hadde nettopp senka kontaktinfo. Den var for tydlig på liten oppløsning(1024x768). Men jeg ser at hos meg (1600x1200) er den liten. Kanskje jeg finner en mellomting.

Så skal det sies at den ikke er ferdig da. Skal komme mange flere båter osv. Og integreres med noe finn.no-greier.

Takk for respons :)

God natt.

Endret av kennethdammyr
Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...