Jooakim Skrevet 5. april 2005 Rapporter Del Skrevet 5. april 2005 @ Bandidos , Ja, så det isted må øve littt på naturfag nå - Prøve imorgen :/ Lenke til kommentar
Fredrik Skrevet 5. april 2005 Rapporter Del Skrevet 5. april 2005 Natta. Ble i litt dårlig humør egentlig. Bah. Lenke til kommentar
Even. Skrevet 5. april 2005 Rapporter Del Skrevet 5. april 2005 Huff muntlig eksamen i morgen...og polio vaksine...og onsdag vurderer å døgne Lenke til kommentar
svamp Skrevet 5. april 2005 Rapporter Del Skrevet 5. april 2005 Huff muntlig eksamen i morgen...og polio vaksine...og onsdag vurderer å døgne Poliovaksinen svir mer enn BCG-vaksinen Onsdag er en tung dag, ja.. Eksamen? Sprøyte? Lang dag? Anbefaler deg å ikke døgne Lenke til kommentar
PlatinumFlyer Skrevet 5. april 2005 Rapporter Del Skrevet 5. april 2005 BCG er den mot tuberkolose? Har tatt så mange vaksiner at jeg ikke skiller dem. Alle sprøyter er like vonde, men man må gjennom dem.. Lenke til kommentar
svamp Skrevet 5. april 2005 Rapporter Del Skrevet 5. april 2005 BCG er tuberkolose, ja. Sprøyter svir, men personlig vil jeg heller ta en sprøyte enn for eksempel gå til tannlegen, eller holde tale foran en stor forsamling.. Er ikke skremmende akkurat -------------------- Skal vedde den lille tissen min på at det kommer en eller annen fanatisk "moderator" å stenger denne og flytter den til feilpostet. Det er så jævlig irriterendes at dere "moderatorer" skal komme å endre på alt som kan endres på. Jeg er faen meg så sikker på at dere er alle feite nerder som ble mobbet på ungdomsskolen, og det er bare bak pcskjermen dere betyr noe!!! Ut av ingenting... :!: (fra tråden Bandidos Pelle er den heldige oppdager av ) Lenke til kommentar
hylo Skrevet 5. april 2005 Rapporter Del Skrevet 5. april 2005 Hehe. Jeg har så og si ikke sovet på to dager. Hvorfor ikke? Begynner å bli ganske trøtt nå jeg Er ikke trøtt. Lenke til kommentar
PlatinumFlyer Skrevet 5. april 2005 Rapporter Del Skrevet 5. april 2005 BCG er tuberkolose, ja. Sprøyter svir, men personlig vil jeg heller ta en sprøyte enn for eksempel gå til tannlegen, eller holde tale foran en stor forsamling.. Er ikke skremmende akkurat MYE heller holde en liten tale, hivs det var noe jeg stod for. Er ikk redd for å fronte meg selv.. Spøryter er derimot ikke min sterke side, men er vel vaksinert mot det som er og litt til. Japansk Hepatitt, hepatitt A, Hepatitt B, gulfeber, etc etc... Lenke til kommentar
Kenneth Dammyr Skrevet 5. april 2005 Rapporter Del Skrevet 5. april 2005 Polio er jo ikke vond da. Det er en av de beste i så henseende(fint ord ) Og jeg vil heller tale for en stor forsamling enn og ta stivkrampe igjen. Lenke til kommentar
phax Skrevet 5. april 2005 Rapporter Del Skrevet 5. april 2005 (endret) Hey! Check it out folks : http://www.akeryachts.no Selvlagd er vellagd. meny, vinliste og sjøveisregler sidene hopper litt til venstre når jeg klikker innpå de.. altså de ligger litt mer til venstre en de andre sidene. savner en rollover effekt på linkene, også bruker du feil font på forsiden under bildet iforhold til de andre sidene. men ellers ser det veldig bra ut. edit: ja også burde kontaktinfo heves litt bedre ut, dette er jo tross alt nesten det viktigste på hele siden. Endret 5. april 2005 av phax Lenke til kommentar
Dorian Gray Skrevet 5. april 2005 Rapporter Del Skrevet 5. april 2005 For de med sprøytofobi (det er kult å dikte opp ord) er det gjerne ikke smerten, men skrekken. Selv foretrekker jeg tale for en stor forsamling, men jeg har fått høre at jeg klarer meg fint i sånne tilfeller. Har ok selvtillit. Lenke til kommentar
Even. Skrevet 5. april 2005 Rapporter Del Skrevet 5. april 2005 Stivkrampe er ikke noe vond da? Lenke til kommentar
Dorian Gray Skrevet 5. april 2005 Rapporter Del Skrevet 5. april 2005 Det er det jeg sier; det har ingenting å si om den er vond, den som er redd for sprøyter er fortsatt redd for sprøyter. Lenke til kommentar
PlatinumFlyer Skrevet 5. april 2005 Rapporter Del Skrevet 5. april 2005 Det er stikket som er vondt.. Og de sprøytene hvor du kjenner at noe pumpes inn, kan jeg styre emg for. Har over gjennomsnittlig selvtillitt, og må innrømme at jeg ikke akkurat har noe imot å fronte meg selv. Selv i saker jeg vet er upopulære. Lenke til kommentar
Kenneth Dammyr Skrevet 5. april 2005 Rapporter Del Skrevet 5. april 2005 (endret) Hey! Check it out folks : http://www.akeryachts.no Selvlagd er vellagd. meny, vinliste og sjøveisregler sidene hopper litt til venstre når jeg klikker innpå de.. altså de ligger litt mer til venstre en de andre sidene. savner en rollover effekt på linkene, også bruker du feil font på forsiden under bildet iforhold til de andre sidene. men ellers ser det veldig bra ut. edit: ja også burde kontaktinfo heves litt bedre ut, dette er jo tross alt nesten det viktigste på hele siden. Hvilken nettleser bruker du? Har fått tilbakemeldinger på at FF har noe som må fikses ihvertfall. Er ikke slik i IE. Rollover blir for space for dette synes jeg. Glemte formatere teksten på forsida. Hadde nettopp senka kontaktinfo. Den var for tydlig på liten oppløsning(1024x768). Men jeg ser at hos meg (1600x1200) er den liten. Kanskje jeg finner en mellomting. Så skal det sies at den ikke er ferdig da. Skal komme mange flere båter osv. Og integreres med noe finn.no-greier. Takk for respons God natt. Endret 5. april 2005 av kennethdammyr Lenke til kommentar
Even. Skrevet 5. april 2005 Rapporter Del Skrevet 5. april 2005 God natt folkens Tror jeg dropper døgninga. Lenke til kommentar
phax Skrevet 5. april 2005 Rapporter Del Skrevet 5. april 2005 Hvilken nettleser bruker du? osv.. bruker opera. rollover trenger ikke være så spaca da, bare at bakgrunnen blir ørlite lysere f.eks. bare for å markere at det er en link.. men men, ser nå bra ut synes jeg. Lenke til kommentar
fxwz Skrevet 5. april 2005 Rapporter Del Skrevet 5. april 2005 Jeg hater 8endeklassinger! Legger ut ett bilde på nettet som jeg har tatt uten mitt samtykke! http://forum.hardware.no/index.php?act=ST&f=66&t=401431 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg