Rodwelt Skrevet 5. april 2005 Rapporter Del Skrevet 5. april 2005 Jippi, i dag var det noen som rappa visiret på hjelmen min, så nå har jeg fått noe dritt inpå øyet. For en fin dag. Lenke til kommentar
Dorian Gray Skrevet 5. april 2005 Rapporter Del Skrevet 5. april 2005 Jippi, i dag var det noen som rappa visiret på hjelmen min, så nå har jeg fått noe dritt inpå øyet. For en fin dag. Haha, så teit.. Hvem gjør sånt? Kvelds! Ferske rundstykker. Kanskje en 24-episode? Psilo: din manbitch, gidd å spoil. Lenke til kommentar
phax Skrevet 5. april 2005 Rapporter Del Skrevet 5. april 2005 Er sur nå. Typen min er i Trysil med klassen, og han har ikke sendt meg èn melding i hele dag. Trenger ikke glemme meg bare fordi han drar vekk noen dager da... *furt* jemenin. jeg kan garantere deg at du gjør ting mye verre med måten du oppfører deg på. har erfaring fra dette selv fra flere forhold. og jeg har vært både synderen og offeret. du hisser deg opp fordi han av en eller annen grunn ikke er tilgjengelig på mobilen et par timer, det han ender opp med å føle er at han MÅ skrive deg meldinger jevnlig for å unngå trøbbel, og når meldingsskriving begynner å føles som tvang, ja da mister man lysta.. ha litt forståelse. du vet jo at han er på hytta og at han ikke drar med seg mobilen ut i bakken.. i sånne tilfeller savner jeg gamle dager da man ikke hadde mobil. nå til dags så går det jo faen ikke an og få litt tid for seg selv. der man slipper tenke på at man må være tilgjengelig for hele fuckingsverden vært eneste sekund. Lenke til kommentar
Fredrik Skrevet 5. april 2005 Rapporter Del Skrevet 5. april 2005 Vel, AnAnAs, er det ikke du som sier du omtrent er utro med hver eneste type du har? Og du blir sint fordi han ikke svarer deg på SMS med en gang? Synes du overreagerer, og å skylde på at du er araber var en fryktelig lettvint måte å gjøre det på. Lenke til kommentar
Goophy Skrevet 5. april 2005 Rapporter Del Skrevet 5. april 2005 Det ble påpekt at jeg har "5555" innlegg. Kult. Lenke til kommentar
Fredrik Skrevet 5. april 2005 Rapporter Del Skrevet 5. april 2005 Det ble påpekt at jeg har "5555" innlegg.Kult. *ta på seg æren* Lenke til kommentar
Torjus Skrevet 5. april 2005 Rapporter Del Skrevet 5. april 2005 Hvor ble det av innlegget mitt? Lenke til kommentar
sofarot Skrevet 5. april 2005 Rapporter Del Skrevet 5. april 2005 Hvor ble det av innlegget mitt? Bortevekk? Lenke til kommentar
Goophy Skrevet 5. april 2005 Rapporter Del Skrevet 5. april 2005 *ta på seg æren* Det kan du få lov til om du vil. Lenke til kommentar
robB Skrevet 5. april 2005 Rapporter Del Skrevet 5. april 2005 (endret) Nå legger jeg meg... Jeg og. God natt! Endret 5. april 2005 av robB Lenke til kommentar
Jooakim Skrevet 5. april 2005 Rapporter Del Skrevet 5. april 2005 Hvor ble det av innlegget mitt? Jeg spiste det. Lenke til kommentar
_Xander Skrevet 5. april 2005 Rapporter Del Skrevet 5. april 2005 Thea hva med å hevne deg på han med å poste noen dristige bilder av deg selv på RPP? Så du har noe å fylle dopapiret ditt med? *hihi* Lenke til kommentar
Ostepølsa Skrevet 5. april 2005 Rapporter Del Skrevet 5. april 2005 Kjedelig dag, maling og greier på skolen, så hjem til et fucka hovedkort å høre på fucka lyd på en strålende fucka dag.. Lenke til kommentar
Kenneth Dammyr Skrevet 5. april 2005 Rapporter Del Skrevet 5. april 2005 Hey! Check it out folks : http://www.akeryachts.no Selvlagd er vellagd. Lenke til kommentar
_Xander Skrevet 5. april 2005 Rapporter Del Skrevet 5. april 2005 Ikke rart du er i godt humør!! Nei, nei.. Sånt er leit.. At hovedkort ikke fungerer er noe av det mest irriterende som finnes.. Lenke til kommentar
svamp Skrevet 5. april 2005 Rapporter Del Skrevet 5. april 2005 Jeg spiste det. :!: ----- Jeg tror jeg legger meg snart. Fikk gjort 2 av 8 kjemioppgaver før jeg gikk og så på TV2 i en liten time. Lenke til kommentar
hylo Skrevet 5. april 2005 Rapporter Del Skrevet 5. april 2005 Hehe. Jeg har så og si ikke sovet på to dager. Lenke til kommentar
Jørgen Sørheim Skrevet 5. april 2005 Rapporter Del Skrevet 5. april 2005 Jippi, i dag var det noen som rappa visiret på hjelmen min, så nå har jeg fått noe dritt inpå øyet. For en fin dag. Haha, så teit.. Hvem gjør sånt? Kvelds! Ferske rundstykker. Kanskje en 24-episode? Psilo: din manbitch, gidd å spoil. Tja, "fallskjerm" er ikke mye til spoiler. Lenke til kommentar
Bandidos-Pelle Skrevet 5. april 2005 Rapporter Del Skrevet 5. april 2005 To karer som TAR AV! Lenke til kommentar
Demonfudge Skrevet 5. april 2005 Rapporter Del Skrevet 5. april 2005 Hehe. Jeg har så og si ikke sovet på to dager. Hvorfor ikke? Begynner å bli ganske trøtt nå jeg Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg