Gå til innhold
Presidentvalget i USA 2024 ×

Siste Ordet 3

Ueland

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Nå har jeg ryddet og samlet mange sko og klær i søppelsekker. Jeg har kastet 4 jakker, og har nå elleve. . Har ikke peiling på hvor mange sko jeg kastet, men har 35 par nå. Kastet syv bukser, har 12 igjen. Håper noen får bruk for klærne og skoene da.. for det fikk ikke jeg :p

Sykt med klær du har da..hehe :)

Har bare 4-5 bukser, 3-4 shortser, 15 t-skjorter og 3 par sko

Lenke til kommentar
Dakar deg... Kanskje han er opptatt med noe...

:devil:

Den tanken har slått meg også... :dontgetit:

Selvfølgelig har jeg sendt han. Har til og med sendt han mms av et nokså dristig bilde. IKKENOSVAR. MONGOMANN!!

.. Okey, da kan jeg jo skjønne det..

liksom, et dristig bilde å greier .... :evil:

Lenke til kommentar

Trodde i det minste jeg ville få noe respons da jeg sendte det, da, men svarer gutten? Neida, det har vi ikke tid til. Tror noen får det gøy når de kommer hjem på torsdag, ja...

Fikk melding nå: "Nå har jeg nettopp kommet hjem til hytta, og hva møter meg? Jeg har ikke sendt melding til deg på noen timer, er det virkelig vits i å klikke så jævlig for det? Men jeg beklager Thea, hvis det såret deg. Jeg savner deg, og alt jeg vil er å være med deg nå."

Bla bla bla...særlig.

Lenke til kommentar
Thea hva med å hevne deg på han med å poste noen dristige bilder av deg selv på RPP? :thumbup:

Du er bare alltid på hugget, er du ikke? :!:

Da var telefonkontakten på mitt nye rom, og jeg kan bruke nettet uten å være redd for at folk skal sakse av TP'en min i gangen. Yay!

Nå legger jeg meg... For en lite givende dag. :ermm:

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...