diversity Skrevet 5. april 2005 Rapporter Del Skrevet 5. april 2005 Er sur nå. Typen min er i Trysil med klassen, og han har ikke sendt meg èn melding i hele dag. Trenger ikke glemme meg bare fordi han drar vekk noen dager da... *furt* Dakar deg... Kanskje han er opptatt med noe... Lenke til kommentar
:---{D Skrevet 5. april 2005 Rapporter Del Skrevet 5. april 2005 Er sur nå. Typen min er i Trysil med klassen, og han har ikke sendt meg èn melding i hele dag. Trenger ikke glemme meg bare fordi han drar vekk noen dager da... *furt* Har du sendt han da? Ellers så kan det hende han venter på deg... Lenke til kommentar
Putekos Skrevet 5. april 2005 Rapporter Del Skrevet 5. april 2005 Dakar deg... Kanskje han er opptatt med noe... Den tanken har slått meg også... Selvfølgelig har jeg sendt han. Har til og med sendt han mms av et nokså dristig bilde. IKKENOSVAR. MONGOMANN!! Lenke til kommentar
embark Skrevet 5. april 2005 Rapporter Del Skrevet 5. april 2005 MONGOMANN!! Boys will be boys. Lenke til kommentar
PlatinumFlyer Skrevet 5. april 2005 Rapporter Del Skrevet 5. april 2005 Utenfor dekningsområde? Mobil avslått? Suite på Trysil Høyfjellshotell? Joda, det er nok fest der. Lenke til kommentar
Even. Skrevet 5. april 2005 Rapporter Del Skrevet 5. april 2005 Nå har jeg ryddet og samlet mange sko og klær i søppelsekker. Jeg har kastet 4 jakker, og har nå elleve. . Har ikke peiling på hvor mange sko jeg kastet, men har 35 par nå. Kastet syv bukser, har 12 igjen. Håper noen får bruk for klærne og skoene da.. for det fikk ikke jeg Sykt med klær du har da..hehe Har bare 4-5 bukser, 3-4 shortser, 15 t-skjorter og 3 par sko Lenke til kommentar
scoot Skrevet 5. april 2005 Rapporter Del Skrevet 5. april 2005 Dakar deg... Kanskje han er opptatt med noe... Den tanken har slått meg også... Selvfølgelig har jeg sendt han. Har til og med sendt han mms av et nokså dristig bilde. IKKENOSVAR. MONGOMANN!! .. Okey, da kan jeg jo skjønne det.. liksom, et dristig bilde å greier .... Lenke til kommentar
Solid Skrevet 5. april 2005 Rapporter Del Skrevet 5. april 2005 MONGOMANN!! Boys will be boys. Jolly good fun. Lenke til kommentar
Jørgen Sørheim Skrevet 5. april 2005 Rapporter Del Skrevet 5. april 2005 Du og du. 24 tar den virkelig helt ut i s04e16. :O .. selv om jeg ikke helt skjønte hvorfor de ikke bare kunne kastet seg ut i fallskjermer. Lenke til kommentar
Neptun_ Skrevet 5. april 2005 Rapporter Del Skrevet 5. april 2005 Woho! Nå har cdon.com letta på ræva ( ) og sendt pakken min. Lenke til kommentar
Putekos Skrevet 5. april 2005 Rapporter Del Skrevet 5. april 2005 Trodde i det minste jeg ville få noe respons da jeg sendte det, da, men svarer gutten? Neida, det har vi ikke tid til. Tror noen får det gøy når de kommer hjem på torsdag, ja... Fikk melding nå: "Nå har jeg nettopp kommet hjem til hytta, og hva møter meg? Jeg har ikke sendt melding til deg på noen timer, er det virkelig vits i å klikke så jævlig for det? Men jeg beklager Thea, hvis det såret deg. Jeg savner deg, og alt jeg vil er å være med deg nå." Bla bla bla...særlig. Lenke til kommentar
scoot Skrevet 5. april 2005 Rapporter Del Skrevet 5. april 2005 Altså, jeg må si meg enig med fyren, det er faktisk unødvendig og klikke for det Lenke til kommentar
Solid Skrevet 5. april 2005 Rapporter Del Skrevet 5. april 2005 Ja ta det piano Thea. Slapp av nå. Ta deg en bolle. Lenke til kommentar
Goophy Skrevet 5. april 2005 Rapporter Del Skrevet 5. april 2005 Thea, seriøst, du er verre enn meg... Lenke til kommentar
SnowDOG_ Skrevet 5. april 2005 Rapporter Del Skrevet 5. april 2005 Thea hva med å hevne deg på han med å poste noen dristige bilder av deg selv på RPP? Lenke til kommentar
Putekos Skrevet 5. april 2005 Rapporter Del Skrevet 5. april 2005 Jeg er araber, vi har kort lunte, det er bare sånn det er ... Snowdog: Ja, kanskje det hadde vært noe... Lenke til kommentar
SupremeX Skrevet 5. april 2005 Rapporter Del Skrevet 5. april 2005 Thea hva med å hevne deg på han med å poste noen dristige bilder av deg selv på RPP? Du er bare alltid på hugget, er du ikke? :!: Da var telefonkontakten på mitt nye rom, og jeg kan bruke nettet uten å være redd for at folk skal sakse av TP'en min i gangen. Yay! Nå legger jeg meg... For en lite givende dag. Lenke til kommentar
Goophy Skrevet 5. april 2005 Rapporter Del Skrevet 5. april 2005 Snowdog: Ja, kanskje det hadde vært noe... Jeg tror det, kom igjen nå. Lenke til kommentar
Neptun_ Skrevet 5. april 2005 Rapporter Del Skrevet 5. april 2005 Nå legger jeg meg... For en lite givende dag. Samme her. Lenke til kommentar
Solid Skrevet 5. april 2005 Rapporter Del Skrevet 5. april 2005 Nå legger jeg meg... For en lite givende dag. Samme her. Ja, For en grå dag. Og morgendagen vil bli likedann. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg