Gå til innhold

Siste Ordet 3


Ueland

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Nå har jeg ryddet og samlet mange sko og klær i søppelsekker. Jeg har kastet 4 jakker, og har nå elleve. . Har ikke peiling på hvor mange sko jeg kastet, men har 35 par nå. Kastet syv bukser, har 12 igjen. Håper noen får bruk for klærne og skoene da.. for det fikk ikke jeg :p

Lenke til kommentar
Nå har jeg ryddet og samlet mange sko og klær i søppelsekker. Jeg har kastet 4 jakker, og har nå elleve. . Har ikke peiling på hvor mange sko jeg kastet, men har 35 par nå. Kastet syv bukser, har 12 igjen. Håper noen får bruk for klærne og skoene da.. for det fikk ikke jeg :p

Hvor mange kvadrat er klesskapet ditt på? :p

Lenke til kommentar
Nå har jeg ryddet og samlet mange sko og klær i søppelsekker. Jeg har kastet 4 jakker, og har nå elleve. . Har ikke peiling på hvor mange sko jeg kastet, men har 35 par nå. Kastet syv bukser, har 12 igjen. Håper noen får bruk for klærne og skoene da.. for det fikk ikke jeg  :p

Jeg vet om noen som kan motta brukte klær og sko..

 

:whistle:

Lenke til kommentar
Nå har jeg ryddet og samlet mange sko og klær i søppelsekker. Jeg har kastet 4 jakker, og har nå elleve. . Har ikke peiling på hvor mange sko jeg kastet, men har 35 par nå. Kastet syv bukser, har 12 igjen. Håper noen får bruk for klærne og skoene da.. for det fikk ikke jeg  :p

Hvor mange kvadrat er klesskapet ditt på? :p

her regner man ikke kvadrat, her er det snak om hektar

Lenke til kommentar
Nå har jeg ryddet og samlet mange sko og klær i søppelsekker. Jeg har kastet 4 jakker, og har nå elleve. . Har ikke peiling på hvor mange sko jeg kastet, men har 35 par nå. Kastet syv bukser, har 12 igjen. Håper noen får bruk for klærne og skoene da.. for det fikk ikke jeg :p

Og jeg er heldig hvis jeg finner noe å ha på meg når jeg våkner. :sleep: --> :omg: --> :scared: sånn er det.

Lenke til kommentar
Nå har jeg ryddet og samlet mange sko og klær i søppelsekker. Jeg har kastet 4 jakker, og har nå elleve. . Har ikke peiling på hvor mange sko jeg kastet, men har 35 par nå. Kastet syv bukser, har 12 igjen. Håper noen får bruk for klærne og skoene da.. for det fikk ikke jeg  :p

Jeg vet om noen som kan motta brukte klær og sko..

 

:whistle:

Kaiern?

 

 

 

:p

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
×
×
  • Opprett ny...