phax Skrevet 5. april 2005 Del Skrevet 5. april 2005 Du og du. 24 tar den virkelig helt ut i s04e16. :O oioi, takk for du minte meg på det! da har jeg noe å se på om 29minutter! Lenke til kommentar
sofarot Skrevet 5. april 2005 Del Skrevet 5. april 2005 Nå blir det pasta, dermed basta! Lenke til kommentar
Putekos Skrevet 5. april 2005 Del Skrevet 5. april 2005 Nå har jeg ryddet og samlet mange sko og klær i søppelsekker. Jeg har kastet 4 jakker, og har nå elleve. . Har ikke peiling på hvor mange sko jeg kastet, men har 35 par nå. Kastet syv bukser, har 12 igjen. Håper noen får bruk for klærne og skoene da.. for det fikk ikke jeg Lenke til kommentar
Neptun_ Skrevet 5. april 2005 Del Skrevet 5. april 2005 Nå har jeg ryddet og samlet mange sko og klær i søppelsekker. Jeg har kastet 4 jakker, og har nå elleve. . Har ikke peiling på hvor mange sko jeg kastet, men har 35 par nå. Kastet syv bukser, har 12 igjen. Håper noen får bruk for klærne og skoene da.. for det fikk ikke jeg Hvor mange kvadrat er klesskapet ditt på? Lenke til kommentar
Lungemannen Skrevet 5. april 2005 Del Skrevet 5. april 2005 Kaste? Hvorfor ikke gi det til Fretex eller noe? Lenke til kommentar
Eline Skrevet 5. april 2005 Del Skrevet 5. april 2005 Nå har jeg ryddet og samlet mange sko og klær i søppelsekker. Jeg har kastet 4 jakker, og har nå elleve. . Har ikke peiling på hvor mange sko jeg kastet, men har 35 par nå. Kastet syv bukser, har 12 igjen. Håper noen får bruk for klærne og skoene da.. for det fikk ikke jeg Jeg vet om noen som kan motta brukte klær og sko.. Lenke til kommentar
Lufen Skrevet 5. april 2005 Del Skrevet 5. april 2005 Nå har jeg ryddet og samlet mange sko og klær i søppelsekker. Jeg har kastet 4 jakker, og har nå elleve. . Har ikke peiling på hvor mange sko jeg kastet, men har 35 par nå. Kastet syv bukser, har 12 igjen. Håper noen får bruk for klærne og skoene da.. for det fikk ikke jeg Hvor mange kvadrat er klesskapet ditt på? her regner man ikke kvadrat, her er det snak om hektar Lenke til kommentar
Solid Skrevet 5. april 2005 Del Skrevet 5. april 2005 Nå har jeg ryddet og samlet mange sko og klær i søppelsekker. Jeg har kastet 4 jakker, og har nå elleve. . Har ikke peiling på hvor mange sko jeg kastet, men har 35 par nå. Kastet syv bukser, har 12 igjen. Håper noen får bruk for klærne og skoene da.. for det fikk ikke jeg Og jeg er heldig hvis jeg finner noe å ha på meg når jeg våkner. --> --> sånn er det. Lenke til kommentar
Putekos Skrevet 5. april 2005 Del Skrevet 5. april 2005 Gir dem jo selvfølgelig bort, da. Er jo ikke noe galt med klærne, bortsett fra at jeg ikke liker dem. Lenke til kommentar
Demonfudge Skrevet 5. april 2005 Del Skrevet 5. april 2005 Har 3 bukser, 2 par sko, 3 gensere og et par t-skjorter jeg Men men... Gruer meg til oppkjøring på fredag Lenke til kommentar
Jooakim Skrevet 5. april 2005 Del Skrevet 5. april 2005 Nå har jeg ryddet og samlet mange sko og klær i søppelsekker. Jeg har kastet 4 jakker, og har nå elleve. . Har ikke peiling på hvor mange sko jeg kastet, men har 35 par nå. Kastet syv bukser, har 12 igjen. Håper noen får bruk for klærne og skoene da.. for det fikk ikke jeg Jeg vet om noen som kan motta brukte klær og sko.. Kaiern? Lenke til kommentar
SnowDOG_ Skrevet 5. april 2005 Del Skrevet 5. april 2005 Hmm.... aldri tenkt kor mange klesplagger eg har. Har vel ca 7-8bukser, 10-15t-shorter, 4par sko, 3 jakker eller noe, og sikkert 20-30par sokker, gensere.....5-6? Lenke til kommentar
Eline Skrevet 5. april 2005 Del Skrevet 5. april 2005 Jeg vet om noen som kan motta brukte klær og sko.. Kaiern? Ja, jeg tror han liker å gå rundt i jente klær. Jeg tror han liker det veldig godt... (Håper ikke det egentlig ) Lenke til kommentar
Lufen Skrevet 5. april 2005 Del Skrevet 5. april 2005 (endret) Ja, jeg tror han liker å gå rundt i jente klær. Jeg tror han liker det veldig godt... (Håper ikke det egentlig ) er det noe galt i å gå rundt i jenteklær edit: Fy space tast Endret 5. april 2005 av Lufen Lenke til kommentar
embark Skrevet 5. april 2005 Del Skrevet 5. april 2005 er det noe galt i å gå rundt i jente klær Jenteklær faktisk. Lenke til kommentar
scoot Skrevet 5. april 2005 Del Skrevet 5. april 2005 er det noe galt i å gå rundt i jenteklær edit: Fy space tast Neida, helt normalt det Lenke til kommentar
:---{D Skrevet 5. april 2005 Del Skrevet 5. april 2005 er det noe galt i å gå rundt i jenteklær edit: Fy space tast Neida, helt normalt det Ja.. Har på meg miss sixty jeg nå.. Fine de! Lenke til kommentar
Solid Skrevet 5. april 2005 Del Skrevet 5. april 2005 Dette går vel under den dølleste diskusjonen, etter den pantediskusjonen jeg og @kd satte igang. Lenke til kommentar
sofarot Skrevet 5. april 2005 Del Skrevet 5. april 2005 er det noe galt i å gå rundt i jenteklær edit: Fy space tast Neida, helt normalt det Ja.. Har på meg miss sixty jeg nå.. Fine de! er det bare jeg som liker grønna tangaer istedenfor røde? Lenke til kommentar
Putekos Skrevet 5. april 2005 Del Skrevet 5. april 2005 Er sur nå. Typen min er i Trysil med klassen, og han har ikke sendt meg èn melding i hele dag. Trenger ikke glemme meg bare fordi han drar vekk noen dager da... *furt* Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg