Gå til innhold

Siste Ordet 3


Ueland

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Jeg elsker sushi.

Først gang var det ekkelt, men det er virkelig noe som blir bedre hver gang du spiser det.

Et krav hver gang jeg har bursdag.

Samme. Elsker det. Stamstedet mitt er et sushi sted. Og der er jeg ofte nok til at de kjenner meg igjen, og gir meg avslag. ;) (De skriver det på regningen som ta-med sushi, og jeg sparer 13 % moms! Og det er ulovlig. Derfor vet ikke dere dette).

Lenke til kommentar
Hvordan regnes feriepenger ut? En viss prosent av inntekten, er det ikke?

Noen som vet hvor mange prosent?

Det er 10,2 prosent av fjorårets lønn ( ikke inkludert fjorårest feriepenger.. )

Takk!

 

Da blir det ikke mye feriepenger på meg (men mer enn i fjor, da ble det 50 kr. :grin: )

 

----

 

Argh, skulle ha begynt å jobbe med kjemiinnlevering for mange timer siden, men klarer bare ikke å rive meg løs! Skulle gjerne ha lest til teoriprøven også..

 

Nå blir det et krafttak for å komme seg av forumet, og jeg bestemmer for meg selv at jeg ikke kommer tilbake før etter 22:30. :angry:

Lenke til kommentar
Jeg elsker sushi.

Først gang var det ekkelt, men det er virkelig noe som blir bedre hver gang du spiser det.

Et krav hver gang jeg har bursdag.

ja, håper jeg virkelig at det blir, for det der var ikke helt min greie :!: da jeg så den der grønne greia var jackass og han fyren som sniffa det i seg og spydde som bare det :hrm:

Lenke til kommentar
Jeg elsker sushi.

Først gang var det ekkelt, men det er virkelig noe som blir bedre hver gang du spiser det.

Et krav hver gang jeg har bursdag.

ja, håper jeg virkelig at det blir, for det der var ikke helt min greie :!: da jeg så den der grønne greia var jackass og han fyren som sniffa det i seg og spydde som bare det :hrm:

Ahh. Wasabi eller noe.

Lenke til kommentar
Jeg elsker sushi.

Først gang var det ekkelt, men det er virkelig noe som blir bedre hver gang du spiser det.

Et krav hver gang jeg har bursdag.

ja, håper jeg virkelig at det blir, for det der var ikke helt min greie :!: da jeg så den der grønne greia var jackass og han fyren som sniffa det i seg og spydde som bare det :hrm:

Er ingen fan av wasabi.

-----

OMG så LOL, mamma forteller at alenehelgen min i Oslo (jeg skal ta SATs) blir til familietur til Tusenfryd.

Jeg som skulle spise sushi med Joachim og lage film med Bandidos Pelle.

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
×
×
  • Opprett ny...