Neptun_ Skrevet 5. april 2005 Rapporter Del Skrevet 5. april 2005 Jei sjkeder mei! Lenke til kommentar
PlatinumFlyer Skrevet 5. april 2005 Rapporter Del Skrevet 5. april 2005 Jeg elsker sushi.Først gang var det ekkelt, men det er virkelig noe som blir bedre hver gang du spiser det. Et krav hver gang jeg har bursdag. Samme. Elsker det. Stamstedet mitt er et sushi sted. Og der er jeg ofte nok til at de kjenner meg igjen, og gir meg avslag. (De skriver det på regningen som ta-med sushi, og jeg sparer 13 % moms! Og det er ulovlig. Derfor vet ikke dere dette). Lenke til kommentar
slipknot_fan Skrevet 5. april 2005 Rapporter Del Skrevet 5. april 2005 Det er for lite liv her. SPAM!!SPAM!!SPAM!!SPAM!!SPAM!!SPAM!!SPAM!!SPAM!!SPAM!!SPAM!!SPAM!! SPAM!!SPAM!!SPAM!!SPAM!!SPAM!!SPAM!!SPAM!!SPAM!!SPAM!!SPAM!!SPAM!!SPAM!! SPAM!!SPAM!!SPAM!!SPAM!!SPAM!!SPAM!!SPAM!!SPAM!!SPAM!!SPAM!!SPAM!!SPAM!!SPAM!! Lenke til kommentar
svamp Skrevet 5. april 2005 Rapporter Del Skrevet 5. april 2005 Hvordan regnes feriepenger ut? En viss prosent av inntekten, er det ikke?Noen som vet hvor mange prosent? Det er 10,2 prosent av fjorårets lønn ( ikke inkludert fjorårest feriepenger.. ) Takk! Da blir det ikke mye feriepenger på meg (men mer enn i fjor, da ble det 50 kr. ) ---- Argh, skulle ha begynt å jobbe med kjemiinnlevering for mange timer siden, men klarer bare ikke å rive meg løs! Skulle gjerne ha lest til teoriprøven også.. Nå blir det et krafttak for å komme seg av forumet, og jeg bestemmer for meg selv at jeg ikke kommer tilbake før etter 22:30. Lenke til kommentar
Anette_ Skrevet 5. april 2005 Rapporter Del Skrevet 5. april 2005 Har sitti med ett kjemiforsøk siden jeg kom hjem fra skolen, det er ferdig nå men så vil det selvfølgelig ikke printe seg ut.. Lenke til kommentar
Neptun_ Skrevet 5. april 2005 Rapporter Del Skrevet 5. april 2005 http://www.pixyland.org/peterpan/ Lenke til kommentar
Torjus Skrevet 5. april 2005 Rapporter Del Skrevet 5. april 2005 http://www.pixyland.org/peterpan/ Lattis Lenke til kommentar
Goophy Skrevet 5. april 2005 Rapporter Del Skrevet 5. april 2005 http://www.pixyland.org/peterpan/ Han fyren er faktisk skikkelig ram på gitar... Bare sånn at dere vet det. Lenke til kommentar
Neptun_ Skrevet 5. april 2005 Rapporter Del Skrevet 5. april 2005 http://www.pixyland.org/peterpan/ Han fyren er faktisk skikkelig ram på gitar... Bare sånn at dere vet det. Rock on! Lenke til kommentar
Aalton Skrevet 5. april 2005 Rapporter Del Skrevet 5. april 2005 Genialt morsom :!: Lenke til kommentar
bortevekk Skrevet 5. april 2005 Rapporter Del Skrevet 5. april 2005 Jeg elsker sushi.Først gang var det ekkelt, men det er virkelig noe som blir bedre hver gang du spiser det. Et krav hver gang jeg har bursdag. ja, håper jeg virkelig at det blir, for det der var ikke helt min greie :!: da jeg så den der grønne greia var jackass og han fyren som sniffa det i seg og spydde som bare det Lenke til kommentar
Same- Skrevet 5. april 2005 Rapporter Del Skrevet 5. april 2005 Prøve muntlig eksamen i morra. Noen tips? Lenke til kommentar
Lufen Skrevet 5. april 2005 Rapporter Del Skrevet 5. april 2005 Prøve muntlig eksamen i morra. Noen tips? vær sikker, hør sikker ut, kunne stoffet og gjerne mer enn nødvendig Lenke til kommentar
Neptun_ Skrevet 5. april 2005 Rapporter Del Skrevet 5. april 2005 Jeg elsker sushi.Først gang var det ekkelt, men det er virkelig noe som blir bedre hver gang du spiser det. Et krav hver gang jeg har bursdag. ja, håper jeg virkelig at det blir, for det der var ikke helt min greie :!: da jeg så den der grønne greia var jackass og han fyren som sniffa det i seg og spydde som bare det Ahh. Wasabi eller noe. Lenke til kommentar
Dorian Gray Skrevet 5. april 2005 Rapporter Del Skrevet 5. april 2005 Jeg elsker sushi.Først gang var det ekkelt, men det er virkelig noe som blir bedre hver gang du spiser det. Et krav hver gang jeg har bursdag. ja, håper jeg virkelig at det blir, for det der var ikke helt min greie :!: da jeg så den der grønne greia var jackass og han fyren som sniffa det i seg og spydde som bare det Er ingen fan av wasabi. ----- OMG så LOL, mamma forteller at alenehelgen min i Oslo (jeg skal ta SATs) blir til familietur til Tusenfryd. Jeg som skulle spise sushi med Joachim og lage film med Bandidos Pelle. Lenke til kommentar
Goophy Skrevet 5. april 2005 Rapporter Del Skrevet 5. april 2005 Omg, skal du til oslo? Se opp for en sort Datsun med stor vinge. Lenke til kommentar
enden Skrevet 5. april 2005 Rapporter Del Skrevet 5. april 2005 Omg, skal du til oslo?Se opp for en sort Datsun med stor vinge. ...eller en ganske rusten, men ellers nyvasket blå en Sushi er ikke sushi uten wasabi... Lenke til kommentar
Jørgen Sørheim Skrevet 5. april 2005 Rapporter Del Skrevet 5. april 2005 Du og du. 24 tar den virkelig helt ut i s04e16. :O Lenke til kommentar
Nilsen Skrevet 5. april 2005 Rapporter Del Skrevet 5. april 2005 Jar har kun til e13 jeg Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg