Heatsink Skrevet 5. april 2005 Rapporter Del Skrevet 5. april 2005 Internett som fungerer igjen!!!!!!! endelig, hva har skjedd de siste 36timer o so3? Lenke til kommentar
ehs5 Skrevet 5. april 2005 Rapporter Del Skrevet 5. april 2005 Hehe, på skolen hadde vi besøk av en mann som heter Sverre Knudsen. Jeg tenkte ikke over navnet hans i det hele tatt, tenkte bare han var en hvilken som helst forfatter, etter en time med han som "lærer" spurte han om vi hadde lest noen bøker osv, jeg sa at jeg hadde lest Haikernes guide til galaksen, da viste det seg at han er den norske oversetteren. Edit: Han er visst kjent for flere andre ting også, har bl.a. vunnet en spellemannspris. Googlet han ^^ Det er han. ^^ Lenke til kommentar
Arne_F Skrevet 5. april 2005 Rapporter Del Skrevet 5. april 2005 Å herre! Er det mulig, eller er det lagd i photoshop? Lenke til kommentar
Neptun_ Skrevet 5. april 2005 Rapporter Del Skrevet 5. april 2005 Jeg har vondt i etpar tenner. Har bestilt tannlegetime nå. KJEDELIG Lenke til kommentar
bortevekk Skrevet 5. april 2005 Rapporter Del Skrevet 5. april 2005 hmm, noen her som har spist sushi?er det godt? Lenke til kommentar
Neptun_ Skrevet 5. april 2005 Rapporter Del Skrevet 5. april 2005 hmm, noen her som har spist sushi?er det godt? Det høres ikke godt ut. Lenke til kommentar
slipknot_fan Skrevet 5. april 2005 Rapporter Del Skrevet 5. april 2005 Vi korsfester Clemet. Lenke til kommentar
bortevekk Skrevet 5. april 2005 Rapporter Del Skrevet 5. april 2005 det er mange ting som ikke høres så godt ut da... Lenke til kommentar
Neptun_ Skrevet 5. april 2005 Rapporter Del Skrevet 5. april 2005 Rå fisk er blant tingene på lista mi. Lenke til kommentar
sofarot Skrevet 5. april 2005 Rapporter Del Skrevet 5. april 2005 Noen som vet hva to Boss BS-1022 500 watt 10" koster i Norge? Lenke til kommentar
Pels Skrevet 5. april 2005 Rapporter Del Skrevet 5. april 2005 Rå fisk er blant tingene på lista mi. Lenke til kommentar
Dorian Gray Skrevet 5. april 2005 Rapporter Del Skrevet 5. april 2005 Snake II eier. Ellers har tirsdagen som vanlig tatt knekken på meg; 9 timer er no dritt. Imorgen skal jeg ha elevsamtale med læreren som mistenker at jeg har jukset på en nynorskprøve. Tror du det blir artig, eller? Jeg må forberede hva jeg skal si nå, kanskje jeg klarer å lyge meg til en 5er. Ærlighet varer lengst, var det? Lenke til kommentar
Goophy Skrevet 5. april 2005 Rapporter Del Skrevet 5. april 2005 hmm, noen her som har spist sushi?er det godt? Tja, greit nok, ikke sånn at jeg hoppet i taket, men absolutt etbart. Lenke til kommentar
bortevekk Skrevet 5. april 2005 Rapporter Del Skrevet 5. april 2005 hmm,okei!takk for svar!skal i vei med pappa nå snart*bekymret* Lenke til kommentar
Dorian Gray Skrevet 5. april 2005 Rapporter Del Skrevet 5. april 2005 Jeg elsker sushi. Først gang var det ekkelt, men det er virkelig noe som blir bedre hver gang du spiser det. Et krav hver gang jeg har bursdag. Lenke til kommentar
:---{D Skrevet 5. april 2005 Rapporter Del Skrevet 5. april 2005 Å herre! Er det mulig, eller er det lagd i photoshop? Går ann.. Kjenner en som runna orm. Gikk ut etter hvrt eple du tok og tenkte strategisk over hvor du måtte gå neste gang.. ikke bra nei. Ny avatar. Lenke til kommentar
Solid Skrevet 5. april 2005 Rapporter Del Skrevet 5. april 2005 Jeg elsker sushi.Først gang var det ekkelt, men det er virkelig noe som blir bedre hver gang du spiser det. Et krav hver gang jeg har bursdag. Det er verken godt eller vondt. Det er hvertfall ikke noe jeg brenner for. Lenke til kommentar
Anette_ Skrevet 5. april 2005 Rapporter Del Skrevet 5. april 2005 Hvordan regnes feriepenger ut? En viss prosent av inntekten, er det ikke?Noen som vet hvor mange prosent? Det er 10,2 prosent av fjorårets lønn ( ikke inkludert fjorårest feriepenger.. ) Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg