Bandidos-Pelle Skrevet 5. april 2005 Rapporter Del Skrevet 5. april 2005 Norsk her. Tror det gikk greit. Lenke til kommentar
phax Skrevet 5. april 2005 Rapporter Del Skrevet 5. april 2005 er det enda kredittkort snakk her, holdt det gående siden igår eller? ble ingen penger på meg idag heller så pc'n må nok vente enda ei natt.. men imorgen er det 99% sikkert at de kommer! Lenke til kommentar
vanilla ice Skrevet 5. april 2005 Rapporter Del Skrevet 5. april 2005 Engelsk skrivedag i morgen, eeeeeek Lenke til kommentar
sofarot Skrevet 5. april 2005 Rapporter Del Skrevet 5. april 2005 Da var jeg hjemme Jeg må en i dusjen, og så på butikken! Blir lite data idag Lenke til kommentar
scoot Skrevet 5. april 2005 Rapporter Del Skrevet 5. april 2005 hjemme fra skole/teater.. Bra teater-stykke faktisk Lenke til kommentar
Staalkontroll Skrevet 5. april 2005 Rapporter Del Skrevet 5. april 2005 Argh...8-9 timer på skolen er bare teit... Lenke til kommentar
ehs5 Skrevet 5. april 2005 Rapporter Del Skrevet 5. april 2005 (endret) Hehe, på skolen hadde vi besøk av en mann som heter Sverre Knudsen. Jeg tenkte ikke over navnet hans i det hele tatt, tenkte bare han var en hvilken som helst forfatter, etter en time med han som "lærer" spurte han om vi hadde lest noen bøker osv, jeg sa at jeg hadde lest Haikernes guide til galaksen, da viste det seg at han er den norske oversetteren. Edit: Han er visst kjent for flere andre ting også, har bl.a. vunnet en spellemannspris. Endret 5. april 2005 av ehs5 Lenke til kommentar
janfredrik Skrevet 5. april 2005 Rapporter Del Skrevet 5. april 2005 Hehe, på skolen hadde vi besøk av en mann som heter Sverre Knudsen. Jeg tenkte ikke over navnet hans i det hele tatt, tenkte bare han var en hvilken som helst forfatter, etter en time med han som "lærer" spurte han om vi hadde lest noen bøker osv, jeg sa at jeg hadde lest Haikernes guide til galaksen, da viste det seg at han er den norske oversetteren. Edit: Han er visst kjent for flere andre ting også, har bl.a. vunnet en spellemannspris. Googlet han ^^ Lenke til kommentar
Solid Skrevet 5. april 2005 Rapporter Del Skrevet 5. april 2005 da var matte tentamen ferdig Dejavu..... Lenke til kommentar
Nikkor Skrevet 5. april 2005 Rapporter Del Skrevet 5. april 2005 Noen som har en ferdig stil om Roy Lichtenstein? Lenke til kommentar
slipknot_fan Skrevet 5. april 2005 Rapporter Del Skrevet 5. april 2005 Noen som har en ferdig stil om Roy Lichtenstein? øyh, ingen juksing her. Lenke til kommentar
Neptun_ Skrevet 5. april 2005 Rapporter Del Skrevet 5. april 2005 Trykket ved et uhell på "følg medpå dette emnet". Mange e-poster. Lenke til kommentar
svamp Skrevet 5. april 2005 Rapporter Del Skrevet 5. april 2005 Er det en bug at det ikke går an å lagre store tråder? Går ikke an å lagre verken babethreaden eller SO3 ------- Hvordan regnes feriepenger ut? En viss prosent av inntekten, er det ikke? Noen som vet hvor mange prosent? Lenke til kommentar
Neptun_ Skrevet 5. april 2005 Rapporter Del Skrevet 5. april 2005 Er det en bug at det ikke går an å lagre store tråder?Går ikke an å lagre verken babethreaden eller SO3 Funka her... Lenke til kommentar
hylo Skrevet 5. april 2005 Rapporter Del Skrevet 5. april 2005 Trykket ved et uhell på "følg medpå dette emnet". Mange e-poster. Lenke til kommentar
svamp Skrevet 5. april 2005 Rapporter Del Skrevet 5. april 2005 Funka her... Jeg får bare lagret et par sider av hver tråd... Sikker på at du får lagret hele? Lenke til kommentar
Neptun_ Skrevet 5. april 2005 Rapporter Del Skrevet 5. april 2005 Funka her... Jeg får bare lagret et par sider av hver tråd... Sikker på at du får lagret hele? Nei. Lenke til kommentar
MrLeftfield Skrevet 5. april 2005 Rapporter Del Skrevet 5. april 2005 Engelsk skrivedag i morgen, eeeeeek EZ Lenke til kommentar
sofarot Skrevet 5. april 2005 Rapporter Del Skrevet 5. april 2005 http://www.vg.no/pub/vgart.hbs?artid=272792 :O Sjokkerende! Btw, eple er Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg