Gå til innhold

Siste Ordet 3


Ueland

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
DNB gir vel både 10.000 i kontokreditt og Mastercard med 5-15.000 i kreditt på total student-kontoen. Ren kreditt på visaen blir vel trukket fra kontokreditten?

Det er mulig, men jeg har ikke student-program. ;) Men ting ordner seg for det.

 

Det jeg reagerer på er at om jeg går i filialen på Vinderen eller på Sjølyst i Oslo, så er de kjempegreie, god påske, et smil, alt mulig. Går jeg i en annen filial blir jeg istenkeliggjort, "her står det ingenting om at du disponerer din egen konto", NEI VEL? Det har alltid gått på Vinderen, får til svar: "ja da så, hvis de er så flinke på Vinderen foreslår ejg at du går dit jeg"

 

Visa-regning får jeg engang i måneden, og den går inn til papa. Mulig det var det tilbudet til Amex-kundene, om å oggså få et Visa-kredittkort fra DnB Kort.

Lenke til kommentar
Hvis faren din er sagakunde ++ i DnB kan _du_ få sånn. ca alt du far lar deg få mht. kredittkort, kontoer, maksuttak osv. Var ihvertfall sånn jeg fikk høre det funka da jeg ble lesset full av kredittkort jeg aldri har brukt.

Pappa sluttet med det Saga Platinium greiene for en del år siden han, Handelsbanken tilbød et mye mer tilpasset program, så nå vi har vi bare min personkonto og en del firmakontoer i Dnb Nor.

 

Men som god kunde av American Express, som er representert av DnB Nor i Norge, kan det nok være med å dra lasset. Forbruket på Amex er høyt nok til det. ;)

 

Samme kan det være... Who cares..

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
×
×
  • Opprett ny...