PlatinumFlyer Skrevet 4. april 2005 Rapporter Del Skrevet 4. april 2005 La oss feire! Den første april ble Norges areal større! Sprett champagnen (eller for anledningen cola light for meg..), å vær god patriot! HEIA NORGE! (http://www.aftenposten.no/nyheter/iriks/article1009569.ece) Lenke til kommentar
Daniel Skrevet 4. april 2005 Rapporter Del Skrevet 4. april 2005 (endret) Huff, hvorfor begynner jeg aldri å gjøre lekser før klokka tolv om kvelden? EDIT: Jeg skriver som et svin når jeg er trøtt. Endret 4. april 2005 av nerdVANNA Lenke til kommentar
vanilla ice Skrevet 4. april 2005 Rapporter Del Skrevet 4. april 2005 Huff, hvorfor begynner jeg aldri å gjøre lekser før klokka tolv om kvelden? EDIT: Jeg skriver som et svin når jeg er trøtt. Kjenner til det Lenke til kommentar
SupremeX Skrevet 4. april 2005 Rapporter Del Skrevet 4. april 2005 Fordi du er lat, just like me! Hvor har forresten psilocybe tatt veien? Yay, er ferdig med flyttinga nå, så jeg kvelder. Natta! Lenke til kommentar
vanilla ice Skrevet 4. april 2005 Rapporter Del Skrevet 4. april 2005 arh, tar kvelden jeg også. Natta folkZzzzz...... Lenke til kommentar
phax Skrevet 5. april 2005 Rapporter Del Skrevet 5. april 2005 Fordi du er lat, just like me! Hvor har forresten psilocybe tatt veien? Yay, er ferdig med flyttinga nå, så jeg kvelder. Natta! han var nå innom her for noen timer siden.. prata om den billige 19" lcd'n på komplett. så savner du han eller? Lenke til kommentar
PlatinumFlyer Skrevet 5. april 2005 Rapporter Del Skrevet 5. april 2005 arh, tar kvelden jeg også. Natta folkZzzzz...... Natta vennen! Lenke til kommentar
SnowDOG_ Skrevet 5. april 2005 Rapporter Del Skrevet 5. april 2005 God natt ja. *gjespe* Lenke til kommentar
PlatinumFlyer Skrevet 5. april 2005 Rapporter Del Skrevet 5. april 2005 Og god morgen! Lenke til kommentar
Staalkontroll Skrevet 5. april 2005 Rapporter Del Skrevet 5. april 2005 Nesten god morgen........ Lenke til kommentar
enden Skrevet 5. april 2005 Rapporter Del Skrevet 5. april 2005 Kjapp oppsummering: Grunnen til at barna idag (de på østlandet i alle fall) sliter med nynorsken tror jeg er like mye basert på holdninger som ferdigheter, men jeg tar poenget med at det er teit å bruke tid på å lære to språk når man burde legge vekt på å lære ett skikkelig. Noen som er klar over at man plikter å svare et brev på det samme skriftspråket som det mottas? Husker det ble rabalder en gang når VG avdekket 21 skrivefeil i et kort brev fra en eller annen minister. Lurer på om mine neste artikler på hw ikke skal skrives på nynorsk jeg Å spare penger ved å betale for mye skatt er genialt Sitter selv med en skatteprosent for 30-50.000 mer enn det jeg tjener i år Pique er da et helt alminnelig ord. Har brut det lenge selv, og jeg er eldre enn dere, så jeg husker best DNB gir vel både 10.000 i kontokreditt og Mastercard med 5-15.000 i kreditt på total student-kontoen. Ren kreditt på visaen blir vel trukket fra kontokreditten? I skandiabanken må man vel søke for å få kontokreditt? Da var det jobben Lenke til kommentar
sofarot Skrevet 5. april 2005 Rapporter Del Skrevet 5. april 2005 G00000d m0rning! ;D Oh shit! SKOLE! Lenke til kommentar
Staalkontroll Skrevet 5. april 2005 Rapporter Del Skrevet 5. april 2005 Snakk om og drite på draget Lenke til kommentar
Goophy Skrevet 5. april 2005 Rapporter Del Skrevet 5. april 2005 Noen som er klar over at man plikter å svare et brev på det samme skriftspråket som det mottas? Husker det ble rabalder en gang når VG avdekket 21 skrivefeil i et kort brev fra en eller annen minister. Det gjelder vel bare offentlig ansatte... Lenke til kommentar
Solid Skrevet 5. april 2005 Rapporter Del Skrevet 5. april 2005 Jeg Har fått 10% advarsel men aner ikke hvorfor. hvordan kan jeg finne ut hva jeg har fått det for? trykke på 10% under avatar. Jeg fant det nå. Smiliyspamming etter at thomas har advart om at det blir advarsel om det kjem fleire slike poster.Sitat: Og jeg startet det. YES inv_biggrin.gif http://forum.hardware.no/index.php?showtop...dpost&p=3766505 Det er også ein advarsel for å ha dradd ein tråd OT med smiliesposting. Lenke til kommentar
Le Quack Skrevet 5. april 2005 Rapporter Del Skrevet 5. april 2005 bra at ikkje eg gjer det då Lenke til kommentar
Solid Skrevet 5. april 2005 Rapporter Del Skrevet 5. april 2005 bra at ikkje eg gjer det då Unnskyld de har bare rund 10 puster nu min gode mann. Hvad skulle de da tilfeldigvis allrede fått advarsel for. Lenke til kommentar
Le Quack Skrevet 5. april 2005 Rapporter Del Skrevet 5. april 2005 godt spørsmål...heh, men grunnen til at eg berre har så få er at eg hadde ein anan konto før, men den kuka seg så eg måtte fixe ein ny... Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg