Gå til innhold

Siste Ordet 3


Ueland

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Kjapp oppsummering:

Grunnen til at barna idag (de på østlandet i alle fall) sliter med nynorsken tror jeg er like mye basert på holdninger som ferdigheter, men jeg tar poenget med at det er teit å bruke tid på å lære to språk når man burde legge vekt på å lære ett skikkelig.

 

Noen som er klar over at man plikter å svare et brev på det samme skriftspråket som det mottas? Husker det ble rabalder en gang når VG avdekket 21 skrivefeil i et kort brev fra en eller annen minister.

 

Lurer på om mine neste artikler på hw ikke skal skrives på nynorsk jeg :)

 

 

Å spare penger ved å betale for mye skatt er genialt :) Sitter selv med en skatteprosent for 30-50.000 mer enn det jeg tjener i år ;)

 

 

Pique er da et helt alminnelig ord. Har brut det lenge selv, og jeg er eldre enn dere, så jeg husker best :p

 

 

DNB gir vel både 10.000 i kontokreditt og Mastercard med 5-15.000 i kreditt på total student-kontoen. Ren kreditt på visaen blir vel trukket fra kontokreditten?

I skandiabanken må man vel søke for å få kontokreditt?

 

Da var det jobben :)

Lenke til kommentar
Jeg Har fått 10% advarsel men aner ikke hvorfor. hvordan kan jeg finne ut hva jeg har fått det for?

trykke på 10% under avatar.

Jeg fant det nå.

 

Smiliyspamming etter at thomas har advart om at det blir advarsel om det kjem fleire slike poster.

Sitat:

Og jeg startet det. YES inv_biggrin.gif

 

http://forum.hardware.no/index.php?showtop...dpost&p=3766505

 

Det er også ein advarsel for å ha dradd ein tråd OT med smiliesposting.

 

:w00t:

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
×
×
  • Opprett ny...