Gå til innhold

Siste Ordet 3


Ueland

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Bestiller du uten penger? :p

jepp, fikk vite at jeg ville få en god slump penger nå snart så da bestillte jeg liksågreit med engang så jeg har pc'n klar når penga kommer! ;)

 

satser på at penga kommer ilpet av morgendagen.. håpe håpe!

 

 

@JoachimR: jepp postoppkrav ja, men ingen her i huset som har penger til å betale den ut enda..

Lenke til kommentar
Jeg er ødelagt.

 

Hodet mitt har vært vondt siden jeg gikk saftig på trynet på brett i helgen, ansiktet mitt har skrapemerker og blåmerker, hele overkroppen min er så forslått at det nesten er vondt å bevege seg, og jeg har bare å komme meg på skolen. Satser på at jeg er i orden igjen til onsdag, da er det forhåpentligvis skidag (litt seint kanskje).

 

Ellers sitter jeg å hører på Hallucinogen - Shamanix

Jeg har forstuet håndleddet og har MASSE skrubbsår oppover hele underarmen. Skulle hoppe opp på en rail. Railte 2-3 meter. Hakk i railen = bråstopp. Fyker fremover treffer railen og lander i sånn fæl slusj snø med masse små isklumper i. I t-skjorte.

 

Virker som om alle skader seg i slutten av sessongen :hmm:

Endret av EvoZ
Lenke til kommentar
@JoachimR: jepp postoppkrav ja, men ingen her i huset som har penger til å betale den ut enda..

Kort?

handle på kreditt? har ikke sånt vi.. er studenter..

 

imorgen eller på onsdag er nok penga på kontoen uansett. håper jeg hvertfall..

Til og med DnB Nor har jo til slutt spandert VISA med ynkelige ti tusen i kreditt. Men det holder til det meste. Regning en gang i måneden. Kjækt.

 

Ellers har jeg stukket av med pappas bensinkort fra Esso, mastercard med 10k kreditt der også. Også står det "Juristavtalen" på det. :D

Lenke til kommentar

Til og med DnB Nor har jo til slutt spandert VISA med ynkelige ti tusen i kreditt. Men det holder til det meste. Regning en gang i måneden. Kjækt.

 

Ellers har jeg stukket av med pappas bensinkort fra Esso, mastercard med 10k kreditt der også. Også står det "Juristavtalen" på det. :D

ja har vel ti lapper i kreditt på skandiabanken også, men det er ikke nok til å betale ut pc'n, og liker ikke kreditt i utganspunktet. farlig vane..

Lenke til kommentar

Til og med DnB Nor har jo til slutt spandert VISA med ynkelige ti tusen i kreditt. Men det holder til det meste. Regning en gang i måneden. Kjækt.

 

Ellers har jeg stukket av med pappas bensinkort fra Esso, mastercard med 10k kreditt der også. Også står det "Juristavtalen" på det. :D

ja har vel ti lapper i kreditt på skandiabanken også, men det er ikke nok til å betale ut pc'n, og liker ikke kreditt i utganspunktet. farlig vane..

Så lenge regningen blir betlat hver måned er det ikke noe problem, og koster deg vel heller ingenting. Men med en gang du begynner å utsette er du i grøften. Og det er tross alt først da selskapene tjener penger.. (stort sett).

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...