Demonfudge Skrevet 4. april 2005 Del Skrevet 4. april 2005 Wohooo! Ble 18 år i dag, OG jeg klarte oppkjøringa Gratulerer!! Lenke til kommentar
Fredrik Skrevet 4. april 2005 Del Skrevet 4. april 2005 Wohooo! Ble 18 år i dag, OG jeg klarte oppkjøringa Gratulerer! Lenke til kommentar
PlatinumFlyer Skrevet 4. april 2005 Del Skrevet 4. april 2005 Bilde av de rosa greiene jeg fant i farten! Pique, skjorte fra Polo RL og t-skjorte fra Versace! Alle tingene ser, for meg, veldig ut som sånne små overaller for babyer. :\ Veeel. Skal gå med på at en PDA ikke er topp å ta bilder med, men får ta et nytt bilde til helgen, eller når jeg måtte finne ladekabel til digitalkameraet.. Lenke til kommentar
AMDguru1 Skrevet 4. april 2005 Del Skrevet 4. april 2005 Takk takk Bare glad jeg slipper å ta den idiotiske bussen.. Lenke til kommentar
sluffy Skrevet 4. april 2005 Del Skrevet 4. april 2005 Jeg er ødelagt. Hodet mitt har vært vondt siden jeg gikk saftig på trynet på brett i helgen, ansiktet mitt har skrapemerker og blåmerker, hele overkroppen min er så forslått at det nesten er vondt å bevege seg, og jeg har bare å komme meg på skolen. Satser på at jeg er i orden igjen til onsdag, da er det forhåpentligvis skidag (litt seint kanskje). Ellers sitter jeg å hører på Hallucinogen - Shamanix Lenke til kommentar
Daniel Skrevet 4. april 2005 Del Skrevet 4. april 2005 (endret) Takk takk Bare glad jeg slipper å ta den idiotiske bussen.. Ah, busser. I morges, på vei til skolen, fikk jeg overhøre et kort foredrag om den fantastiske telefonen P800s funksjoner, blant andre: mulighet for å lagre FEM HUNDRE sanger, FEM HUNDRE bilder, FEM HUNDRE logoer og FEM HUNDRE ringetoner. http://blender3d.org/cms/typo3temp/pics/aa803f7ac4.jpg <3 Har barebone, da blir det en ekstern, og det vil jeg ikke. Jeg har en sterk anelse om at du mener small form factor-PC (SFF). Endret 4. april 2005 av nerdVANNA Lenke til kommentar
sofarot Skrevet 4. april 2005 Del Skrevet 4. april 2005 @sluffy; God Bedring da! Hmmm..... Har selv trynt og slått meg i tryne..! Ser ganske teit ut akkurat nå! Verre enn vanlig faktisk! Lenke til kommentar
Kenneth Dammyr Skrevet 4. april 2005 Del Skrevet 4. april 2005 Dumme PC'en til mamma har bestemt seg for å være engelsk. Nå har den mista det norske tastaturet sitt Lenke til kommentar
sluffy Skrevet 4. april 2005 Del Skrevet 4. april 2005 Takk. Jeg ser ut som jeg har fått pryl, og hodet mitt kjennes sånn ut også. Jeg og en jente ble også enig om at det var hun som hadde banket meg Lenke til kommentar
svamp Skrevet 4. april 2005 Del Skrevet 4. april 2005 Gratulerer til AMDguru1 neste, godnatt! Lenke til kommentar
Bogan Skrevet 4. april 2005 Del Skrevet 4. april 2005 Jeg Har fått 10% advarsel men aner ikke hvorfor. hvordan kan jeg finne ut hva jeg har fått det for? Lenke til kommentar
sofarot Skrevet 4. april 2005 Del Skrevet 4. april 2005 Trykk på "prosenten" der avdarselen står..! Lenke til kommentar
hylo Skrevet 4. april 2005 Del Skrevet 4. april 2005 (endret) Cheerful screams under the evening sun A happy family out on picnic fun Morning breeze brings the stench of death Mutilated carcasses and rotten flesh Unaware that death is at door The family of four are victims of gore Stuck their heads down into the food basket They were found in caskets Jack throws acid on their youngest son A fucked up view on what is fun He stuff her mouth full of glass Then looks around because she is not going to last She chokes on blood, which means Two down and two to go Mutilated carcasses - day of the dead Sliced up into human filet Gauging eyes - Black to the blind Death - the meaning of life Daddy dearest who loved his wife Now lay on the ground non so vile Jack dresses up the youngest one Turn her into an innocent looking nun Under the burning sun He rapes her to death - just for fun Blood Red Throne er sykt. Endret 4. april 2005 av Hylo Lenke til kommentar
Fredrik Skrevet 4. april 2005 Del Skrevet 4. april 2005 Jeg Har fått 10% advarsel men aner ikke hvorfor. hvordan kan jeg finne ut hva jeg har fått det for? trykke på 10% under avatar. Lenke til kommentar
svamp Skrevet 4. april 2005 Del Skrevet 4. april 2005 Sluffy: Jeg har også skadet meg litt i helga, var på årets første orienteringsløp, løp lenge i kratt og busker av kristtorn og eine, og høyrearmen (brukt til å ta seg for) ser ut som en blanding av selvkutting og sprøytearr Er også stiv og støl, og trakka skeivt. Men det er litt av sjarmen. Skulle hatt klekkelig betalt for å gå glipp av den helga.. Bogan: Det er vel moderatoren som har gitt advarselen som skal opplyse om dette. Men _nå_ er det . Lenke til kommentar
sluffy Skrevet 4. april 2005 Del Skrevet 4. april 2005 På tide å gå og legge seg nå snart. Må bare høre Infected Mushroom - Hush mail en gang først. Det er vel ingen her som tilfeldigvis skal på Sensation i år? Lenke til kommentar
Bogan Skrevet 4. april 2005 Del Skrevet 4. april 2005 Trykk på "prosenten" der avdarselen står..! takk takk. Fikk fin advarsel der.. Får lyst å si noe om han som ga meg og grunnen, men velger å la være da jeg faktisk kan få en advarsel som er fortjent Lenke til kommentar
Bandidos-Pelle Skrevet 4. april 2005 Del Skrevet 4. april 2005 (endret) W00T!!!! I dag er det en måned siden jeg skled, og falt på kneet mitt på isen. Jeg har fortsatt et punkt på høyreside av det venstre kneet som er 2 cm. i diameter, hvor jeg ikke har følelser. Dritchill, det er vassen, slapp hud der. Noen som har opplevd dette før? EDIT: Det gjør satans vondt når jeg spiller fotball, så det er ikke noe gøy. Endret 4. april 2005 av Bandidos Pelle Lenke til kommentar
Jan Skrevet 4. april 2005 Del Skrevet 4. april 2005 Har ikke vært i bakken på flere år nå. Lenke til kommentar
robB Skrevet 4. april 2005 Del Skrevet 4. april 2005 Nå er jeg trøtt, ganske trøtt. *Gå bort i senga* God natt! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg