PlatinumFlyer Skrevet 4. april 2005 Del Skrevet 4. april 2005 Og hvorfor ikke kalle det en skjorte med krage? Har verden blitt omvendt av Homsepatruljen..? Nå tror jeg det har hett pique i hvertfall de sistre tredve årene.. Lenke til kommentar
svamp Skrevet 4. april 2005 Del Skrevet 4. april 2005 Tilbake fra min ferd til kjøkkenet. Bytte: 2 skiver med leverpostei, 1 med sjokade. Og kald melk. Lenke til kommentar
scoot Skrevet 4. april 2005 Del Skrevet 4. april 2005 Og hvorfor ikke kalle det en skjorte med krage? Har verden blitt omvendt av Homsepatruljen..? .. Dette funderer jeg litt på og, de bruker så merkelige ord på ting .. Lenke til kommentar
Billy Bob Skrevet 4. april 2005 Del Skrevet 4. april 2005 Og hvorfor ikke kalle det en skjorte med krage? Har verden blitt omvendt av Homsepatruljen..? Nå tror jeg det har hett pique i hvertfall de sistre tredve årene.. Det har gått meg hus forbi. Hvem kan si her at de, med hånden på hjertet, bruker ordet piquè i dagligtale? - Hei Ole, tar du bort piquèen min? Ja, riktig.. Lenke til kommentar
PlatinumFlyer Skrevet 4. april 2005 Del Skrevet 4. april 2005 Jeg kan. "Mama, den rosa piquen, jeg finner ikke den, har du sett den?" Lenke til kommentar
diversity Skrevet 4. april 2005 Del Skrevet 4. april 2005 Jeg kan. "Mama, den rosa piquen, jeg finner ikke den, har du sett den?" Snakker du som du skriver? Mama og Papa? Lenke til kommentar
svamp Skrevet 4. april 2005 Del Skrevet 4. april 2005 Og rosa også da.. Hva annet, ser du ikke hvem som skrev innlegget Lenke til kommentar
scoot Skrevet 4. april 2005 Del Skrevet 4. april 2005 @svamp, hehe.. Spiller ingen rolle for meg, men jeg er litt sær på den fargen, den er liksom en jentefarge den Lenke til kommentar
PlatinumFlyer Skrevet 4. april 2005 Del Skrevet 4. april 2005 Jeg kan. "Mama, den rosa piquen, jeg finner ikke den, har du sett den?" Snakker du som du skriver? Mama og Papa? Tja, litt opp og ned. Min mor synes mamma høres noe barnslig ut, hun liker ikke mor, og da er det ma-ma igjen. At den var rosa, var et eksempel fra i dag. Kunne like gjerne spurt etter en lyseblå, eller "den tommy-piquene, du vet, den med lyseblå stripe på, har du sett den?" Lenke til kommentar
svamp Skrevet 4. april 2005 Del Skrevet 4. april 2005 @svamp, hehe.. Spiller ingen rolle for meg, men jeg er litt sær på den fargen, den er liksom en jentefarge den Jepp, enig.. Syns det er morsomt med den moten som er noen steder jeg Lenke til kommentar
Jørgen Sørheim Skrevet 4. april 2005 Del Skrevet 4. april 2005 Hoho. Knakende bra tilbud fra komplett just nu. 19" LCD (VGA) til 2500kr. Da ble det endelig 19" dual-screen på meg også. Lenke til kommentar
Aalton Skrevet 4. april 2005 Del Skrevet 4. april 2005 Huff opp 06.00 i morgen blir en grusom utfordring får finne oppkvikkende og bruke... God natt kjære forum. Lenke til kommentar
scoot Skrevet 4. april 2005 Del Skrevet 4. april 2005 @svamp, hehe.. Spiller ingen rolle for meg, men jeg er litt sær på den fargen, den er liksom en jentefarge den Jepp, enig.. Syns det er morsomt med den moten som er noen steder jeg Er greit i små doser, f.eks en stripe osv.. Men helfarget rosa, jeg holder meg i hvertfall unna! Men, nå kvelder jeg.. Snakkes! Lenke til kommentar
AMDguru1 Skrevet 4. april 2005 Del Skrevet 4. april 2005 Wohooo! Ble 18 år i dag, OG jeg klarte oppkjøringa Lenke til kommentar
phax Skrevet 4. april 2005 Del Skrevet 4. april 2005 Hoho. Knakende bra tilbud fra komplett just nu. 19" LCD (VGA) til 2500kr. Da ble det endelig 19" dual-screen på meg også. joda, billig den. men specs'a var jo ikke til å hoppe i taket for.. og litt vel tykk ramme rundt til å kjøre i dual oppsett.. mener nå jeg. Lenke til kommentar
Daniel Skrevet 4. april 2005 Del Skrevet 4. april 2005 [...] går nynorsk mer under "if it ain't broke, fix it till it is". [...] Kan du forklare det? Skjønte ikke.. Det vrir så mye på alt. Det er visstnok satt sammen av flere dialekter, slik at det skulle være basert på hvordan folk snakker. Men hvem i svarteste faen er det som snakker en sammensetning av flere titalls dialekter? AMDguru1: Gratulerer! Lenke til kommentar
PlatinumFlyer Skrevet 4. april 2005 Del Skrevet 4. april 2005 Bilde av de rosa greiene jeg fant i farten! Pique, skjorte fra Polo RL og t-skjorte fra Versace! Lenke til kommentar
Daniel Skrevet 4. april 2005 Del Skrevet 4. april 2005 Bilde av de rosa greiene jeg fant i farten! Pique, skjorte fra Polo RL og t-skjorte fra Versace! Alle tingene ser, for meg, veldig ut som sånne små overaller for babyer. :\ Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg