Neptun_ Skrevet 4. april 2005 Del Skrevet 4. april 2005 Hvorfor skal alt på død og liv være på bokmål? Personlig synes jeg ikke at nynorsk er så farlig. Ja. Jeg gir egentlig faen. Lenke til kommentar
Goophy Skrevet 4. april 2005 Del Skrevet 4. april 2005 Hvorfor skal alt på død og liv være på bokmål? Personlig synes jeg ikke at nynorsk er så farlig. Når en 2-er i nynorsk ødelegger snittet ditt som ligger på ca. 6 ellers kan du ikke like det. Trodde han fyren skulle drepe norsklæreren når han fikk vitnemålet. Naboen min forresten. Lenke til kommentar
Torjus Skrevet 4. april 2005 Del Skrevet 4. april 2005 Omg fagerstrand suger så! Han Reidar er jo max femi... Lenke til kommentar
Kenneth Dammyr Skrevet 4. april 2005 Del Skrevet 4. april 2005 Enden: Jeg vrir tingene slik jeg vil. Blir greiest da Men ja. Hvis noen absolutt vil snakke nynorsk. Versågod. Men hvis journalister som egentlig skriver bokmål må skrive nynorsk for å oppfylle likestillingskrav eller no. Og ikke minst. Hvorfor må vi lære det i skolen? Lenke til kommentar
scoot Skrevet 4. april 2005 Del Skrevet 4. april 2005 (endret) Omg fagerstrand suger så!Han Reidar er jo max femi... Hahah.. "Ååh, jeg er så skuffa *sippesipp*".. May-Britt er jo mannen i forholdet.. Reidar er jo jenta EDIT: hahah, han syyter.. og han andre terger.. Der sipper`n snart ja! Endret 4. april 2005 av Sc0oT Lenke til kommentar
Torjus Skrevet 4. april 2005 Del Skrevet 4. april 2005 Nu har du skuffa mæ BUUUHUUHUUUUU!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! Lenke til kommentar
Torjus Skrevet 4. april 2005 Del Skrevet 4. april 2005 Omg fagerstrand suger så!Han Reidar er jo max femi... Hahah.. "Ååh, jeg er så skuffa *sippesipp*".. May-Britt er jo mannen i forholdet.. Reidar er jo jenta Word :!: *skifte kanal* Lenke til kommentar
scoot Skrevet 4. april 2005 Del Skrevet 4. april 2005 Han er jo morsom, sitter her og ler samtidig som jeg er flau over at noen kan være sånn.. Tåler jo ikke kritikk i hele tatt! Lenke til kommentar
svamp Skrevet 4. april 2005 Del Skrevet 4. april 2005 Enden: Jeg vrir tingene slik jeg vil. Blir greiest da Men ja. Hvis noen absolutt vil snakke nynorsk. Versågod. Men hvis journalister som egentlig skriver bokmål må skrive nynorsk for å oppfylle likestillingskrav eller no. Og ikke minst. Hvorfor må vi lære det i skolen? I oppropet til Earendil var det vel journalister som har nynorsk som hovedmål som var ment Jeg er enig med deg i at det blir dumt at journalister som har bokmål som hovedmål skal skrive nynorsk, akkurat på samme måten som det er idiotisk at nynorskjournalister blir pålagt å skrive bokmål. Det er jo helt sikkert kun et spørsmål om penger og salg av aviser... Det med sidemålsopplæring er vel en helt annen sak her. Lenke til kommentar
Neptun_ Skrevet 4. april 2005 Del Skrevet 4. april 2005 Kan jo opprette VG.nn for nynorsk. Lenke til kommentar
Aalton Skrevet 4. april 2005 Del Skrevet 4. april 2005 Kan jo opprette VG.nn for nynorsk. :!: *lol* Ingen dum ide det der... Du står for oversetting da? Lenke til kommentar
janfredrik Skrevet 4. april 2005 Del Skrevet 4. april 2005 Da var bokmålssida like mange som nynorsksida, på kortere tid ^^. Stikker nå jeg.. Øve til tentamen i morgen, og se på tjuefire Lenke til kommentar
Kenneth Dammyr Skrevet 4. april 2005 Del Skrevet 4. april 2005 Tentamen ja... Jeg har prøve-eksamen i morgen jeg... 24 blir gøy. Nå skal jeg lage vg.nn Lenke til kommentar
scoot Skrevet 4. april 2005 Del Skrevet 4. april 2005 (endret) Takk for at dere minte meg på musikkprøva jeg ikke kan noen ting om Endret 4. april 2005 av Sc0oT Lenke til kommentar
Jooakim Skrevet 4. april 2005 Del Skrevet 4. april 2005 Merkelig hvor mange fra Østlandet på "Mot nynorsk"... Lenke til kommentar
scoot Skrevet 4. april 2005 Del Skrevet 4. april 2005 NyNorsk er greit det, så lenge jeg ikke må lære det.. Må forresten skrive en nynorsk tekst til i morgen.. Blæ! Lenke til kommentar
:---{D Skrevet 4. april 2005 Del Skrevet 4. april 2005 Merkelig hvor mange fra Østlandet på "Mot nynorsk"... Vel. Det er det vi kan.... Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg