Gå til innhold

Siste Ordet 3


Ueland

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Btw; Har noen en bra side som selger billige høytallerer?

Skal du ha surround eller stereo?

 

Jeje, da var dagen etter TromsøLAN startet. Har sovet 16 timer i natt, la meg 00:30 i går. Digg egentlig... :D

 

Nå skal jeg flytte til det nye rommet. Det vil si om en halvtime, må la middagen sige først... :cool:

Lenke til kommentar

Åssen høytalere snakker vi om her? Små pc-satelitter eller store gulvhøytalere. Skal du ha mye bass og lyd for pengene anbefaler jeg merker som: Proson, Eltax/Dantax og Yamaha. Det er langt i fra high-end, men spiller greit nok :)

 

Creative har mange sett for under 1000 lappen.

Lenke til kommentar
Åssen høytalere snakker vi om her? Små pc-satelitter eller store gulvhøytalere. Skal du ha mye bass og lyd for pengene anbefaler jeg merker som: Proson, Eltax/Dantax og Yamaha. Det er langt i fra high-end, men spiller greit nok :)

Ikke glem Cerwin Vega da, spiller greit for en rimelig penge, de også. (Har det selv, så må promotere litt :p )

Endret av SupremeX
Lenke til kommentar
Ikke kjøp V-serien, men CLSC.

:yes:

 

Har hørt mye dårlig om V-serien.

Vel, kan ikke si at mine V10F spiller dårlig. Når lyden er klar og bassen grei, så skjønner ikke jeg helt hva som er dårlig? Det er ikke pr0, men ikke dårlig heller.

Eltax (any kind) er vel strengt tatt mye verre enn V-serien.

Men CLSC er et bra valg, ja.

 

(oh, jeg høres ut som en fanboy :p )

 

evoZ: Jepp. Du hadde det fint! :)

Endret av SupremeX
Lenke til kommentar
Vel, kan ikke si at mine V10F spiller dårlig. Når lyden er klar og bassen grei, så skjønner ikke jeg helt hva som er dårlig? Det er ikke pr0, men ikke dårlig heller.

Eltax (any kind) er vel strengt tatt mye verre enn V-serien.

Men CLSC er et bra valg, ja.

 

(oh, jeg høres ut som en fanboy :p )

 

evoZ: Jepp. Du hadde det fint! :)

Har du hørt noe særlig annet da?

 

Ofte tror man noe er bra, helt til man hører noe i en høyere prisklasse.

Lenke til kommentar
Har du hørt noe særlig annet da?

 

Ofte tror man noe er bra, helt til man hører noe i en høyere prisklasse.

Har hørt mye rart, bla Eltax etellerannet, JBL e100, CV CLSC15, B&W dm309, B&W dm603 S3 for å nevne noe... Og V10F er dårligere på lydkvalitet enn alle disse, men for 2000kr må det sies at det funker...

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...