Dorian Gray Skrevet 4. april 2005 Rapporter Del Skrevet 4. april 2005 Underskriftskampanje: Nynorsk i VG og Dagbladet! OMG YES! ---- Sucky day. Gymbagen ligger igjen på 80-bussen og jeg er dautrøtt. Savner ikke dame. Lenke til kommentar
Bandidos-Pelle Skrevet 4. april 2005 Rapporter Del Skrevet 4. april 2005 Underskriftskampanje: Nynorsk i VG og Dagbladet! Nice one. Morsomt. Lenke til kommentar
Fredrik Skrevet 4. april 2005 Rapporter Del Skrevet 4. april 2005 Underskriftskampanje: Nynorsk i VG og Dagbladet! Nynorsk er så ubrukelig at det er skummelt... Seriøst, hva er vitsen? Jeg klarer absolutt ikke se NOEN vits med å ha to skriftspråk. Lenke til kommentar
svamp Skrevet 4. april 2005 Rapporter Del Skrevet 4. april 2005 Må det være noen vits, da? Det er to, ingenting å gjøre med det. Ingen vits i å ha forskjellige skriftspråk i resten av verden heller da Lenke til kommentar
SupremeX Skrevet 4. april 2005 Rapporter Del Skrevet 4. april 2005 Btw; Har noen en bra side som selger billige høytallerer? Skal du ha surround eller stereo? Jeje, da var dagen etter TromsøLAN startet. Har sovet 16 timer i natt, la meg 00:30 i går. Digg egentlig... Nå skal jeg flytte til det nye rommet. Det vil si om en halvtime, må la middagen sige først... Lenke til kommentar
Even. Skrevet 4. april 2005 Rapporter Del Skrevet 4. april 2005 Åssen høytalere snakker vi om her? Små pc-satelitter eller store gulvhøytalere. Skal du ha mye bass og lyd for pengene anbefaler jeg merker som: Proson, Eltax/Dantax og Yamaha. Det er langt i fra high-end, men spiller greit nok Creative har mange sett for under 1000 lappen. Lenke til kommentar
sofarot Skrevet 4. april 2005 Rapporter Del Skrevet 4. april 2005 (endret) Noen som vet hvilken size passfoto skal være i? EDIT: Godkjenner de dette? Skal være på bankkort! Endret 4. april 2005 av ketchez Lenke til kommentar
SupremeX Skrevet 4. april 2005 Rapporter Del Skrevet 4. april 2005 (endret) Åssen høytalere snakker vi om her? Små pc-satelitter eller store gulvhøytalere. Skal du ha mye bass og lyd for pengene anbefaler jeg merker som: Proson, Eltax/Dantax og Yamaha. Det er langt i fra high-end, men spiller greit nok Ikke glem Cerwin Vega da, spiller greit for en rimelig penge, de også. (Har det selv, så må promotere litt ) Endret 4. april 2005 av SupremeX Lenke til kommentar
Even. Skrevet 4. april 2005 Rapporter Del Skrevet 4. april 2005 (endret) Noen som vet hvilken size passfoto skal være i? 36x47 mm = passbiledestorleik Endret 4. april 2005 av EvoZ Lenke til kommentar
Fredrik Skrevet 4. april 2005 Rapporter Del Skrevet 4. april 2005 Skurrvin Vega? Skal du ha CV, kjøp CLSC. Lenke til kommentar
Even. Skrevet 4. april 2005 Rapporter Del Skrevet 4. april 2005 Ikke kjøp V-serien, men CLSC. Har hørt mye dårlig om V-serien. Lenke til kommentar
Even. Skrevet 4. april 2005 Rapporter Del Skrevet 4. april 2005 Ser at du har kommentert annlegget mitt supremeX Lenke til kommentar
SupremeX Skrevet 4. april 2005 Rapporter Del Skrevet 4. april 2005 (endret) Ikke kjøp V-serien, men CLSC. Har hørt mye dårlig om V-serien. Vel, kan ikke si at mine V10F spiller dårlig. Når lyden er klar og bassen grei, så skjønner ikke jeg helt hva som er dårlig? Det er ikke pr0, men ikke dårlig heller. Eltax (any kind) er vel strengt tatt mye verre enn V-serien. Men CLSC er et bra valg, ja. (oh, jeg høres ut som en fanboy ) evoZ: Jepp. Du hadde det fint! Endret 4. april 2005 av SupremeX Lenke til kommentar
Kenneth Dammyr Skrevet 4. april 2005 Rapporter Del Skrevet 4. april 2005 Noen som vet hvilken size passfoto skal være i? Vet ikke. Lenke til kommentar
Even. Skrevet 4. april 2005 Rapporter Del Skrevet 4. april 2005 Takker Ikke dårlig, spiller bedre en eltax og Proson, men de få lappene ekstra du betaler for v-serien er verdt det. Dette er bare sånn jeg har hørt igjennom venner. Har aldri fått hørt V-serien. Lenke til kommentar
Fredrik Skrevet 4. april 2005 Rapporter Del Skrevet 4. april 2005 Vel, kan ikke si at mine V10F spiller dårlig. Når lyden er klar og bassen grei, så skjønner ikke jeg helt hva som er dårlig? Det er ikke pr0, men ikke dårlig heller.Eltax (any kind) er vel strengt tatt mye verre enn V-serien. Men CLSC er et bra valg, ja. (oh, jeg høres ut som en fanboy ) evoZ: Jepp. Du hadde det fint! Har du hørt noe særlig annet da? Ofte tror man noe er bra, helt til man hører noe i en høyere prisklasse. Lenke til kommentar
hylo Skrevet 4. april 2005 Rapporter Del Skrevet 4. april 2005 DA var dagen redda. Lenke til kommentar
Goophy Skrevet 4. april 2005 Rapporter Del Skrevet 4. april 2005 DA var dagen redda. Hva skjedde? Hadde ikke frøkna gjort det alikevel? Lenke til kommentar
svamp Skrevet 4. april 2005 Rapporter Del Skrevet 4. april 2005 DA var dagen redda. Har du fått is? Lenke til kommentar
SupremeX Skrevet 4. april 2005 Rapporter Del Skrevet 4. april 2005 Har du hørt noe særlig annet da? Ofte tror man noe er bra, helt til man hører noe i en høyere prisklasse. Har hørt mye rart, bla Eltax etellerannet, JBL e100, CV CLSC15, B&W dm309, B&W dm603 S3 for å nevne noe... Og V10F er dårligere på lydkvalitet enn alle disse, men for 2000kr må det sies at det funker... Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg