DrDoogie Skrevet 25. desember 2003 Rapporter Del Skrevet 25. desember 2003 nvoetfiv: har du drukket? Den tanken streifet meg også... Mener dere at det er folk her som er edru mellom jul og nyttår...? BTW, *glugg@'Grande Champagne X.O.'* Lenke til kommentar
bjaa Skrevet 25. desember 2003 Rapporter Del Skrevet 25. desember 2003 DrDoogie: Mener å huske at du ikke har hvert så veldig aktiv her i SO3 før? Hvertfall, velkommen hitt fra meg Lenke til kommentar
sparks Skrevet 25. desember 2003 Rapporter Del Skrevet 25. desember 2003 Wælcum :=) Lenke til kommentar
b-real Skrevet 25. desember 2003 Rapporter Del Skrevet 25. desember 2003 Skål folkens =) Sitter hos scrawneh og har en liten sammenkonst. så funneh Lenke til kommentar
zed Skrevet 25. desember 2003 Rapporter Del Skrevet 25. desember 2003 JachimR : DUUUUUUUDDEEE!!!!!!!!!!! DrDoogie har vært her lenge da tror jeg Lenke til kommentar
sparks Skrevet 25. desember 2003 Rapporter Del Skrevet 25. desember 2003 sitter med verdens TAMMESTE cola.. Lenke til kommentar
Suppelars2k Skrevet 25. desember 2003 Rapporter Del Skrevet 25. desember 2003 (endret) Sånn går det når man kjøper digicam til 200 kroner... (.. og ja, jeg gadd ikke fikse sveisen, så da var teh hat en bedre idee) (.. og nei, jeg går ikke med svære solbriller til vanelig..) EDIT: Jonart -> lykkerus? I'm not bying that one... So, har du drukket? Røyket? Knipsa? Knarka? Sniffa? Slått hodet hardt i en vegg lenge? Endret 25. desember 2003 av HalTan Lenke til kommentar
PlatinumFlyer Skrevet 25. desember 2003 Rapporter Del Skrevet 25. desember 2003 Hvorfor trekke meg inn Zed`? Lenke til kommentar
Suppelars2k Skrevet 25. desember 2003 Rapporter Del Skrevet 25. desember 2003 Hvorfor trekke meg inn Zed`? han så du var i tråden... Lenke til kommentar
Gjest mafister Skrevet 25. desember 2003 Rapporter Del Skrevet 25. desember 2003 http://www.home.no/haltan/blinghal.jpg Hahaha, så barsk du så ut! Hallå barsken! *vinke* Lenke til kommentar
PlatinumFlyer Skrevet 25. desember 2003 Rapporter Del Skrevet 25. desember 2003 Hvorfor trekke meg inn Zed`? han så du var i tråden... Da så... Takk for denne gang. Lenke til kommentar
zed Skrevet 25. desember 2003 Rapporter Del Skrevet 25. desember 2003 ...in the getto... Lenke til kommentar
DrDoogie Skrevet 25. desember 2003 Rapporter Del Skrevet 25. desember 2003 DrDoogie: Mener å huske at du ikke har hvert så veldig aktiv her i SO3 før? Hvertfall, velkommen hitt fra meg Fylla har skylda. Dessuten har "my drug of choice", P&R, blitt lyst i bann for tiden. Får bare håpe at mine forslag (fra Monty Python) om "autonomous collective / anarcho-syndicalist commune" (i "Tilbakemeldinger") klarer å forvirre moderatørene nok til at dem gir tapt og re-etablerer det eminente, akademisk utviklende "Krig og Fred og Skitne, uverdige 'Neggere' og sånn" innen nærmeste fremtid. Ellers blir're nok regging på www.somethingawful.com. Lenke til kommentar
Nidhogg Skrevet 25. desember 2003 Rapporter Del Skrevet 25. desember 2003 jaja no begynner seinfeld om akkurat en time *vente* kjedet meg.......*tråle nettet* lagde en tråd i humor i stad som jeg er ganske fornøyd med: http://forum.hardware.no/index.php?act=ST&f=73&t=185600 ellers så må jeg få ønske alle dere som leser dette en fotsatt god jul og et godt nyttår Lenke til kommentar
bjaa Skrevet 25. desember 2003 Rapporter Del Skrevet 25. desember 2003 Syns forslaget ditt i tilbakemeldinger var genialt jeg! At oss forumbrukere skal kunne bestemme litt, om folk i P&R ikke passer der inne, så kan vi velge litt ja Syns det er synd de "måtte" stenge P&R, nesten litt feigt! Lenke til kommentar
Suppelars2k Skrevet 25. desember 2003 Rapporter Del Skrevet 25. desember 2003 (endret) Hmms... Now playing @ iPod: Outkast - Hey Ya (blir vi aldri lei den låta?) "Heeeeeeeeeeehhheeeeeeey yaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa" /me does a little (barsk) boogie. DrDoogie: Noe sånnt ja... Endret 25. desember 2003 av HalTan Lenke til kommentar
fy_pokkers Skrevet 25. desember 2003 Rapporter Del Skrevet 25. desember 2003 hmm.. røyker en fed en i godt selskap da.. (did just) Lenke til kommentar
Suppelars2k Skrevet 25. desember 2003 Rapporter Del Skrevet 25. desember 2003 hmm.. røyker en fed en i godt selskap da.. (did just) ... surprise... Lenke til kommentar
fy_pokkers Skrevet 25. desember 2003 Rapporter Del Skrevet 25. desember 2003 Og forresten, oppførsel og kontroll innehaving/misting er absolutt ikke det samme som når man drikker alkohol nei Lenke til kommentar
Suppelars2k Skrevet 25. desember 2003 Rapporter Del Skrevet 25. desember 2003 "...shake it- sh- shake it like a polaroid picture!" nvoetfiv: samma for meg, ikke ta det sånn opp. Men jeg visste det var NOE Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg