Neptun_ Skrevet 4. april 2005 Del Skrevet 4. april 2005 Endelig hjemme fra skolen.. *hate* *Hate med deg* Lenke til kommentar
darkness| Skrevet 4. april 2005 Del Skrevet 4. april 2005 Så ingen samlivsfilm vi så "barn blir til" (alle trodde vi skulle se "born to kill" ), full film av fødselen, svært ubehagelig å se på. Skjønner jeg godt. Slikt er jo på grensen til groteskt Man skjønner da hvordan det fungerer uten å se underlivet til en eller annen stakkars dame bli maltraktert Lenke til kommentar
Neptun_ Skrevet 4. april 2005 Del Skrevet 4. april 2005 (endret) ugh Endret 4. april 2005 av |/|etallica Lenke til kommentar
Even. Skrevet 4. april 2005 Del Skrevet 4. april 2005 Vi skulle egentlig se en slik fødefilm vi også, men de ble det ingenting av, tror tapen var ødelagt eller noe sånn heldigvis Lenke til kommentar
scoot Skrevet 4. april 2005 Del Skrevet 4. april 2005 Det mener jeg at jeg har sett.. Lenke til kommentar
Kenneth Dammyr Skrevet 4. april 2005 Del Skrevet 4. april 2005 (endret) Noen som vet hvem denne/disse damene som herr Dahle har i avatarene sin er? Endret 4. april 2005 av kennethdammyr Lenke til kommentar
Neptun_ Skrevet 4. april 2005 Del Skrevet 4. april 2005 NGT's reklamer er geniale. Lenke til kommentar
Putekos Skrevet 4. april 2005 Del Skrevet 4. april 2005 Hadde prøve i dag, men jeg hadde øvd på feil kapittel..så, ja, tror det blir en toer. Har seks i det faget fra før *sukke* Hullet i øret mitt har grodd igjen i løpet av helgen Lenke til kommentar
Neptun_ Skrevet 4. april 2005 Del Skrevet 4. april 2005 Hadde prøve i dag, men jeg hadde øvd på feil kapittel..så, ja, tror det blir en toer. Har seks i det faget fra før *sukke* Hullet i øret mitt har grodd igjen i løpet av helgen Hvilket fag var det? Lenke til kommentar
svamp Skrevet 4. april 2005 Del Skrevet 4. april 2005 Ferdig med Edge of reason. Underholdning, men tror det var første og siste gang jeg så den. Goophy: Tja, kanskje? Jeg tok ikke skade av det (tror jeg ) Lenke til kommentar
Earendil Skrevet 4. april 2005 Del Skrevet 4. april 2005 Underskriftskampanje: Nynorsk i VG og Dagbladet! Lenke til kommentar
Staalkontroll Skrevet 4. april 2005 Del Skrevet 4. april 2005 Er ikke noe glad i nynorsk jeg... ikke ta det ille opp Earendil... Men jeg har hatt traumatiske opplevelser på ungdomsskolen... Lenke til kommentar
Earendil Skrevet 4. april 2005 Del Skrevet 4. april 2005 Kan ikkje akkurat sei at eg tek det ille opp når nokon sei dei er mot nynorsk, nei. Lenke til kommentar
scoot Skrevet 4. april 2005 Del Skrevet 4. april 2005 Er ikke noe glad i nynorsk jeg... ikke ta det ille opp Earendil...Men jeg har hatt traumatiske opplevelser på ungdomsskolen... Lenke til kommentar
svamp Skrevet 4. april 2005 Del Skrevet 4. april 2005 Underskriftskampanje: Nynorsk i VG og Dagbladet! God idé! Går det an å redigere teksten? Du har nemlig et par skrivefeil, det er kanskje ikke så heldig akkurat i dette tilfellet Forhald: Finnes ikke, bruk heller høve eller forhold "Til dags dato" er vel et uttrykk man bruker om noe som har pågått til dags dato, ikke om hvordan tilstanden er akkurat nå. Det vil si at det kanskje er bedre å bruke "Per i dag" Lenke til kommentar
:---{D Skrevet 4. april 2005 Del Skrevet 4. april 2005 Endelig hjemme fra skolen.. *hate* *Hate med deg* Hate med dere alle.... Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg