Dahl Skrevet 4. april 2005 Rapporter Del Skrevet 4. april 2005 Håper det gikk bra da Frøken Polkadot! Lenke til kommentar
Marsmelon Skrevet 4. april 2005 Rapporter Del Skrevet 4. april 2005 håper jeg og men jeg bare rota og tulla, så vi får se. bra det ikke var ordentlig eksamen Lenke til kommentar
SnowDOG_ Skrevet 4. april 2005 Rapporter Del Skrevet 4. april 2005 Våknet trist og lei meg idag. En slags angst. Lenke til kommentar
SkyMarshall Arts Skrevet 4. april 2005 Rapporter Del Skrevet 4. april 2005 Samme her Lenke til kommentar
pr0xy H4xx0r Skrevet 4. april 2005 Rapporter Del Skrevet 4. april 2005 har så lyst til å komme meg hjem Lenke til kommentar
darkness| Skrevet 4. april 2005 Rapporter Del Skrevet 4. april 2005 Våknet ganske trist og lei jeg også, men nå har jeg ikke det så værst. Bare glad for at jeg inne når det regner ute. Lenke til kommentar
cheeplix Skrevet 4. april 2005 Rapporter Del Skrevet 4. april 2005 Skulle ønske kjørelæreren min datt i en reaktor. :-/ Lenke til kommentar
Goophy Skrevet 4. april 2005 Rapporter Del Skrevet 4. april 2005 Cheezecake, jeg kan være kjørelæreren din. Men nå vil jeg løpe og hente lappetoppen min. Hvis de ikke har fått prosessoren kommer jeg til å fnatte. Har jo alt hentet kose-WLAN-kortet mitt på posten. Lenke til kommentar
pr0xy H4xx0r Skrevet 4. april 2005 Rapporter Del Skrevet 4. april 2005 bare 2 timer igjen no til eg skal heim Lenke til kommentar
Dahl Skrevet 4. april 2005 Rapporter Del Skrevet 4. april 2005 Nå har jeg skrevet to sider med 12px om pubertet! Kjedelig? Ja. Lenke til kommentar
svamp Skrevet 4. april 2005 Rapporter Del Skrevet 4. april 2005 Da vi hadde om pubertet i 10. så vi filmen "kids" Nå skal jeg se bridget jones - edge of reason.. Er den noe særlig, eller? Lenke til kommentar
Dahl Skrevet 4. april 2005 Rapporter Del Skrevet 4. april 2005 (endret) Nå går jeg ut i "sola"! Hvorfor, hvorfor må det være stygt vær når jeg endelig holder på å bli frisk? Endret 4. april 2005 av @kd Lenke til kommentar
Dahl Skrevet 4. april 2005 Rapporter Del Skrevet 4. april 2005 Da vi hadde om pubertet i 10. så vi filmen "kids" Nå skal jeg se bridget jones - edge of reason.. Er den noe særlig, eller? Jeg går i tiende nå. Folk har delte meninger om den. Jeg har ikke sett den selv. Lenke til kommentar
Dingot0m Skrevet 4. april 2005 Rapporter Del Skrevet 4. april 2005 Nå skal jeg se bridget jones - edge of reason.. Er den noe særlig, eller? Ugh, den suger skikkelig hardt. Akkurat som sin forgjenger. Men #2 er hakket verre. Lenke til kommentar
Even. Skrevet 4. april 2005 Rapporter Del Skrevet 4. april 2005 Da vi hadde om pubertet i 10. så vi filmen "kids" Nå skal jeg se bridget jones - edge of reason.. Er den noe særlig, eller? Grei film det. Spessielt når han blir banket med et skateboard. Sitter her og øver til prøveeksamen om to dager, skriver en 4 siders naturfag oppgave til imorgen og skriver en 20-25 siders særoppgave om apartheid til fredag jeg har mye å gjøre. Lenke til kommentar
Dragon Hunter Skrevet 4. april 2005 Rapporter Del Skrevet 4. april 2005 Nå skal jeg se bridget jones - edge of reason.. Er den noe særlig, eller? Ugh, den suger skikkelig hardt. Akkurat som sin forgjenger. Men #2 er hakket verre. Når en film er dårlig er oppfølgeren alltid verre. Lenke til kommentar
Goophy Skrevet 4. april 2005 Rapporter Del Skrevet 4. april 2005 Da vi hadde om pubertet i 10. så vi filmen "kids" Nå om dagen ser de sikkert "Ken Park" istedet. Men er det ikke litt drøyt å vise Kids for 10.-klassinger? Lenke til kommentar
Even. Skrevet 4. april 2005 Rapporter Del Skrevet 4. april 2005 Vi så kids i 10. klasse. Lenke til kommentar
Heatsink Skrevet 4. april 2005 Rapporter Del Skrevet 4. april 2005 Så ingen samlivsfilm vi så "barn blir til" (alle trodde vi skulle se "born to kill" ), full film av fødselen, svært ubehagelig å se på. Lenke til kommentar
scoot Skrevet 4. april 2005 Rapporter Del Skrevet 4. april 2005 Endelig hjemme fra skolen.. *hate* Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg