hylo Skrevet 4. april 2005 Del Skrevet 4. april 2005 Løsslupne idioter som suger folk i hytt og gevær burde vært henrettet, men det er vel bare jeg som synes slikt. Apropos, eller ikke, beware of the WARDRIVER! (bilde). Nei, det er ikke bare deg som syntes slik. Lenke til kommentar
Staalkontroll Skrevet 4. april 2005 Del Skrevet 4. april 2005 Argh, husker ei jeg var sammen med før. ( jeg var vell rundt 14/15 på den tiden Jeg tok henne med til danmark, hadde leid stor hytte med bobblebad osv. En kveld bestemmer ho å ei vennine seg for å dra på byen...en time senere dem gikk ringer vennina til meg å sier at nå står dama di å kliner med en anna :!: ja..ler av det nå.. Neste da satt jeg henne på første båt hjem. Lenke til kommentar
pr0xy H4xx0r Skrevet 4. april 2005 Del Skrevet 4. april 2005 nå er det nasjonal prøve i engelsk :@ Lenke til kommentar
Solid Skrevet 4. april 2005 Del Skrevet 4. april 2005 nå er det nasjonal prøve i engelsk :@ Jepp jepp, Lenke til kommentar
Dahl Skrevet 4. april 2005 Del Skrevet 4. april 2005 Jeg har prosjekt om puberteten, og skal enten lage et foredrag, en veggavis eller et kunnskapsspill! Jippi! Lenke til kommentar
ahpadt Skrevet 4. april 2005 Del Skrevet 4. april 2005 /me drar på sk00000000000000l. Lenke til kommentar
darkness| Skrevet 4. april 2005 Del Skrevet 4. april 2005 Hm. Jeg holder på å mekke litt på logonscriptet mitt, og vil gjerne at brukerne mine skal bli lokal admin på maskinene de logger på. Ville denne funket? net localgroup administrators <domene>\<brukernavn>/add Problemet blir egentlig at brukernavn ikke dekker spekteret av brukere. Forslag? Lenke til kommentar
Kenneth Dammyr Skrevet 4. april 2005 Del Skrevet 4. april 2005 /\/\/\/\/\/\/\/\/\/\/\/\/\/\/\/\/\/\/\/\/\/\/\/\/\/\/\/\/\ Stort nærmere support kommer du ikke! Lenke til kommentar
Goophy Skrevet 4. april 2005 Del Skrevet 4. april 2005 Forslag? http://forum.hardware.no/index.php?showforum=216 Lenke til kommentar
darkness| Skrevet 4. april 2005 Del Skrevet 4. april 2005 Problemet er bare at den kategorien er så lite aktiv. Lenke til kommentar
Staalkontroll Skrevet 4. april 2005 Del Skrevet 4. april 2005 Å fy satan må læreren min dø! Lenke til kommentar
darkness| Skrevet 4. april 2005 Del Skrevet 4. april 2005 det var ikke så pent sagt, haddis. Lenke til kommentar
Dahl Skrevet 4. april 2005 Del Skrevet 4. april 2005 Å fy satan må læreren min dø! Kanskje læreren min kan være med din og ta kollektivt selvmord? Jaaa! Lenke til kommentar
Staalkontroll Skrevet 4. april 2005 Del Skrevet 4. april 2005 det var ikke så pent sagt, haddis. Det var det peneste jeg kunne si om han, uten å forsøpple hele forumet Håper han dør i en bilulykke på vei hjem fra denne drittskolen Lenke til kommentar
ehs5 Skrevet 4. april 2005 Del Skrevet 4. april 2005 Æsj, skole om et kvarter. Men det deilig å avspasere da. *Glad jeg ikke har en lærer som Haddis har uten at jeg veit hva han har gjort.* Lenke til kommentar
Dahl Skrevet 4. april 2005 Del Skrevet 4. april 2005 Jeg har hjemmedag i dag jeg. Egentlig ganske über-kjedelig... Lenke til kommentar
Sovietpig Skrevet 4. april 2005 Del Skrevet 4. april 2005 den der var frekk *gjøre lekser som ikke er artige og gjøre* Lenke til kommentar
Marsmelon Skrevet 4. april 2005 Del Skrevet 4. april 2005 ferdig med prøveeksamen! :!: tror ikke det gikk så bra da, er ikke så oppmuntrende når den læreren sitter å ser sur ut men har fri til onsdag nå da, jippi! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg