Gå til innhold

Siste Ordet 3


Ueland

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
#vennina mi sitt nick# sier:

æ he statusen som pålogga fordi om æ legge mæ

#vennina mi sitt nick# sier:

så ikje skriv å vekk mæ...

#vennina mi sitt nick# sier:

klems

 

 

:innocent:  :devil:  :innocent:

For en dust.

 

Hørt om å skru av høyttalerne tro? :p

Tror faktisk hun VIL at jeg skal vekke henne...

Gjort det en gang før, men med skype :D

Ringte til henne klokken 4 på natta.

Lenke til kommentar
Egentlig har jeg lyst til å pine ho litt ved hjelp av å gjør noe av det samme, så hu får gjennomgå det samme.

Hun gikk jo for faen meg ifra en og til meg.. :no:

Fyttehelvete. Dette gidder ikke jeg mer.

Jeg tror faktisk ikke hun vil bli like pint som du ble, da hun faktisk tok initiativ til å suge en annen mens hun var sammen med deg, da går man utifra at hun ikke var like fornøyd med forholdet som deg. Da vil det ikke hjelpe "å være utro tilbake", hvis du skjønner.

Lenke til kommentar
Egentlig har jeg lyst til å pine ho litt ved hjelp av å gjør noe av det samme, så hu får gjennomgå det samme.

Hun gikk jo for faen meg ifra en og til meg..  :no:

Fyttehelvete. Dette gidder ikke jeg mer.

Jeg tror faktisk ikke hun vil bli like pint som du ble, da hun faktisk tok initiativ til å suge en annen mens hun var sammen med deg, da går man utifra at hun ikke var like fornøyd med forholdet som deg. Da vil det ikke hjelpe "å være utro tilbake", hvis du skjønner.

Skjønner. Er bare ballesur, nå.

Lenke til kommentar
Hylo, du skal med all rett få lov til å kalle henne en "faens imbesilavskum av alle verdens mest tøsete gratishorer, din halverte amøbe, vennligst bli kjørt over av en buss, to ganger". Hils gjerne fra Mats elns. :)

Been there, did'nt do the same, though :p

Lenke til kommentar

:)

Kan nok ikke si jeg har vært i den situasjonen da mine kjærlighetsforhold begrenser seg til ett. Og går det skeis kommer noen til å havne på intensivavdelingen.

Men du må vite at jeg føler med deg. Løsslupne idioter som suger folk i hytt og gevær burde vært henrettet, men det er vel bare jeg som synes slikt.

 

Apropos, eller ikke, beware of the WARDRIVER! (bilde).

post-63-1112569218_thumb.jpg

Lenke til kommentar

føler med deg Hylo, eneste du kan gjøre nå er å droppe dama og aldri se tilbake. men først må du vise henne hvor sinnsykt såra du er osv slik at hun føler at at det hun har gjort er galt, gjerne få henne til å felle tårer og krype sammen i fosterstilling i dusjen.

 

Så må du vise for en fantastisk kjernekar av en fyr du egentlig er slik at hun kan andre på at hun mistet deg, også etterpå finner du deg ei ny dame som har alt hun ikke har for å gjøre henne ekstra sjalu.

 

f.eks har dama di små pupper, finner du ei med store, er dama di blond tar du ei mørk ei osv..

 

funker knall. ;)

Lenke til kommentar
føler med deg Hylo, eneste du kan gjøre nå er å droppe dama og aldri se tilbake. men først må du vise henne hvor sinnsykt såra du er osv slik at hun føler at at det hun har gjort er galt, gjerne få henne til å felle tårer og krype sammen i fosterstilling i dusjen.

 

Så må du vise for en fantastisk kjernekar av en fyr du egentlig er slik at hun kan andre på at hun mistet deg, også etterpå finner du deg ei ny dame som har alt hun ikke har for å gjøre henne ekstra sjalu.

 

f.eks har dama di små pupper, finner du ei med store, er dama di blond tar du ei mørk ei osv..

 

funker knall. ;)

Har vist det. :p

 

Har fortalt hvor såra jeg er osv. Det funker knall. :)

 

Btw, dama har store pupper. :tease:

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...