Torjus Skrevet 3. april 2005 Rapporter Del Skrevet 3. april 2005 Grrrr Noen tok just over vår VT server! De skal brenne! *tenne på* Lenke til kommentar
Kenneth Dammyr Skrevet 3. april 2005 Rapporter Del Skrevet 3. april 2005 24 er genialt! Lenke til kommentar
hylo Skrevet 3. april 2005 Rapporter Del Skrevet 3. april 2005 GrrrrNoen tok just over vår VT server! De skal brenne! *tenne på* Roflol i pwnd yooo n00b ass! Lenke til kommentar
robB Skrevet 3. april 2005 Rapporter Del Skrevet 3. april 2005 God tur NiwtT! Skole i morgen. Får vel gå og legge meg da, har gått litt langt i dag. Ikke bare det, men jeg har gått i bløt snø som du siger gjennom. Men jeg kom til tops og nedturen var herlig! God natt! Lenke til kommentar
Jooakim Skrevet 3. april 2005 Rapporter Del Skrevet 3. april 2005 Noen som vet om et sted der engelsk nasjonale prøver er lagt ut? Grunnkurs :] Lenke til kommentar
hylo Skrevet 3. april 2005 Rapporter Del Skrevet 3. april 2005 Jeg er ikke trøtt. Din jævla balle. Lenke til kommentar
Aalton Skrevet 3. april 2005 Rapporter Del Skrevet 3. april 2005 (endret) Hvorfor se de? Det er bare 3 oppgaver som du skal skrive till skjønner ikke helt poenget med og se, får ikke jukset på noen måte så hehe Hylo: Dårlig humør i dag? Endret 3. april 2005 av Omy Lenke til kommentar
hylo Skrevet 3. april 2005 Rapporter Del Skrevet 3. april 2005 (endret) Hvorfor se de? Det er bare 3 oppgaver som du skal skrive till skjønner ikke helt poenget med og se, får ikke jukset på noen måte så hehe Hylo: Dårlig humør i dag? Det er homofili å jukse. Nei, ikke i det hele tatt. Alltid like morro å finne ut at dama har sugd en jævel på en fest. Og jeg fikk det slengt i trynet idag, og jeg visste det ikke fra før. Fyttehelvete. Ballehomofilidrit. Noen banneord til hadde vært å foretrekke igrunn. Endret 3. april 2005 av Hylo Lenke til kommentar
Heatsink Skrevet 3. april 2005 Rapporter Del Skrevet 3. april 2005 Nei, ikke i det hele tatt. Alltid like morro å finne ut at dama har sugd en jævel på en fest. Og jeg fikk det slengt i trynet idag, og jeg visste det ikke fra før. Fyttehelvete. Ballehomofilidrit. Er du seriøs? har det skjedd? Lenke til kommentar
hylo Skrevet 3. april 2005 Rapporter Del Skrevet 3. april 2005 Nei, ikke i det hele tatt. Alltid like morro å finne ut at dama har sugd en jævel på en fest. Og jeg fikk det slengt i trynet idag, og jeg visste det ikke fra før. Fyttehelvete. Ballehomofilidrit. Er du seriøs? har det skjedd? Jeg er seriøs. Lenke til kommentar
Nilsen Skrevet 3. april 2005 Rapporter Del Skrevet 3. april 2005 (endret) 24 er genialt! Sesong 4 var skuffende Det passer ikke med masse personlig shit i en sånn serie. God natt Endret 3. april 2005 av Natrium Lenke til kommentar
ehs5 Skrevet 3. april 2005 Rapporter Del Skrevet 3. april 2005 er det hufsA? Ja, det er hufsa. Din beste venn Vææ! *Få tilbake gamle vonde barndomsminner*. Lenke til kommentar
Heatsink Skrevet 3. april 2005 Rapporter Del Skrevet 3. april 2005 Jeg er seriøs. Det var i såfall synd å høre Javel tar kvelden jeg, likesågreit. Lenke til kommentar
nr.4 Skrevet 3. april 2005 Rapporter Del Skrevet 3. april 2005 Shite Hylo. Ballehomofilidrit er ordet. Forresten, du var fra Hobøl, ja? Har en fyr i klassen derfra. Lenke til kommentar
Billy Bob Skrevet 3. april 2005 Rapporter Del Skrevet 3. april 2005 Alltid like morro å finne ut at dama har sugd en jævel på en fest. Og jeg fikk det slengt i trynet idag, og jeg visste det ikke fra før. Fyttehelvete. Så da er spørsmålet, er denne damen noe å samle på? Jeg bare spør.. Lenke til kommentar
Fredrik Skrevet 3. april 2005 Rapporter Del Skrevet 3. april 2005 Kjedelig å høre, Hylo. Du vet vel selv at dama ikke er noe å samle på. Prøv å sverte henne mest mulig. Hevn må man ha. Lenke til kommentar
Torjus Skrevet 3. april 2005 Rapporter Del Skrevet 3. april 2005 #vennina mi sitt nick# sier: æ he statusen som pålogga fordi om æ legge mæ #vennina mi sitt nick# sier: så ikje skriv å vekk mæ... #vennina mi sitt nick# sier: klems Lenke til kommentar
hylo Skrevet 3. april 2005 Rapporter Del Skrevet 3. april 2005 Shite Hylo. Ballehomofilidrit er ordet. Forresten, du var fra Hobøl, ja? Har en fyr i klassen derfra. Er fra Hobøl, ja. Lenke til kommentar
hylo Skrevet 3. april 2005 Rapporter Del Skrevet 3. april 2005 (endret) Kjedelig å høre, Hylo. Du vet vel selv at dama ikke er noe å samle på. Prøv å sverte henne mest mulig. Hevn må man ha. Skal pine ho. Slapp av. Jeg blir i ett helvetes forbanna kult humør. Egentlig har jeg lyst til å pine ho litt ved hjelp av å gjør noe av det samme, så hu får gjennomgå det samme. Hun gikk jo for faen meg ifra en og til meg.. Fyttehelvete. Dette gidder ikke jeg mer. EDIT: Kom å sug meg. Endret 3. april 2005 av Hylo Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg