Dorian Gray Skrevet 3. april 2005 Del Skrevet 3. april 2005 Høres ut som en kjip situasjon (ihvertfall det jeg klarte å få med meg..), hvis jeg tolket det riktig bør du gjøre noe med det. Men for å være ærlig slet jeg med å lese hva som sto der. Flere som har drukket liksom Good moooorning by the way Jeg tør påstå at det ikke var alkoholinntak på min side som gjorde at jeg ikke klarte å lese hva som sto, og heller setninger som: "Om jeg finner ut at hun har tatt flere så tar jeg og kald kveler hver og en av dere, så tok han tak i gensern min og sa my dritt jeg ikke husker og tok opp knytteneven og sa at han skull bank oss sånn gjorde han til vennine(1), vennine(3), meg og kompisen min". Anywho, digg vær idag. Jeg mistenker at det må bli laptop på terassen. Lenke til kommentar
Nilsen Skrevet 3. april 2005 Del Skrevet 3. april 2005 (endret) Stilig. Datan min ble nevnt i bildespesialen. http://www.hardware.no/art.php?artikkelid=14461&side=2 Bilde nummer 2. Endret 3. april 2005 av Natrium Lenke til kommentar
Ostepølsa Skrevet 3. april 2005 Del Skrevet 3. april 2005 Stilig. Datan min ble nevnt i bildespesialen. http://www.hardware.no/art.php?artikkelid=14461&side=2 Bilde nummer 2. Nice -- Cs er fun btw, hadde denne i går uten at jeg la merke til det http://home.online.no/~gbsoeyla/artimages/omgnicekor.avi Lenke til kommentar
slipknot_fan Skrevet 3. april 2005 Del Skrevet 3. april 2005 Siste ordet 3 døde etter tg. Oh noes Lenke til kommentar
scoot Skrevet 3. april 2005 Del Skrevet 3. april 2005 Inne i en treg periode ser det ut som Lenke til kommentar
bortevekk Skrevet 3. april 2005 Del Skrevet 3. april 2005 veeeeeldig treg... skal gjøre med det da? Lenke til kommentar
kaiern Skrevet 3. april 2005 Del Skrevet 3. april 2005 Poste nude piczz Burde funke. Lenke til kommentar
scoot Skrevet 3. april 2005 Del Skrevet 3. april 2005 Poste nude piczz ... Hva med og bare snakke i stedet ? Lenke til kommentar
Nilsen Skrevet 3. april 2005 Del Skrevet 3. april 2005 Eller få enda en deilig dame til å registrer seg. Forige gang ble det 30 sider ut av det. Lenke til kommentar
bortevekk Skrevet 3. april 2005 Del Skrevet 3. april 2005 hva med å bare snakke, ja?!jeez Lenke til kommentar
kaiern Skrevet 3. april 2005 Del Skrevet 3. april 2005 (endret) Eller få enda en deilig dame til å registrer seg. Forige gang ble det 30 sider ut av det. Hvis hun poster nakenbilder i tillegg, blir det enda fler sider Endret 3. april 2005 av kaiern Lenke til kommentar
Goophy Skrevet 3. april 2005 Del Skrevet 3. april 2005 Jeg synes jentene her på forumet skal opprette en tråd der de kun poster nakenbilder av seg selv. (Nei, det var ikke seriøst ment). Lenke til kommentar
Dorian Gray Skrevet 3. april 2005 Del Skrevet 3. april 2005 Jeg synes guttene her på forumet skal opprette en tråd der de kun poster nakenbilder av seg selv. (Nei, det var ikke seriøst ment). Fixed. Lenke til kommentar
Prodigy_ Skrevet 3. april 2005 Del Skrevet 3. april 2005 Jeg synes jentene her på forumet skal opprette en tråd der de kun poster nakenbilder av seg selv. (Nei, det var ikke seriøst ment). Jeg synes dette var et godt forslag. Eller hva jenter? Lenke til kommentar
Goophy Skrevet 3. april 2005 Del Skrevet 3. april 2005 Jeg synes guttene her på forumet skal opprette en tråd der de kun poster nakenbilder av seg selv. (Nei, det var ikke seriøst ment). Fixed. Ja, det ville du vel likt. Bare å ta bilde og poste søtnos. Lenke til kommentar
Orbo Skrevet 3. april 2005 Del Skrevet 3. april 2005 Om jeg kan bruke HW.no's bilder fra tester o.l uten å måtte ha tillatelse? Eller må jeg sende en mail. Jeg skal bruke de i et skoleprosjekt som blir lagt ut på internet. Lenke til kommentar
Fredrik Skrevet 3. april 2005 Del Skrevet 3. april 2005 Om jeg kan bruke HW.no's bilder fra tester o.l uten å måtte ha tillatelse? Eller må jeg sende en mail. Jeg skal bruke de i et skoleprosjekt som blir lagt ut på internet. Det er ikke lov uten tillatelse. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg