Gå til innhold

Siste Ordet 3


Ueland

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Ikke noe galt i å ha mange tråder, spesielt ikke i Haltans tilfelle. Han skriver jo mye klokt, og skriver sjelden bare en setning i en tråd. :yes:

 

Hvordan ser man hele listen? Link?

 

Nettopp sett "Seren Dipity" hos en kamerat. Er så lei av sånt kjærlighetskliss. Må kanskje nevnes at jeg har sett filmen 14 ganger..? :blush:

hhahahaha ahaha ah, my dearest dudette! Den dagen HalTan ikke skriver masse dritt i enlinjers-poster så er jeg din personlige krakk! :mrgreen: hahaaahhahahah ahahah ah :lol:

Lenke til kommentar

Okei, DET er en kinkig (dog klassik) situasjon Jonæh... Kan ikke si mer en: Go with waht your heart says (hvorfor, å hvorfor klarte jeg ikke formulere det skikkelig på norsk? Fordi jeg ikke gadd? :yes:)

 

Anyways, kjenner den følelsen der. Ingenting er som å være nyforelska og fornøyd og til og med vite at det kanskje er gjensidig. Herlig.

 

Jon: you hurt me dude :(

Endret av HalTan
Lenke til kommentar

Vanskelig valg. Er det snakk om en god kompis? Vel kanskje du skulle fortelle han om det du tenker og føler. Er ikke noe lett uansett men ingen sa at det skulle være enkelt. Tror ikke du bare skal hive deg i med damen for gode venner vokser ikke på trær men det er masse fisk der ute selvom man blir litt utolmodig. Tenk godt over det.

 

Edit: Det med venner og damer lærte eg the hard way. :(

Endret av SnowDOG_
Lenke til kommentar
Gjest mafister

Kompisen din gikk glipp av en flott jente, skal du gjøre det samme bare for å være good guy? Hadde vært glad på dine vegne, jeg. *lurer seg selv til å tro på det hun nettopp skrev* :roll:

Lenke til kommentar

haehaah ahahhaaha han er ikke så veldig close, men jeg må omgås han veldig mye, you see! Og han er ikke god til, nei vent, han KAN IKKE, snakke om sånne ting, eller forstå, eller noe. Han er omtrent som en umoden 8.klassing sånn sett ;) Hadde han kunnet forstått så kunne han kanskje ordna opp i forholdet sitt før det endte også :yes:

 

Kunne du ikke skrevet noe sånt som "Følg hjertet ditt"?

"Gjør hva hjertet ditt sier"

"Følg stien til hjertet ditt"

"Hør på hjertet ditt"

"Følg magefølelsen"

"Errr"

Lenke til kommentar
Hah! Da er det vel ikke noe å stå der og nøle for!

 

ER DU IKKE MANN??? *kjefte på* :p

hahaha ahahah ah ahhhh :!: Kanskje det er akkurat det jeg ikke er :p Nei hahaha hahah nå tuller jeg, jeg er fan meg up there nå altså..!! hahaah, jeg er typen som ikke gjør noe imot noen med mindre de har gjort noe mot noen andre! Altså, for å si det på en måte dere faktisk kanskje skjønner, jeg tar aldri igjen hvis en dude f.eks plutselig bestemmer for å slå meg, men jeg tar igjen hvis en dude bestemmer seg for å slå noen som ikke har fortjent det! eller something like that? Whatever.. :D Det jeg egentlig vil fram til er at jeg -tror- at jeg er for "gentleman" aktig til å faktisk virkelig såre noen :O err.. så hmm.. Hvis det er en liten mulighet for å få begge 2 til å vær eglade, istedetfor å måtte være kjip mot en av dem, så kommer jeg til å velge det, regardless of what happens to anyone else including me in the future.. elller.noe.. så hmmm, hahahah ah ahah . noen som kan gi meg råd fra et upåvirka synspunkt? :mrgreen:

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
×
×
  • Opprett ny...