Skurupu Skrevet 3. april 2005 Del Skrevet 3. april 2005 (endret) Nå skal jeg se på film på jobben. Noen forslag? Edit: Det må være en nobrainer. Endret 3. april 2005 av Skurupu Lenke til kommentar
Skurupu Skrevet 3. april 2005 Del Skrevet 3. april 2005 Jeg heller litt mot Anacondas. Har hørt den skal være veldig dårlig. Og jeg elsker slanger. Hvis ingen kommer med anbefalinger innen klokka 05:20 så setter jeg den på. Lenke til kommentar
Skurupu Skrevet 3. april 2005 Del Skrevet 3. april 2005 *legge en ostepølse med bacon på grillen* /me er sulten. Lenke til kommentar
b-real Skrevet 3. april 2005 Del Skrevet 3. april 2005 Nei, hadde man bare hatt headsett her så skulle jeg også ha sett film, men så begavet er man ikke God natt Lenke til kommentar
Heatsink Skrevet 3. april 2005 Del Skrevet 3. april 2005 Høres ut som en kjip situasjon (ihvertfall det jeg klarte å få med meg..), hvis jeg tolket det riktig bør du gjøre noe med det. Men for å være ærlig slet jeg med å lese hva som sto der. Flere som har drukket liksom Good moooorning by the way Lenke til kommentar
sofarot Skrevet 3. april 2005 Del Skrevet 3. april 2005 Jaja....da var det snart pizza! G00d mørnings btw! Lenke til kommentar
Eline Skrevet 3. april 2005 Del Skrevet 3. april 2005 God morgen alle sammen Nå har jeg akkurat kommet hjem fra fotballkamp, laget mitt spilte 1-1 mot Norges beste junior lag... Lenke til kommentar
robB Skrevet 3. april 2005 Del Skrevet 3. april 2005 God morgen! I dag skal jeg og en kompis gå til tops på et fjell og skri ned igjen. Han på twintip og jeg på brett. ---- Gratulerer med dagen TomFu! Lenke til kommentar
TSP Skrevet 3. april 2005 Del Skrevet 3. april 2005 Og da er jeg våken igjen og har lest gjennom her på forumet alt jeg skal, fint å være ferdig med "jobben" . Men nå må jeg snart dra til drammen . *Håpe at dere ikke skriver altfor mange sider* TSP Lenke til kommentar
Ø.B. Skrevet 3. april 2005 Del Skrevet 3. april 2005 Dere har litt for lite å gjøre da vettu hvis dere leser hele So..3 jajja *Ringebu* Lenke til kommentar
.tomf Skrevet 3. april 2005 Del Skrevet 3. april 2005 Huff, om en time må jeg være ut av datapartyet jeg er på. Kjedelig når man må vende tilbake til ISDN. Btw, takk robB. Lenke til kommentar
Torjus Skrevet 3. april 2005 Del Skrevet 3. april 2005 Good Morning People! Morn Morn! Er hos pappa nå. Sitter i stua og skriver på bærbar... Skal hjem snart Lenke til kommentar
sofarot Skrevet 3. april 2005 Del Skrevet 3. april 2005 Grattis med dagen TomFu ja! Lenke til kommentar
Pels Skrevet 3. april 2005 Del Skrevet 3. april 2005 http://forum.hardware.no/index.php?showtopic=400025&hl= LOL ! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg