kaiern Skrevet 2. april 2005 Del Skrevet 2. april 2005 Jeg er trøøøøøøøtt.. God natt.. *sovne* Lenke til kommentar
ATi-Radeon Skrevet 2. april 2005 Del Skrevet 2. april 2005 Hvor skjedde det? Hadde datra fest eller noe..? kan prøve å forklare i kort versjon, Ei vennine(1) hadde fest, som en del var på så venninne(2) var alt for full siden hun har drukket å tatt 6 paracet, så vennine(1) ringte faren og bad henne hente hennne. I mellom tiden så for alle untatt meg, en kompis, vennine(1), vennine(2) og vennine (3). Så jeg gikk ned for å hente faren da. Når vi kom opp i leiligheten så gikk faren inn på rommet. så kom ut igjen hvor mange tabletter har hun tatt? vennine (1) sa 6 stk. så sa faren. Om jeg finner ut at hun har tatt flere så tar jeg og kald kveler hver og en av dere, så tok han tak i gensern min og sa my dritt jeg ikke husker og tok opp knytteneven og sa at han skull bank oss sånn gjorde han til vennine(1), vennine(3), meg og kompisen min. så gikk han inn for å hente dattra så tok han å slegte henne i veggen så i bakken så tok vennine(1) og sprang bort til han og sa at han skulle slutte. Da tok faren og slengte vennine(1) i veggen også, 2 ganger skjedde det. Da sa vennine(1) jeg ringe politiet. Da sa han det er greit det de gjør ingenting lell og gikk å låste døra. så gikk jeg og vennine(3) ut for å vente på politiet og de fleste var vist i sjokk. politiet kom og prøvd å få ordna opp i dette og da tok faren å løy som faen... mer orker jeg ikke å skrive Lenke til kommentar
slipknot_fan Skrevet 2. april 2005 Del Skrevet 2. april 2005 Aha, så det er en sånn type. Ikke bra, men det var jo mange vitner til stede(?). Lenke til kommentar
ATi-Radeon Skrevet 2. april 2005 Del Skrevet 2. april 2005 jeg, 2 venniner og 1 kompis + 1 dritt full kjærring som eide denne pappaen Lenke til kommentar
TSP Skrevet 2. april 2005 Del Skrevet 2. april 2005 Im back again! Min 20 siders skrive-i-siste-ordet-3-tørke er over . Og har nå lest meg fram til side 4516 (har ikke lest siden slutten av side 4501). Men nå må jeg legge meg på grunn av en noe masete mor som vil ha meg i seng . Men jeg vil ønske TomFu gratulerer med dagen før jeg køyer ! Lenke til kommentar
phax Skrevet 2. april 2005 Del Skrevet 2. april 2005 ja siden det er sånn det ligger an så ville jeg nok anmeldt bare for å sende et signal.. takler ikke sånne typer. hvor gamle er dattra hans? bor hun hjemme eller? Lenke til kommentar
ehs5 Skrevet 2. april 2005 Del Skrevet 2. april 2005 Jøss, har TomFu bursdag? Grattis. Får håpe det ordner seg ati-radeon, hørtes treigt ut. Lenke til kommentar
ATi-Radeon Skrevet 2. april 2005 Del Skrevet 2. april 2005 15 år og bor hjemme, politiet tok henne med seg og kjørte henne hjem dær faren er. Lenke til kommentar
Anette_ Skrevet 3. april 2005 Del Skrevet 3. april 2005 Hørtes veldig lurt ut å sende henne hjem til faren.. Lenke til kommentar
Daniel Skrevet 3. april 2005 Del Skrevet 3. april 2005 Gratulerer med dagen, TomFu. Lenke til kommentar
Dorian Gray Skrevet 3. april 2005 Del Skrevet 3. april 2005 Hvor skjedde det? Hadde datra fest eller noe..? kan prøve å forklare i kort versjon, Ei vennine(1) hadde fest, som en del var på så venninne(2) var alt for full siden hun har drukket å tatt 6 paracet, så vennine(1) ringte faren og bad henne hente hennne. I mellom tiden så for alle untatt meg, en kompis, vennine(1), vennine(2) og vennine (3). Så jeg gikk ned for å hente faren da. Når vi kom opp i leiligheten så gikk faren inn på rommet. så kom ut igjen hvor mange tabletter har hun tatt? vennine (1) sa 6 stk. så sa faren. Om jeg finner ut at hun har tatt flere så tar jeg og kald kveler hver og en av dere, så tok han tak i gensern min og sa my dritt jeg ikke husker og tok opp knytteneven og sa at han skull bank oss sånn gjorde han til vennine(1), vennine(3), meg og kompisen min. så gikk han inn for å hente dattra så tok han å slegte henne i veggen så i bakken så tok vennine(1) og sprang bort til han og sa at han skulle slutte. Da tok faren og slengte vennine(1) i veggen også, 2 ganger skjedde det. Da sa vennine(1) jeg ringe politiet. Da sa han det er greit det de gjør ingenting lell og gikk å låste døra. så gikk jeg og vennine(3) ut for å vente på politiet og de fleste var vist i sjokk. politiet kom og prøvd å få ordna opp i dette og da tok faren å løy som faen... mer orker jeg ikke å skrive Høres ut som en kjip situasjon (ihvertfall det jeg klarte å få med meg..), hvis jeg tolket det riktig bør du gjøre noe med det. Men for å være ærlig slet jeg med å lese hva som sto der. Lenke til kommentar
SupremeX Skrevet 3. april 2005 Del Skrevet 3. april 2005 "r" er virkelig et anonymt nick... Ati-radeon: Kinkige greier... Lenke til kommentar
Ø.B. Skrevet 3. april 2005 Del Skrevet 3. april 2005 På tide å ta kvelden.. Flyttelass i morra. God natt Lenke til kommentar
SnowDOG_ Skrevet 3. april 2005 Del Skrevet 3. april 2005 Tror "r" er en jente.....og husker eg ikke feil som var det den hotte damen/venninen til steffyboy eller noe. Nå skal eg se videre på UFC46. Tror eg er litt lei UFC nå etter å ha sett nærmere 5timer idag. Lenke til kommentar
Sovietpig Skrevet 3. april 2005 Del Skrevet 3. april 2005 hahahha kun meg her nå eod!!!!!11111111111111111111111oneoenonoeone Lenke til kommentar
b-real Skrevet 3. april 2005 Del Skrevet 3. april 2005 psilocybe vant igjen. Så nå fikk jeg endelig byttet avatar Lenke til kommentar
Blax Skrevet 3. april 2005 Del Skrevet 3. april 2005 (endret) Jeg stemte på Dingot0m Menneh, nattis Edit: er klokka på forumet feil? Endret 3. april 2005 av Blax Lenke til kommentar
Dorian Gray Skrevet 3. april 2005 Del Skrevet 3. april 2005 Tror "r" er en jente.....og husker eg ikke feil som var det den hotte venninen til steffyboy eller noe. Korrekt, det er den hotte venninen min Rebecka heter hun. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg