Goophy Skrevet 2. april 2005 Rapporter Del Skrevet 2. april 2005 Når man begynner å tilbe paven går det litt for langt, synes nå jeg... Vel, de siste dagene har jeg sett et hundretalls personer briste i gråt pga. at paven var for syk til å holde tale. De sa alle at de skulle be for livet for han. Lenke til kommentar
NorwegianZealot Skrevet 2. april 2005 Rapporter Del Skrevet 2. april 2005 Æsj, der måtte ho gå.. :/ Endelig er paven død, det var på tide!.. kan oppfattes som personhets.. bør ikke yppe med verdens mektigste ikke-politiske person;) Lenke til kommentar
scoot Skrevet 2. april 2005 Rapporter Del Skrevet 2. april 2005 Æsj, der måtte ho gå.. :/ Endelig er paven død, det var på tide!.. kan oppfattes som personhets.. bør ikke yppe med verdens mektigste ikke-politiske person;) Ser ut til at jeg formulerte meg VELDIG dårlig, mente det på en helt annen måte.. *edite* Lenke til kommentar
Even. Skrevet 2. april 2005 Rapporter Del Skrevet 2. april 2005 kom hjem fra fjellet for litt siden...Var en litt merkelig tur. I går klarte jeg 360 og 180 på bigjump noe som var positivt. Litt tidligere på dagen trynte en av kameratene mine skikkelig på en bigjump og knakk et ribben og fikk "alvorlige nakke og ryggskader". Noe som ikke var så veldig positivt. skjedd noe spessielt her inne da? Lenke til kommentar
Nilsen Skrevet 2. april 2005 Rapporter Del Skrevet 2. april 2005 Æsj, der måtte ho gå.. :/ Endelig er paven død, det var på tide!.. kan oppfattes som personhets.. bør ikke yppe med verdens mektigste ikke-politiske person;) Ser ut til at jeg formulerte meg VELDIG dårlig, mente det på en helt annen måte.. *edite* Mye vits å edite når det står i quoten Lenke til kommentar
Knofle Skrevet 2. april 2005 Rapporter Del Skrevet 2. april 2005 au...! ja, den er lei. Lenke til kommentar
Orbo Skrevet 2. april 2005 Rapporter Del Skrevet 2. april 2005 (endret) Skurupu @ Work Hvor var det du jobbet nå igjen? 7elleven elns? Edit: Noen som vet? Endret 2. april 2005 av BaX Lenke til kommentar
Heatsink Skrevet 2. april 2005 Rapporter Del Skrevet 2. april 2005 da har jeg vært 1337 i søppel i hele dag, det er rapportert som kjedelig siden man ikke kan poste Nå er jeg tilbake, nå skal jeg sove. natta Lenke til kommentar
Knofle Skrevet 2. april 2005 Rapporter Del Skrevet 2. april 2005 leit å være 1338 da :/ Lenke til kommentar
Nilsen Skrevet 2. april 2005 Rapporter Del Skrevet 2. april 2005 Skurupu @ Work Hvor var det du jobbet nå igjen? 7elleven elns? Edit: Noen som vet? Det er 7elleven ja. Good nigth shagg friends Lenke til kommentar
robB Skrevet 2. april 2005 Rapporter Del Skrevet 2. april 2005 Er trøtt og skal opp tidlig i morgen. God natt! *Vinke til steffe* Lenke til kommentar
ATi-Radeon Skrevet 2. april 2005 Rapporter Del Skrevet 2. april 2005 nettopp blitt trua på livet av en 40åring og han tok opp knytt neven og skulle slå meg, bør jeg anmelde det? Han gjorde annet faen skap på andre som var der også. Men har ikke lyst til å fortelle det Lenke til kommentar
phax Skrevet 2. april 2005 Rapporter Del Skrevet 2. april 2005 tja, med mindre han skadet noen eller gjorde noe slikt så kommer man vel ikke så langt? men en anmeldelse kan jo være en fin advaresel til han da.. trøndere er farlige de. Lenke til kommentar
ATi-Radeon Skrevet 2. april 2005 Rapporter Del Skrevet 2. april 2005 han sa at han skulle drepe meg om jeg løyg til han, så tok han tak i meg og tok opp knytt neven.. så jævli mye annet som skjedde, men det er jeg så jævlig ikke lyst til å fortelle, men det var faren til ei i klassen Lenke til kommentar
phax Skrevet 2. april 2005 Rapporter Del Skrevet 2. april 2005 hørtes kos ut.. nei vet egentlig ikke, litt kjipt når det involverer folk du kjenner da.. Lenke til kommentar
ATi-Radeon Skrevet 2. april 2005 Rapporter Del Skrevet 2. april 2005 for å si det sånn så har jeg 0 respekt for han, han tok faktisk å skada dattra si litt og venninan hennes også. Lenke til kommentar
Anette_ Skrevet 2. april 2005 Rapporter Del Skrevet 2. april 2005 Hvor skjedde det? Hadde datra fest eller noe..? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg