b-real Skrevet 2. april 2005 Del Skrevet 2. april 2005 *ensom* Blir vel grotta senere på kvelden...jaja.. Lenke til kommentar
Goophy Skrevet 2. april 2005 Del Skrevet 2. april 2005 Faen, jævla dritverden. Og det fant du ut først nå? Lenke til kommentar
hylo Skrevet 2. april 2005 Del Skrevet 2. april 2005 Faen, jævla dritverden. Og det fant du ut først nå? Har vært fullstendig klar over det hele tiden, men ikke så klar over det som nå. Lenke til kommentar
Knofle Skrevet 2. april 2005 Del Skrevet 2. april 2005 (endret) Hurra, livet er herlig!!!!! diddelidi!!!! tja... kanskje ikke så bra Endret 2. april 2005 av BurTMastA Lenke til kommentar
Goophy Skrevet 2. april 2005 Del Skrevet 2. april 2005 Paven er forresten død, for de som ikke visste det. Lenke til kommentar
Nilsen Skrevet 2. april 2005 Del Skrevet 2. april 2005 (endret) Doffen har dæva. Njøø... Goophy var først ute Endret 2. april 2005 av Natrium Lenke til kommentar
SupremeX Skrevet 2. april 2005 Del Skrevet 2. april 2005 (endret) Paven er forresten død, for de som ikke visste det. Se på meg som ikke bryr meg. *Game BF1942* Endret 2. april 2005 av SupremeX Lenke til kommentar
Eline Skrevet 2. april 2005 Del Skrevet 2. april 2005 Hihi, nå har jeg og Kaiern akkurat kommet fra fest Vi gadd ikke å være der lenger Lenke til kommentar
b-real Skrevet 2. april 2005 Del Skrevet 2. april 2005 Hihi, nå har jeg og Kaiern akkurat kommet fra fest Vi gadd ikke å være der lenger Må ha vært en ræva fest. Vil også feste, men ingen fester som finner meg eller som jeg finner. Lenke til kommentar
Goophy Skrevet 2. april 2005 Del Skrevet 2. april 2005 Paven er forresten død, for de som ikke visste det. Se på meg som ikke bryr meg. Godt å høre, hadde du brydd deg hadde jeg blitt redd. Lenke til kommentar
janfredrik Skrevet 2. april 2005 Del Skrevet 2. april 2005 Jaja, nå døde paven også. http://reuters.com/newsArticle.jhtml;jsess...76§ion=news Lenke til kommentar
phax Skrevet 2. april 2005 Del Skrevet 2. april 2005 Hihi, nå har jeg og Kaiern akkurat kommet fra fest Vi gadd ikke å være der lenger party poopers.. Lenke til kommentar
SupremeX Skrevet 2. april 2005 Del Skrevet 2. april 2005 Paven er forresten død, for de som ikke visste det. Se på meg som ikke bryr meg. Godt å høre, hadde du brydd deg hadde jeg blitt redd. Er ikke helt sikker på om jeg fanger opp noe sarkasme her? Lenke til kommentar
hylo Skrevet 2. april 2005 Del Skrevet 2. april 2005 (endret) Jaja, da døde han også. Vi kommer jo til å dø alle sammen, tilslutt så hvorfor skulle ikke han dø? De har jo holdt liv i denne Pavepjokken så lenge, så det gjør meg ingenting. Endret 2. april 2005 av Hylo Lenke til kommentar
Goophy Skrevet 2. april 2005 Del Skrevet 2. april 2005 Godt å høre, hadde du brydd deg hadde jeg blitt redd. Er ikke helt sikker på om jeg fanger opp noe sarkasme her? Kanskje fordi det ikke var noen? Jeg synes seriøst synd på folk som vier livet sitt til å tilbe paven... Lenke til kommentar
b-real Skrevet 2. april 2005 Del Skrevet 2. april 2005 Jeg synes seriøst synd på folk som vier livet sitt til å tilbe paven... Lenke til kommentar
Knofle Skrevet 2. april 2005 Del Skrevet 2. april 2005 Når man begynner å tilbe paven går det litt for langt, synes nå jeg... om han hadde gjort noe nyttig som katolisismens overhode derimot.... han er jo bare der! Lenke til kommentar
SupremeX Skrevet 2. april 2005 Del Skrevet 2. april 2005 Godt å høre, hadde du brydd deg hadde jeg blitt redd. Er ikke helt sikker på om jeg fanger opp noe sarkasme her? Kanskje fordi det ikke var noen? Jeg synes seriøst synd på folk som vier livet sitt til å tilbe paven... Tja. Religion er for svake. Lenke til kommentar
scoot Skrevet 2. april 2005 Del Skrevet 2. april 2005 (endret) Æsj, der måtte ho gå.. :/ Det jeg skulle fram til var at det ikke er synd at han er død, han hadde det jo ikke godt, han har det bedre der han nå er! EDIT: Sorry, dårlig formulert av meg. Endret 2. april 2005 av Sc0oT Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg