JR Ewing Skrevet 2. april 2005 Rapporter Del Skrevet 2. april 2005 GL HF og hils ^^ Lenke til kommentar
Nilsen Skrevet 2. april 2005 Rapporter Del Skrevet 2. april 2005 Jeg bruker G(ose)Mail ATM kun 2gb. www.goseweb.com Lenke til kommentar
Ø.B. Skrevet 2. april 2005 Rapporter Del Skrevet 2. april 2005 Endelig fikk jeg klippet meg.. Skal folket i dag? Til byen og kjøpe vafler.. Lenke til kommentar
ehs5 Skrevet 2. april 2005 Rapporter Del Skrevet 2. april 2005 Hvem hadde trodd at det ville komme parodi på tv2 sine værmeldinger på barnetv ? seriøst det var det nå Edit: jeg er søppel 1337 Det var det jo for mange år siden også. Husker det godt, var sikkert 4-5 år. Lenke til kommentar
Ostepølsa Skrevet 2. april 2005 Rapporter Del Skrevet 2. april 2005 You are currently using 0 MB (0%) of your 2050 MB. Lenke til kommentar
Solid Skrevet 2. april 2005 Rapporter Del Skrevet 2. april 2005 Skal ha LAN i morra jeg Savner damen.. Jeg skal ha lan om 2 timer og 15 minutter. *glede seg* 1 time og 15 min. Lenke til kommentar
ATi-Radeon Skrevet 2. april 2005 Rapporter Del Skrevet 2. april 2005 hadd faen meg over 340 spywares på maskina mi, så jævli irriterende at det er så mye pop-ups på den, Får det faen meg ikke vekk. Kom etter en gang jeg hadde besøk av en kompis mens jeg var nede Lenke til kommentar
hylo Skrevet 2. april 2005 Rapporter Del Skrevet 2. april 2005 hadd faen meg over 340 spywares på maskina mi, så jævli irriterende at det er så mye pop-ups på den, Får det faen meg ikke vekk. Kom etter en gang jeg hadde besøk av en kompis mens jeg var nede Drep kompisen. Lenke til kommentar
sofarot Skrevet 2. april 2005 Rapporter Del Skrevet 2. april 2005 hadd faen meg over 340 spywares på maskina mi, så jævli irriterende at det er så mye pop-ups på den, Får det faen meg ikke vekk. Kom etter en gang jeg hadde besøk av en kompis mens jeg var nede Drep kompisen. Og sitte 21 år i fengsel, istedenfor og bruke 1 time på og reinstallere? Lenke til kommentar
Jubelsau Skrevet 2. april 2005 Rapporter Del Skrevet 2. april 2005 hadd faen meg over 340 spywares på maskina mi, så jævli irriterende at det er så mye pop-ups på den, Får det faen meg ikke vekk. Kom etter en gang jeg hadde besøk av en kompis mens jeg var nede Drep kompisen. Og sitte 21 år i fengsel, istedenfor og bruke 1 time på og reinstallere? Hehe. Godt poeng Lenke til kommentar
scoot Skrevet 2. april 2005 Rapporter Del Skrevet 2. april 2005 Hmm.. Kom over denne på "DinSide`s" humor-arkiv. Er den noe bra mon tro ? Året`s beste musikkvideo!? Lenke til kommentar
LoS Skrevet 2. april 2005 Rapporter Del Skrevet 2. april 2005 Hmm.. Kom over denne på "DinSide`s" humor-arkiv. Er den noe bra mon tro ? Året`s beste musikkvideo!? :x Lenke til kommentar
Jubelsau Skrevet 2. april 2005 Rapporter Del Skrevet 2. april 2005 Det eneste som var bra med den musikkvideoen var hu dama Lenke til kommentar
sofarot Skrevet 2. april 2005 Rapporter Del Skrevet 2. april 2005 @ Anette_; Du har århundrets hjemmeside ^^ Lenke til kommentar
ATi-Radeon Skrevet 2. april 2005 Rapporter Del Skrevet 2. april 2005 jeg elsker rosa Lenke til kommentar
Juleniss1 Skrevet 2. april 2005 Rapporter Del Skrevet 2. april 2005 hadd faen meg over 340 spywares på maskina mi, så jævli irriterende at det er så mye pop-ups på den, Får det faen meg ikke vekk. Kom etter en gang jeg hadde besøk av en kompis mens jeg var nede Drep kompisen. Og sitte 21 år i fengsel, istedenfor og bruke 1 time på og reinstallere? blir vel heller noe slikt som 6 år, som egentlig betyr 5 år, men du slipper ut etter 2 år. Lenke til kommentar
Daniel Skrevet 2. april 2005 Rapporter Del Skrevet 2. april 2005 jeg elsker rosa Jeg har lilla vegger på rommet mitt. Og en sofa som kan plystre. Lenke til kommentar
Anette_ Skrevet 2. april 2005 Rapporter Del Skrevet 2. april 2005 @ Anette_; Du har århundrets hjemmeside ^^ Haha! Du har vært og sett på den ja Ikke jeg som har lagd den, er michiel ellerno ( en kamerat av vennina mi som kommer fra nederland) Vi hadde tenkt til å lage en skikkelig side men kommer oss aldri så langt.. Lenke til kommentar
b-real Skrevet 2. april 2005 Rapporter Del Skrevet 2. april 2005 Whuppdi fuking whuu! Bursdagsselvskap nå...your gonna burn in hell... Lenke til kommentar
Ø.B. Skrevet 2. april 2005 Rapporter Del Skrevet 2. april 2005 Karma police, arrest this man, he talks in maths He buzzes like a fridge, he’s like a detuned radio Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg