robB Skrevet 1. april 2005 Del Skrevet 1. april 2005 var forresten innom profilen, oppdaget at jeg nesten er søppel 1337. Det har jeg vert! Lenke til kommentar
Fredrik Skrevet 1. april 2005 Del Skrevet 1. april 2005 Du er fæl. jeg skal gi deg noe fælt jeg Please do. Lenke til kommentar
ehs5 Skrevet 1. april 2005 Del Skrevet 1. april 2005 (endret) Hah, paven har alltid vært frisk, på bedringens vei, i koma og død i flere dager nå. Akkurat som Arafat som var død 3 ganger i løpet av en uke. ^^ Edit: Mighty leif. :S Endret 1. april 2005 av ehs5 Lenke til kommentar
Heatsink Skrevet 1. april 2005 Del Skrevet 1. april 2005 Arafat og paven død, hva skal vi gjøre Det er sikkert bare aprilsnarr hele greia, rett før midnatt hopper de frem begge to :!: Lenke til kommentar
ehs5 Skrevet 1. april 2005 Del Skrevet 1. april 2005 Man vet jo ikke helt om paven er død ennå, er jo veldig mye forvirring rundt dette. Lenke til kommentar
sofarot Skrevet 1. april 2005 Del Skrevet 1. april 2005 Det er sikkert bare aprilsnarr hele greia, rett før midnatt hopper de frem begge to Syns ikke det er noe å tulle med... Lenke til kommentar
ehs5 Skrevet 1. april 2005 Del Skrevet 1. april 2005 Rart at vi bryr oss i det hele tatt, 86 % av Norges innbyggere er evangelisk-lutherske, og veldig mange av dem bryr seg veldig lite om religion uansett. (Meg inkludert.) Lenke til kommentar
sofarot Skrevet 1. april 2005 Del Skrevet 1. april 2005 Kan godt stemme... Men da kan vi liksågodt la personen være i fred.... Natta folkens Lenke til kommentar
Fredrik Skrevet 1. april 2005 Del Skrevet 1. april 2005 Kan godt stemme...Men da kan vi liksågodt la personen være i fred.... Natta folkens Paven suger, Arafat sugde. ;p Lenke til kommentar
Daniel Skrevet 1. april 2005 Del Skrevet 1. april 2005 Paven suger, Arafat sugde. Og ingen vet det bedre enn deg. Lenke til kommentar
scoot Skrevet 1. april 2005 Del Skrevet 1. april 2005 Kan godt stemme...Men da kan vi liksågodt la personen være i fred.... Natta folkens Paven suger, Arafat sugde. ;p Lenke til kommentar
-Teddy- Skrevet 1. april 2005 Del Skrevet 1. april 2005 Noen som har prøvd seg på aptilspøl med nettbutikkene? Regge en fakeuser med "fakroad 1234" og "Faker" som navn osv? Deretter bestille alt de har i hele butikken, altså alt de har av alt? Var bare en tanke som slo meg... Morra mi dret seg ut på starten av dagen idag da. Ho sa "se der ute sitter den rare fuglen da!" og jeg tittet ut. Og der satt det jo faktiskt en rar fugl! Faktiskt så var det 3 fugler der ute. De så ikke modern da ho sa at det var en rar fugl der ute. Tidenes dårligste aprilspøk. Lenke til kommentar
Fredrik Skrevet 1. april 2005 Del Skrevet 1. april 2005 Paven suger, Arafat sugde. Og ingen vet det bedre enn deg. Faen. Lenke til kommentar
slipknot_fan Skrevet 1. april 2005 Del Skrevet 1. april 2005 Ha en jævla god jul a! Knut? Lenke til kommentar
robB Skrevet 1. april 2005 Del Skrevet 1. april 2005 I morgen skal jeg kanskje gå oppå et fjell og skri ned igjen på brett. Da må jeg opp litt tidlig. Men det spørst jo hvilket vær det er da. God natt! Lenke til kommentar
ehs5 Skrevet 1. april 2005 Del Skrevet 1. april 2005 Ha en jævla god jul a! Knut? Eeeh?!?! Lenke til kommentar
Aalton Skrevet 1. april 2005 Del Skrevet 1. april 2005 NEi huff, God natt folkens.... I morgen skal jeg sove til langt på dag Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg