Gå til innhold
Presidentvalget i USA 2024 ×

Siste Ordet 3

Ueland

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Gjest mafister

Ikke noe galt i å ha mange tråder, spesielt ikke i Haltans tilfelle. Han skriver jo mye klokt, og skriver sjelden bare en setning i en tråd. :yes:

Hvordan ser man hele listen? Link?

Nettopp sett "Seren Dipity" hos en kamerat. Er så lei av sånt kjærlighetskliss. Må kanskje nevnes at jeg har sett filmen 14 ganger..? :blush:

Lenke til kommentar
Ikke noe galt i å ha mange tråder, spesielt ikke i Haltans tilfelle. Han skriver jo mye klokt, og skriver sjelden bare en setning i en tråd. :yes:

Hvordan ser man hele listen? Link?

Nettopp sett "Seren Dipity" hos en kamerat. Er så lei av sånt kjærlighetskliss. Må kanskje nevnes at jeg har sett filmen 14 ganger..? :blush:

Trykk på antall svar, altså gå ut i søppel og klikk der det står antall svar for tråden.

Lenke til kommentar

Heheheyy dudes and dudettes! :woot:

Jeg er faktisk veldig glad nå :) (wow, det har jeg aldri vært før..nei, vent..?) Sitter her og stokker rundt på følelsene mine som om de var en kortstokk full av følelser.. eller.no.. Vanskelig å forklare!! hahahaah ahaha haha ah jeg er likefullt glad det meste av tia da :D (Nei, ikke humørsvingninger eller.no her, har vært glad en stund nå, og planlegger to keep it that way ;))

PRIORITERINGER!

Jeg er 99% sikker på at jeg det er like før jeg forelsker meg i ei jente..første gang på lenge isåfall :yes: Har et lite kult dilemma though.. Bor vegg i vegg med en kamerat jeg har kjent siden barneskolen.. Er ikke best buddies, men er gamle venner, og omgås relativt daglig.. For et par måndter siden ble han døøødsforelska i denne jenta, og de ble faktisk sammen etter relativt kort tid.. Problem is(was), hun var egentlig aldri forelska i han.. og etter et par uker slo hun opp, av samme grunn. Var aldri noe, og de passa ikke sammen. Kameraten min var relativt knust etter det, og jeg var den som hjalp han opp fra gropa.. Han er fremdeles forelska i henne, men er ikke deprimert lenger, er nå mer oppgitt på en måte.. Vel, fikk nylig høre at hun var forelska meg ifra starten av.. :O Har selv fancied henne en stund også.. (før jeg fikk vite at hun var forelska i meg)..

PRIORITERINGER!

Jeg har ikke lyst til å måtte prioritere noen her.. :/ Skal jeg gi ****** i en ******* flott jente, og redde vennskapet til comraden, eller gi ****** i comraden og gå en (muligens) -skikkelig- lys fremtid i møte? Damn, jeg haaater visse nødvendige prioriteringer..

Sorry folks, men bare måtte få det ut, var iferd med å sprenges! :mrgreen: hahaha ahaeh ah hahh er faktisk glad still though! Tidlig symptom på good feelings maybe.. wooo

Menneh.. My dear dudes and dudettes! Tror jeg får inett ti starten av neste uke! :mrgreen: You'll se me alot more then, me thinks ;)

Kommer tilbake med teite svar på diverse poster fra dere over denne, må bare lese de først :D 2 sek folks!

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Opprett ny...