andesam Skrevet 1. april 2005 Del Skrevet 1. april 2005 skal på besøk til ei smukk jente i klassen i kveld. bare hun og ei venninde som er der. vi får se hva som skjer da Lenke til kommentar
Ø.B. Skrevet 1. april 2005 Del Skrevet 1. april 2005 Helg! Dessa folka på jobben hadde vinlotteri i dag. Siden jeg er der i praksis fikk jeg lov til å trekke vinneren. Kjerringa ble så glad at det ikke var måte på.. crazy people. Fikk nøkkelen til leiligheten også. Lit møblering og vasking i helga så er mye gjort. Lenke til kommentar
kaiern Skrevet 1. april 2005 Del Skrevet 1. april 2005 Madammen kommer hit i kveld Lenke til kommentar
Goophy Skrevet 1. april 2005 Del Skrevet 1. april 2005 Madammen min har visst forsvunnet. *Ringe hjem til henne* Lenke til kommentar
Anette_ Skrevet 1. april 2005 Del Skrevet 1. april 2005 Weee Endelig helg ja, jeg har jo tilbrakt hele to dager på skolen denna uka Vil til typen min nå jeg, men har lovet å dra på russerevyen med ei vennine... Så jeg må jo nesten det da. Og jeg har litt lyst til å dra på den, men da kommer jeg så sent til typen.. Jaja, god helg alle sammen.. Lenke til kommentar
slipknot_fan Skrevet 1. april 2005 Del Skrevet 1. april 2005 Uff, Nå var det lite liv her. Hvor har alle gjort av seg? Lenke til kommentar
Dahl Skrevet 1. april 2005 Del Skrevet 1. april 2005 Endelig helg ja, jeg har jo tilbrakt hele to dager på skolen denna uka En her. Det skjer ikke stort her nei... Lenke til kommentar
enden Skrevet 1. april 2005 Del Skrevet 1. april 2005 nå har jeg vasket rundt rommet mitt, ryddet klesskapet og smykkeskrinet på en time!snakker om å være effektiv Heh, brukte tre kvarter på å tørke støv og støvsuge hele leiligheten, vaske opp og vaske badet jeg. Lurer på hvem som er grundigst av oss to? Lenke til kommentar
Dahl Skrevet 1. april 2005 Del Skrevet 1. april 2005 Lurer på hvem som er grundigst av oss to? Jeg tror du er det! Jeg tror du er det!! Lenke til kommentar
Solid Skrevet 1. april 2005 Del Skrevet 1. april 2005 (endret) nå har jeg vasket rundt rommet mitt, ryddet klesskapet og smykkeskrinet på en time!snakker om å være effektiv Heh, brukte tre kvarter på å tørke støv og støvsuge hele leiligheten, vaske opp og vaske badet jeg. Lurer på hvem som er grundigst av oss to? Ja smykkeskrin er et ekkelt ord. Edit Fy faen denne var morsom <booradley> I'd like to perform a one act play I call, "Creative screwed me like a bitch"<booradley> <audigy> Buy me! I'm ever so sexy <booradley> <boo> ok. come home with me and we'll play among the stars <booradley> <audigy> tee hee! I love you, boo! <booradley> <boo> I love you too, audigy <booradley> :: later :: <booradley> <boo> there, you're all installed. how do you feel? <neshura> down in front! <booradley> <audigy> LET JESUS FUCK YOU! VRAAAGH! * audience gasps. <booradley> * audigy is putting noise across your PCI channels <booradley> <hard drive> Mein leben! <booradley> * hard drive has died <booradley> <audigy> Blaaah! blaaaugh! your mother sucks cocks in hell! graaagh! <booradley> <modem> aaieee <booradley> *modem has died <booradley> and the new modem I got connects at 32k tops <Shendal> By far, that's the best one-act IRC play I've read this season. Do I smell a Tony award? Endret 1. april 2005 av Solid Knight Lenke til kommentar
enden Skrevet 1. april 2005 Del Skrevet 1. april 2005 nå har jeg vasket rundt rommet mitt, ryddet klesskapet og smykkeskrinet på en time!snakker om å være effektiv Heh, brukte tre kvarter på å tørke støv og støvsuge hele leiligheten, vaske opp og vaske badet jeg. Lurer på hvem som er grundigst av oss to? Ja smykkeskrin er et ekkelt ord. Lenke til kommentar
Daniel Skrevet 1. april 2005 Del Skrevet 1. april 2005 Er det ikke nok av Bash-quotinga snart? Lenke til kommentar
Jooakim Skrevet 1. april 2005 Del Skrevet 1. april 2005 (endret) . hvorfor kommer det sånn smilefjes over? det skjer alltid hvis man har smiley i quoten :S Endret 1. april 2005 av TheMasteR Lenke til kommentar
NorwegianZealot Skrevet 1. april 2005 Del Skrevet 1. april 2005 . hvorfor kommer det sånn smilefjes over? det skjer alltid hvis man har smiley i quoten :S kom det smiley nå? Lenke til kommentar
Jooakim Skrevet 1. april 2005 Del Skrevet 1. april 2005 . hvorfor kommer det sånn smilefjes over? det skjer alltid hvis man har smiley i quoten :S kom det smiley nå? ja slik en +--> Lenke til kommentar
ATi-Radeon Skrevet 1. april 2005 Del Skrevet 1. april 2005 (endret) ossn får man til at det står det man vil i quoten? liksom over selveste quoten dær det står quote i bold bla bla bla forresten, lurt av deg sco0t å ta på å få epost varsling hvis det kommer svar mange epost har du da? 13-14000 ? Endret 1. april 2005 av ATi-Radeon Lenke til kommentar
Daniel Skrevet 1. april 2005 Del Skrevet 1. april 2005 ossn får man til at det står det man vil i quoten? bla bla bla [QUOTE=ATi-Radeon,01/04/2005 : 18:25]ossn får man til at det står det man vil i quoten? [QUOTE]bla bla bla[/QUOTE][/QUOTE] Lenke til kommentar
ATi-Radeon Skrevet 1. april 2005 Del Skrevet 1. april 2005 (endret) nei liksom bla bla bla akkurat som code, ossn får man til det? Endret 1. april 2005 av ATi-Radeon Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg