ehs5 Skrevet 1. april 2005 Del Skrevet 1. april 2005 1 aprilz Vet at det er 1. april... Men du husker jo hva Google gjorde første april i fjor Hva gjorde de da? Lenke til kommentar
phax Skrevet 1. april 2005 Del Skrevet 1. april 2005 det var vel da de lanserte gmail? (se på fine signaturen min forresten...) Lenke til kommentar
scoot Skrevet 1. april 2005 Del Skrevet 1. april 2005 Men, VG`s 1.april spøk, er det Narkorazzian? Lenke til kommentar
svamp Skrevet 1. april 2005 Del Skrevet 1. april 2005 VG har jo så mange tåpelige saker at det ikke er godt å vite... Lenke til kommentar
svamp Skrevet 1. april 2005 Del Skrevet 1. april 2005 Tror det er på tide jeg rydder litt på pulten Har 2 fat, 1 skål, 6 glass, et par skeier og en mugge her nå Lenke til kommentar
Sovietpig Skrevet 1. april 2005 Del Skrevet 1. april 2005 da var nynorsk tentamen ferdiggjørt Lenke til kommentar
Solid Skrevet 1. april 2005 Del Skrevet 1. april 2005 (endret) Hvorfor tror jeg at svamp og Sovietpig er samme person? Seriøst hvorfor? Spørsmålstegn Jada Nerdvanna slapp av. Endret 1. april 2005 av Solid Knight Lenke til kommentar
Carl M Skrevet 1. april 2005 Del Skrevet 1. april 2005 Tror det er på tide jeg rydder litt på pulten Har 2 fat, 1 skål, 6 glass, et par skeier og en mugge her nå Hah, det er da ikkeno Lenke til kommentar
svamp Skrevet 1. april 2005 Del Skrevet 1. april 2005 Hvorfor tror jeg at svamp og Sovietpig er samme person? Seriøst hvorfor? Spørsmålstegn Jada Nerdvanna slapp av. Nei, det må være noe fryktelig feil med deg Avataren ligner ikke, og totalt forskjellig skrivestil Lenke til kommentar
Sovietpig Skrevet 1. april 2005 Del Skrevet 1. april 2005 og totalt forskjellig skrivestil min er sexy Lenke til kommentar
Solid Skrevet 1. april 2005 Del Skrevet 1. april 2005 Hvorfor tror jeg at svamp og Sovietpig er samme person? Seriøst hvorfor? Spørsmålstegn Jada Nerdvanna slapp av. Nei, det må være noe fryktelig feil med deg Avataren ligner ikke, og totalt forskjellig skrivestil Hvor gamle er dere. Jeg må finne ut hvorfor. Der så sinsykt merkelig. Lenke til kommentar
svamp Skrevet 1. april 2005 Del Skrevet 1. april 2005 Jeg er 4 år eldre enn sovjetgrisen. Lenke til kommentar
Solid Skrevet 1. april 2005 Del Skrevet 1. april 2005 (endret) Da stakk denne karen hjem fra skolen. Kanskje jeg logger på hjemme . Jeg kaller dere bare for Svampaktige Sovietiske Griser. Edit. Da var jeg hjemme. Har maten klar til og med. Fant noe artig i en eller annen quote side: t0rbad> so there i was in this hallway rightBlackAdder> i believe i speak for all of us when i say... BlackAdder> WRONG BTICH BlackAdder> IM SICK OF YOU BlackAdder> AND YOUR LAME STORIES BlackAdder> NOBODY HERE THINKS YOURE FUNNY BlackAdder> NOBODY HERE WANTS TO HEAR YOUR STORIES BlackAdder> IN FACT BlackAdder> IF YOU DIED RIGHT NOW BlackAdder> I DON"T THINK NOBODY WOULD CARE BlackAdder> SO WHAT DO YOU SAY TO THAT FAG *** t0rbad sets mode: +b BlackAdder*!*@*.* *** BlackAdder has been kicked my t0rbad ( ) t0rbad> so there i was in this hallway right CRCError> right heartless> Right. r3v> right <anamexis> oh man<anamexis> I was opening a coke, right --> Beefpile ([email protected]) has joined #themacmind <anamexis> and it exploded <anamexis> ALMOST all over my keyboard <anamexis> but I got it away just in time <-- Beefpile has quit (sick fuckers) <anamexis> :< Endret 1. april 2005 av Solid Knight Lenke til kommentar
13Marius37 Skrevet 1. april 2005 Del Skrevet 1. april 2005 Hmm sitter her oss en kompis og kjeder meg, venter bare på kvelden så ska jeg og noen andre folk3 stikke på kino og se på The Ring 2, noen som har sett den og som har noen små ord å si om filmen ? Lenke til kommentar
scoot Skrevet 1. april 2005 Del Skrevet 1. april 2005 (endret) www.bash.org Solid Knight? http://www.dinside.no/php/art.php?id=211318 Det der må være årets aprilspøk, men jeg er fortsatt usikker.. Vi bor jo i norge Endret 1. april 2005 av Sc0oT Lenke til kommentar
Solid Skrevet 1. april 2005 Del Skrevet 1. april 2005 Hmm sitter her oss en kompis og kjeder meg, venter bare på kvelden så ska jeg og noen andre folk3 stikke på kino og se på The Ring 2, noen som har sett den og som har noen små ord å si om filmen ? 1'ern var kjedelig. Lenke til kommentar
Solid Skrevet 1. april 2005 Del Skrevet 1. april 2005 www.bash.org Solid Knight? http://www.dinside.no/php/art.php?id=211318 Det der må være årets aprilspøk, men jeg er fortsatt usikker.. Vi bor jo i norge Neida.....hvordan kan du tro det....... Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg