phax Skrevet 31. mars 2005 Del Skrevet 31. mars 2005 ... gjorde en så dårlig jobb at jeg måtte knekke det opp igjen en uke senere. det var helvetes ondt det. og her var det ikke snakk om noe bedøvlse nei, en sykepleier som dro i hånda mi, en som dro i armen mens legen satte beggehendene på håndleddet og presset sakte men sikkert på til det knakk. har slått meg endel ganger oppgjennom livet men dette topper det meste.. han legen som gipsa meg første gangen minna meg om han kokken i hotell i særklasse, han fra bulgaria eller hvor han nå er fra. snakka ikke norsk heller. haddet det ikke vært for jeg var så rusa på morfin hadde jeg kanskje reagert! Lenke til kommentar
Jooakim Skrevet 31. mars 2005 Del Skrevet 31. mars 2005 Da vi spilte treningskamp på Bremnes, så brakk keeperen vår leggen på en motspiller, keeperen stod på 16-meteren. Ballen var ca. mellom 16-meteren og midtbanen, Keeperen vår ( en av hordalands beste) løp, og hoppet ca. 10 meter, i supermann stilling og bokset ut ballen, han kom i så stor fart at han andre brakk leggen, jeg hørte knekket ca. 50 meter unna! så fikk de ikke start på bilen som skulle kjøre "den skadde", så ringte de til sykebil, som kom etter 0,5 time, hørte skrikene fra bilen :S Han kan mest sannsynlig ikke spille fotball på ca. 1. år.... Lenke til kommentar
Daniel Skrevet 31. mars 2005 Del Skrevet 31. mars 2005 (endret) Når vi først snakker om skader, pappa ble slått til i fjeset i påskeferien. Og i går ble mora til en venn av meg kjørt på av en buss jeg satt i. (Ingen ble alvorlig skadet.) Desto viktigere: Kan noen fortelle meg hva de og dem er på nynorsk? En helt tilfeldig valgt setning dere kan oversette som eksempel: Ikke engang angående sin egen fritid tar de initiativ, men krever at andre skal ordne alt for dem. Endret 31. mars 2005 av nerdVANNA Lenke til kommentar
Even. Skrevet 31. mars 2005 Del Skrevet 31. mars 2005 Ikke engang angående sin egen fritid tar de initiativ, men krever at andre skal ordne alt for dem = Ikkje eingong angående sin/si eiga fritid tek dei intiativ, men krevar/krev at andre skal ordna alt for dei. Er ikke helt stødig på nynorsk selv Lenke til kommentar
svamp Skrevet 31. mars 2005 Del Skrevet 31. mars 2005 (endret) Ikkje eingong vedkomande si eiga fritid tek dei initiativ, men krev at andre skal ordne alt for dei. Edit: Jeg går til sengs nå, endelig så godt som ferdig med den elendige matteinnleveringa.. Ikke mer mattesyt fra meg på en stund. Endret 31. mars 2005 av svamp Lenke til kommentar
SnowDOG_ Skrevet 31. mars 2005 Del Skrevet 31. mars 2005 Hmmm...... har dårlig følelse over noe men vet ikke ka det er. Enten har eg glemt noe eller har gjort noe galt eller så kommer det til å skje noe pyy imorgen eller noe. Disse "feelingene" tar aldri feil. Ka pokker kan det være? Lenke til kommentar
Carl M Skrevet 31. mars 2005 Del Skrevet 31. mars 2005 Hmmmm, jeg skal ha naturfagsprøve idag, men tviler litt på datoen, ikke lest en dritt Lenke til kommentar
Skurupu Skrevet 31. mars 2005 Del Skrevet 31. mars 2005 Jeg skal jobbe hele helgen, og ha heldagsprøve i 3FY på mandag. Denne helgen blir ikke særlig morsom. Da hopper jeg i loppekassen. God natt. Lenke til kommentar
riktig Skrevet 1. april 2005 Del Skrevet 1. april 2005 God morgen ja. Eller for meg er det sånn utpå ettermiddagen. Lenke til kommentar
Prodigy_ Skrevet 1. april 2005 Del Skrevet 1. april 2005 God morgen 1. April i dag jo... Lenke til kommentar
sofarot Skrevet 1. april 2005 Del Skrevet 1. april 2005 Go Måren! Dagens spøk fra lokalen i Rogaland, skal male gamle stavager i regnbuens farger..! ^^ Jaja, stakk på skolen! K0s dere! Lenke til kommentar
svamp Skrevet 1. april 2005 Del Skrevet 1. april 2005 God morgen! Klar for to timer på skolen, så er det helg Lokalradioen her hadde som aprilspøk at selvangivelsen skulle vært innlevert i går, og at likningskontoret var svært skuffet over at mange ikke hadde levert. Jeg gikk på den NRK i svart-hvitt fra januar neste år? Lenke til kommentar
Anette_ Skrevet 1. april 2005 Del Skrevet 1. april 2005 Stort rosa torgseil i drammen var det drammens tidene hadde funet på Også skreiv de at det var protesttog på torget på et visst klokkeslett. Lurer på om noen møter opp.. Lenke til kommentar
Dahl Skrevet 1. april 2005 Del Skrevet 1. april 2005 Nå er jeg på skolen, selv om jeg er syk. Ha en fin dag folkens! Lenke til kommentar
Staalkontroll Skrevet 1. april 2005 Del Skrevet 1. april 2005 Idioti å gå på skolen i dag.... Lenke til kommentar
diversity Skrevet 1. april 2005 Del Skrevet 1. april 2005 (endret) Der våknet jeg... Har fri idag, og planla en god økt foran skjermen i natt.. Men gjett hvem som sovnet foran tven Endret 1. april 2005 av bakemesterharepus Lenke til kommentar
Aalton Skrevet 1. april 2005 Del Skrevet 1. april 2005 Huff, Skole og opp tidlig er noe av det værste som finnes Tenk vi har tidlig fri i dag Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg