Gå til innhold

Siste Ordet 3


Ueland

Anbefalte innlegg

... gjorde en så dårlig jobb at jeg måtte knekke det opp igjen en uke senere.

 

det var helvetes ondt det.

:eek:

og her var det ikke snakk om noe bedøvlse nei, en sykepleier som dro i hånda mi, en som dro i armen mens legen satte beggehendene på håndleddet og presset sakte men sikkert på til det knakk.

 

har slått meg endel ganger oppgjennom livet men dette topper det meste..

 

 

han legen som gipsa meg første gangen minna meg om han kokken i hotell i særklasse, han fra bulgaria eller hvor han nå er fra. snakka ikke norsk heller.

 

haddet det ikke vært for jeg var så rusa på morfin hadde jeg kanskje reagert! :D

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Da vi spilte treningskamp på Bremnes, så brakk keeperen vår leggen på en motspiller, keeperen stod på 16-meteren. Ballen var ca. mellom 16-meteren og midtbanen, Keeperen vår ( en av hordalands beste) løp, og hoppet ca. 10 meter, i supermann stilling :D og bokset ut ballen, han kom i så stor fart at han andre brakk leggen, jeg hørte knekket ca. 50 meter unna!

 

så fikk de ikke start på bilen som skulle kjøre "den skadde", så ringte de til sykebil, som kom etter 0,5 time, hørte skrikene fra bilen :S

Han kan mest sannsynlig ikke spille fotball på ca. 1. år....

Lenke til kommentar

Når vi først snakker om skader, pappa ble slått til i fjeset i påskeferien. Og i går ble mora til en venn av meg kjørt på av en buss jeg satt i. (Ingen ble alvorlig skadet.)

 

Desto viktigere: Kan noen fortelle meg hva de og dem er på nynorsk?

En helt tilfeldig valgt setning dere kan oversette som eksempel: Ikke engang angående sin egen fritid tar de initiativ, men krever at andre skal ordne alt for dem.

Endret av nerdVANNA
Lenke til kommentar

Ikkje eingong vedkomande si eiga fritid tek dei initiativ, men krev at andre skal ordne alt for dei.

 

:)

 

Edit: Jeg går til sengs nå, endelig så godt som ferdig med den elendige matteinnleveringa.. Ikke mer mattesyt fra meg på en stund.

:sleep:

Endret av svamp
Lenke til kommentar

God morgen! Klar for to timer på skolen, så er det helg :)

 

Lokalradioen her hadde som aprilspøk at selvangivelsen skulle vært innlevert i går, og at likningskontoret var svært skuffet over at mange ikke hadde levert. Jeg gikk på den :wee:

 

NRK i svart-hvitt fra januar neste år? :p

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...