svamp Skrevet 31. mars 2005 Rapporter Del Skrevet 31. mars 2005 ...mens noen ikke har noen mening om Alle elsker Raymond, og heller sitter og sliter med matteinnlevering Lenke til kommentar
phax Skrevet 31. mars 2005 Rapporter Del Skrevet 31. mars 2005 er det noen som har klart å slutte med denne hw forum avhengiheten? synes det tar oppfor mye tid.. pluss at jeg begynner føle meg litt for gammel til OT delen hvertfall.. noen tips? har klart og fjerne hw.no fra oppstartssida, men så lenge jeg har internett og sitter forran data'n så blir det alltids forum surfing.. Lenke til kommentar
Dorian Gray Skrevet 31. mars 2005 Rapporter Del Skrevet 31. mars 2005 Jeg ga opp, og har lært å elske forumet. Lenke til kommentar
Kenneth Dammyr Skrevet 31. mars 2005 Rapporter Del Skrevet 31. mars 2005 Har ikke noe imot forumet jeg. Det jeg er bekymra for er at det blir for mye OT. Håper jeg klarer å holde aktiviteten i andre kategorier på plussiden. Jeg har ikke noe til overs for ørering på gutter. Men fritt land... Lenke til kommentar
scoot Skrevet 31. mars 2005 Rapporter Del Skrevet 31. mars 2005 God Natt folkens! Lenke til kommentar
kaiern Skrevet 31. mars 2005 Rapporter Del Skrevet 31. mars 2005 Good night fuckers! Lenke til kommentar
Goophy Skrevet 31. mars 2005 Rapporter Del Skrevet 31. mars 2005 Yay. Doktor Cornelius har fått opp musikkarkivet med ålesundpop. Hear it out: http://slik.goseweb.com/ Lenke til kommentar
Heatsink Skrevet 31. mars 2005 Rapporter Del Skrevet 31. mars 2005 Har lakkert masse greier på rommet mitt i kveld, noen kommer til å sovne lett Lenke til kommentar
Ø.B. Skrevet 31. mars 2005 Rapporter Del Skrevet 31. mars 2005 Faen det renner fra øyet! Lenke til kommentar
svamp Skrevet 31. mars 2005 Rapporter Del Skrevet 31. mars 2005 Er det noen som kan fortelle meg dette? Hva er rett integrert: (Bruker S som integraltegn) S(xe^x)dx = e^x^2 eller S(xe^x)dx = e^x(x-1) Er sint på den oppgaven nå, og det verste er at jeg må ha rett svar Lenke til kommentar
Torjus Skrevet 31. mars 2005 Rapporter Del Skrevet 31. mars 2005 Kjeder meg Spille pool på jippi med vennina mi... Lenke til kommentar
Dingot0m Skrevet 31. mars 2005 Rapporter Del Skrevet 31. mars 2005 (endret) *Stuff* Support! *rope på moderator* Endret 31. mars 2005 av Dingot0m Lenke til kommentar
svamp Skrevet 31. mars 2005 Rapporter Del Skrevet 31. mars 2005 (endret) Trenger bare å vite hvilken løsning som er rett Men vil legge meg snart også.. Edit: Trenger ikke ja eller nei, men hvilket alternativ Endret 31. mars 2005 av svamp Lenke til kommentar
Kenneth Dammyr Skrevet 31. mars 2005 Rapporter Del Skrevet 31. mars 2005 Hva er egentlig definisjonen på support? Er det da snakk om support på datatekniske problemer? Alle typer spørsmål? Spørsmål som er stilt for å fremme egne interesser? Dette burde vi da ha kartlagt Lenke til kommentar
robB Skrevet 31. mars 2005 Rapporter Del Skrevet 31. mars 2005 Gjør det samme som Sc0oT og kaiern. God natt! Lenke til kommentar
ehs5 Skrevet 31. mars 2005 Rapporter Del Skrevet 31. mars 2005 (endret) Yay, har hjemmearbeidsdag i morgen. Gjorde akkurat halvparten av det jeg skal gjøre, skikkelig daffe-dag i morgen. Så avspaserer vi halve dagen på mandag, og de to etterfølgene ukene starter vi på skolen ti på ni. ^^ Deilig. Edit: Omg, Late show with david letterman nå! Natta. Endret 31. mars 2005 av ehs5 Lenke til kommentar
Ø.B. Skrevet 31. mars 2005 Rapporter Del Skrevet 31. mars 2005 Hva er egentlig definisjonen på support? Er det da snakk om support på datatekniske problemer? Alle typer spørsmål? Spørsmål som er stilt for å fremme egne interesser? Dette burde vi da ha kartlagt Trenger ikke å gjøre det så opplagt bare.. f.eks slik som: "hmmm driver å vurderer om jeg skal bruke blablabla eller blablable.. *tenke* " Da fatter folk hintet.. Lenke til kommentar
Even. Skrevet 31. mars 2005 Rapporter Del Skrevet 31. mars 2005 Er litt spendt på de _5_ konsentrasjonsleirene vi skal innom, men ellers blir det konge! Hvilken leirer skal dere innom? Vi reiste også med hvite busser ifjor. Vi var innom Sachsenhausen, Birkenau og Auswich (sikkert masse skriveleifer) Reiste gjennom danmark, båt til polen, gjennom polen, til tyskland, danmark og så hjem. Var fett det. Lenke til kommentar
svamp Skrevet 31. mars 2005 Rapporter Del Skrevet 31. mars 2005 Jeg var på Island i 10. klasse. Anbefales Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg