Gå til innhold

Siste Ordet 3


Ueland

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Var ute en tur istad...

Skulle "møte" en fyr fra klyve som jeg hadde preika med over nettet. Jeg skulle gi han noen cder. Så det som skjer er at jeg stikker til avtalt møte sted, en bilbutikk langs hoved veien.Først så kommer data læreren min på butikken og kikker litt...Så prater jeg litt med han. Da kommer mora mi langs hovedveien, og bak kommer fyren fra klyve i drit fart...Og jeg stikker bort til mora mi, og hu lurte på hva jeg gjorde da... Så sa jeg at jeg prata med datalæreren min, og at jeg skulle gi cder til han klyve gutten... Da begynnte hun å lure, og likte ikke helt at jeg hadde kontakt med folk som er 10 år eldre enn meg og hadde bil osv... Så nå lurer hu fælt..Hun tokk også nummeret på Civic'n til klyve fyren... kvinnfolk ass...skal skjekke bilnummeret..hun trur jeg juger om alt!

Spør hu rett ut: Stoler du på meg?

 

Kvinnfolket svakeste punkt :)

Lenke til kommentar
Ser på hvem som har postet mest i so3 :

 

 

HalTan: 1179

SnowDOG: 758

nvoetfiv: 498

B|Real: 492

sosohal: 483

 

 

:ermm:

Andre plass FFS!? Hehe neida.

 

Er så utrolig trøtt at eg kunne ha sovnet her på stedet. Sov bare 3 timer og igår sov eg 4 eller noe. Huff. Er nesten svimmel så trøtt eg er. Ble egentlig skuffet over gaven eg fikk av min andre søster idag. Fikk 2kino billeter. Kjipt egentlig. :/

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
×
×
  • Opprett ny...