fy_pokkers Skrevet 29. oktober 2003 Del Skrevet 29. oktober 2003 Lykke til b-real!! Enig i at det er bedre å komme seg ut å få seg jobb, enn å sitte ett år i en klasse du VET du ikke kommer til å fullføre, og samtidig er helt forbanna skolelei Men en ting jeg faktisk vil anbefale på det aller, aller, aller varmeste: Tenk over å ta året i utlandet!! Etter 1. klasse var jeg også dritt lei.. Bestemte meg for å prøve noe som kunne få meg til å tenke på andre ting.. få igang the urge til å gjøre meg ferdig med "studiene".. Hadde mitt livs beste år! Jeg bodde hos hyggelig familie på Cuba, ble kjent med de tidligere ved en helt annen anledning Vel, av en eller annen grunn var det på ett merkelig vis motiverende.. Når jeg, uvillig, kom tilbake hit, tok jeg 2. og 3. klasse på litt over ett år.. 2. klasse gikk på ett halvt semester fordi jeg tok noen klasser som dekte det Norske pensumet delvis.. Angrer ikke i det hele tatt! Jeg hadde det beste året i mitt liv til dags dato, og har ett utall gode venner der nede, pluss en erfaring for livet..! Cubanere er ett fargerikt folk. Til tross for at de er fattigere enn her i Norge(duh), er de glade, entusiastiske og gjestfrie..! Stikk motsatt av standardmenneskene her i Norge.. (b-real, du vet den over'generøse familien du ofte roser her? Vel, tenk deg ett land basert på at alle er nesten like gjestfrie! Er helst spesielt der nede.. Alle støtter alle) Altså, gjestfriheten der setter virkelig intrykk på deg.. Ikke det samme som de norske, trauste vikingene Første gang jeg var i Havanna, og spaserte gatene kom jeg i prat med en Cubaner. Etter 5 min prat ble jeg invitert hvem for å hilse på hele familien. Snakker om en by på over 2 millioner innbyggere! Amigos para siempre - kan fort bli gjeldenem og det er derfor så mange ønsker å reise tilbake etter å ha vært der.. Skulle gjerne skrevet mange sider om Cuba, men orker ikke nå... Er litt trøtt Men som sagt.. Tenk over en slik mulighet b-real!! (Og alle andre i lignende situasjoner!) Jeg krysser fingrene Lenke til kommentar
Wabby Skrevet 29. oktober 2003 Del Skrevet 29. oktober 2003 nå vil jeg til cuba.... Kunne også tenkt meg et år i Tyskland, bodd hos mormor eller noe... Hadde vært digg. Levd på ledighetstrygd og fyllt dem ut over nett... Hadde de ringt meg så hadde jeg bare tatt en kjøretur til Norge Lenke til kommentar
danilovic Skrevet 29. oktober 2003 Del Skrevet 29. oktober 2003 Ja, lykke til, b-real! Jeg håper du finner deg noe. Mitt råd (det er et dårlig ett, og på langt nær så bra som andre nevnte) er at du rett og slett finner deg en eller annen fin jobb, og jobber og tjener penger. Så tar du en utdannelse du kunne tenke deg når det passer deg. Mulig du kanskje kom på dette selv. Jeg sliter med å motivere meg til skolen jeg også, men jeg greier meg, siden jeg slipper å gjøre leksr og delta så mye i timene. ) Og apropos kostyme. I fjor var jeg Napoleon. Jeg laga meg en fin papirhatt hvor det stod "Napoleon Bonaparte - Europas villmann på 1800-tallet!" Eller når han nå levde. I tillegg hadde jeg med pi med femti desimaler. Edit: Fittesmileys. Lenke til kommentar
Wabby Skrevet 29. oktober 2003 Del Skrevet 29. oktober 2003 Men du b-real, er du hypp på å flytte på deg, eller må det være jobber idet lokale området ? Når du først har tatt å kuttet skolen så er det jo kjekkt å flytte på seg Lenke til kommentar
fy_pokkers Skrevet 29. oktober 2003 Del Skrevet 29. oktober 2003 Hahaaa! Genialt: Fra "hw.no@undernet: * BBC sets mode: -o+b K-DoG *!*K-DoG@*.customer.alfanett.no * K-DoG was kicked by BBC (Ta denne du... sterkere enn meg? ) Lenke til kommentar
fy_pokkers Skrevet 29. oktober 2003 Del Skrevet 29. oktober 2003 Hmm.. for ett par dager siden var jeg irritert over at det gikk for fort.. Nå går det for sakte her.. Dudes! Lenke til kommentar
danilovic Skrevet 29. oktober 2003 Del Skrevet 29. oktober 2003 Sorry. Jeg sitter med en vevside og prøver å mekke den. Jeg greier det også. Sånn halvveis. Lenke til kommentar
fy_pokkers Skrevet 29. oktober 2003 Del Skrevet 29. oktober 2003 It must be the icebergs! Lenke til kommentar
zed Skrevet 29. oktober 2003 Del Skrevet 29. oktober 2003 vifteovn : I'll chat with you! Lenke til kommentar
dimiles Skrevet 29. oktober 2003 Del Skrevet 29. oktober 2003 VÆ! Jeg har prøve i morra om romersk oppstandelse elns. Skal øve nå. Er bare 7 sider å lese, but still. Helt jævlig. Lenke til kommentar
zed Skrevet 29. oktober 2003 Del Skrevet 29. oktober 2003 Oi! Glemte å si, jeg har fri nå til mandag jeg Eller OD imorra da, men fri på fredag. Lenke til kommentar
fy_pokkers Skrevet 29. oktober 2003 Del Skrevet 29. oktober 2003 Lord knows you've got to change, baby! *synge på Santana - Evil ways* Lenke til kommentar
dimiles Skrevet 29. oktober 2003 Del Skrevet 29. oktober 2003 Da er du stygg zed. Jeg må øve nå, men kommer liksom ikke helt i gang;) ****** ta jævla romere. Lenke til kommentar
SnowDOG_ Skrevet 29. oktober 2003 Del Skrevet 29. oktober 2003 Vifteovn: Du må fortelle mer om cuab når du gidder. Fikk lsyt å reise ned dit. Har egenltig lenge hatt lyrt å reise til en eller annen karibisk øy. Arggh så kjedelig tv er på onsdager. Jaja kjeder meg og vet ikke ka eg skal finne på. Imorgen er det torsdag så då SKAL eg bort til aetat. b-real(aldri kalt deg b-realfør) whatever you do så ikke ta deg ett fri år og daffe. Vanskelig å komme seg ut av hullet etterpå. Lenke til kommentar
fy_pokkers Skrevet 29. oktober 2003 Del Skrevet 29. oktober 2003 Kan si det jeg kommer på imorra snøhund.. Men vanskelig å komme på spesielle situasjoner, bortsett fra når en enkelt mann på gata klarer å starte en svær rumba fest som fyller hele gata, bare fordi han begynte å spille litt gitar for seg selv på ett hjørne.. Menneh.. Nå fortsetter jeg.. Er trøtt som fan ^^ Akkurat nå tror jeg at jeg legger meg snart.. Vi passerer snart 1000 poster her.. Det har gått fort! :O Vel, god natt boyos! Lenke til kommentar
Suppelars2k Skrevet 29. oktober 2003 Del Skrevet 29. oktober 2003 Hummos.... her er det forbanna mørkt, og kaldt... >:[ Gidder ikke skifte lyspære, gidder ikke vente på at radiatoren blir varm. Så jeg har på lue og ullgenser BILDE - for de som er interresert: btw: nesa mi ser merkelig stor ut der... pussig. Ja ja... btw2: jeg strikket den lua selv... l33tn3ss! Lenke til kommentar
OlaTK Skrevet 29. oktober 2003 Del Skrevet 29. oktober 2003 vi er vel ikke litt late HalTan? Lenke til kommentar
dimiles Skrevet 29. oktober 2003 Del Skrevet 29. oktober 2003 Nå har jeg begynt å bruke Fast Reply noen ganger. Ganske greit. Nå har jeg lest ferdig om historie. Tenkte jeg skulle mekke avatar nå hvis jeg gidder. Lenke til kommentar
SnowDOG_ Skrevet 29. oktober 2003 Del Skrevet 29. oktober 2003 LoL @ haltan som fryser. Er det bare meg som sitter foran pc'n i stummende mørke? Det er bare skjermen som lyser opp rommet her. Da mener eg ikke bare nå men til vanlig. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg