Gå til innhold

Siste Ordet 3


Ueland

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Yey  :w00t:

 

Akkurat nå ringte min kjære farmor til meg og lurte på om jeg ville være med en tur til Amerika. 

Jeg liker min farmor veldig godt jeg  :love:

såppas, hvor hen da. Har en venn som bor i Los Angeles rett ved beverly hills

Er ikke helt sikker på hvor vi skal hvis vi drar... Vi har noe slekt der borte et sted..

Hihi :D

Lenke til kommentar

ScOoT: Fortsatte vifta å gå etter at du slo av, eller drog du ut kontakten?

 

Hvis pæra ikke blir nedkjølt kan den gå, og slike pærer kan koste mye, på skolen har de en prosjektor til 36000, pæra koster 5000. Men det er den prosjektoren da.

 

Høres ut som han overreagerte litt han læreren din :wee:

Lenke til kommentar
ScOoT: Fortsatte vifta å gå etter at du slo av, eller drog du ut kontakten?

 

Hvis pæra ikke blir nedkjølt kan den gå, og slike pærer kan koste mye, på skolen har de en prosjektor til 36000, pæra koster 5000. Men det er den prosjektoren da.

 

Høres ut som han overreagerte litt han læreren din :wee:

Den gikk den, og den funka etterpå igjen! :p

Lenke til kommentar
Noen som har sett den nye avataren til Snekker'n?

 

Det er ikke sånn type jeg har forestilt meg han... :omg:

en sånn som liker damer tenker du på?

 

 

men skjønner hva du mener, hadde nok trudd det var herr dahle visst jeg bare hadde sett avataren. ;)

 

 

 

edit: angående dette prosjektor styret.. det schooter boy gjorde var vel bare å slå av prosjektoren? jeg mener.. hvordan gjør man det på riktig måte da visst man ikkje bare kan slå den av? må man vugge den i søvn først og blåse litt på pæra så den skal bli kald?

Endret av phax
Lenke til kommentar

føssi... er du nødt og kommentere hver jævla gang du skifter avatar? altså det er greit nok når vi normale brukere som skifter avatar en gang i året kommenterer det, men du som skifter 6 gang for dag, du skjønner at det kan bli litt slitsomt?

 

 

fint og se at du har en selvlaget og personlig avatar for engangsskyld.. se om du klarer og bruke den i mer en 16 minutter nå da..

Lenke til kommentar

phax: Om du bare slår av prosjektoren er det greit, da vil vifta gå en stund etterpå for å kjøle ned pæra. Men om du napper ut kontakten, har du ikke slått av, men bare tatt strømmen fra prosjektoren. Da stopper vifta, pæra blir ikke nedkjølt og kan bli ødelagt :)

Lenke til kommentar
føssi... er du nødt og kommentere hver jævla gang du skifter avatar? altså det er greit nok når vi normale brukere som skifter avatar en gang i året kommenterer det, men du som skifter 6 gang for dag, du skjønner at det kan bli litt slitsomt?

 

 

fint og se at du har en selvlaget og personlig avatar for engangsskyld.. se om du klarer og bruke den i mer en 16 minutter nå da..

*smask*

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
×
×
  • Opprett ny...