Gå til innhold

Siste Ordet 3


Ueland

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Ja, i dag ble "IT" læreren på skolen helt sykt sint på meg..

 

Noen i klassen framførte prosjekt med prosjektor, så hadde de tatt med et bilde av meg på slutten ( et forfærdelig bilde ) .. Når jeg så det kom, skrudde jeg av prosjektoren..

 

Og litt etter kommer han inn og ser hva som skjer, og spør: "Hvem skrudde den av"..

 

"Det er nok meg"

"SKRUDDE DU AV PROSJEKTOREN?.."

"... ja?"

Så skulle han ha navn og klasse.. Han prøvde også og "stirre meg i senk", det funka også dårlig, jeg bare stirra tilbake!

 

Visst den blir ødelagt av og bli slått av er det litt dårlig syns jeg, skal sies at den startet igjen etter.. OG at IT læreren er helt talentløs!

Lenke til kommentar

fikk høre et realt gullkorn fra pikemunn på skolen i dag:

 

Vi dreiv å lagde ein film på skolen, hu ene (som forresten er blond) skulle bli filma av ai annen jente. hu som filma sa at det var dårlig lys akkurat der og da kom kommentaren: "Bare vri litt på skjermen da så blir det lysere" :!:

Lenke til kommentar
Visst den blir ødelagt av og bli slått av er det litt dårlig syns jeg, skal sies at den startet igjen etter.. OG at IT læreren er helt talentløs!

Hvis den ikke fikk kjøle seg ned før den ble skrudd av, så muuligens, men tvilsomt iallefall. Får du noen anmerkning, så IKKE GODTA DEN!

Lenke til kommentar
Visst den blir ødelagt av og bli slått av er det litt dårlig syns jeg, skal sies at den startet igjen etter.. OG at IT læreren er helt talentløs!

Hvis den ikke fikk kjøle seg ned før den ble skrudd av, så muuligens, men tvilsomt iallefall. Får du noen anmerkning, så IKKE GODTA DEN!

Joda, anmerkningen kom, og det er dessuten umulig og prøve og snakke med fyr`n..

 

Han er utrolig sta, og nekter og høre på deg uansett hva..

 

Han nevnte også pæra i prosjektoren, men den funka etterpå anyway, pæra skulle koste 6000 eller noe..

 

Fikk forbud mot og få bruke prosjektor pga det der :ermm:

Endret av Sc0oT
Lenke til kommentar
Visst den blir ødelagt av og bli slått av er det litt dårlig syns jeg, skal sies at den startet igjen etter.. OG at IT læreren er helt talentløs!

Hvis den ikke fikk kjøle seg ned før den ble skrudd av, så muuligens, men tvilsomt iallefall. Får du noen anmerkning, så IKKE GODTA DEN!

Joda, anmerkningen kom, og det er dessuten umulig og prøve og snakke med fyr`n..

 

Han er utrolig sta, og nekter og høre på deg uansett hva..

 

Han nevnte også pæra i prosjektoren, men den funka etterpå anyway..

Fikk forbud mot og få bruke prosjektor pga det der :ermm:

Bruk min metode:

 

1. Gå helt rolig bort til fyren.

2. Ikke hiss deg oppe under noen omstendigheter, hold hodet kaldt.

3. Be mannen gi deg en ordentlig grunn for at du fikk anmerkningen. Husk, behold fatningen.

4. Hvis ikke, så klag til rektor.

 

:thumbup:

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...