Goophy Skrevet 30. mars 2005 Del Skrevet 30. mars 2005 SC er? Men faen, jeg skulle jo legge meg senest 11 igår, og så havner jeg her. Makan til fanteri... Lenke til kommentar
Goophy Skrevet 30. mars 2005 Del Skrevet 30. mars 2005 Greit, jeg har ikke spilt dataspill siden starcraft ffs. Lenke til kommentar
ehs5 Skrevet 30. mars 2005 Del Skrevet 30. mars 2005 Faen, får jo ikke sove. :/ Lurer på hvorfor forum v.3 tråden ble stengt? Lenke til kommentar
SupremeX Skrevet 30. mars 2005 Del Skrevet 30. mars 2005 Lurer på hvorfor forum v.3 tråden ble stengt? Står jo der: Grunnet forskjellige omstendigheter jeg ikke kan gå inn på må denne tråden dessverre stenges. Dæven Se7en var bra! Seriøst den beste filmen jeg har sett i år! Anbefaler alle og se den! Lenke til kommentar
Dorian Gray Skrevet 30. mars 2005 Del Skrevet 30. mars 2005 Dæven Se7en var bra! Seriøst den beste filmen jeg har sett i år!Anbefaler alle og se den! Alle har sett den. Lenke til kommentar
ehs5 Skrevet 30. mars 2005 Del Skrevet 30. mars 2005 (endret) Lurer på hvorfor forum v.3 tråden ble stengt? Står jo der: Grunnet forskjellige omstendigheter jeg ikke kan gå inn på må denne tråden dessverre stenges. Dæven Se7en var bra! Seriøst den beste filmen jeg har sett i år! Anbefaler alle og se den! Eehm. Det vet jeg SupremeX, men det er jo ingen ordentlig grunn. Han sa jo ikke grunnen, det var det som var greia. Så forresten The Truman Show i går, for en genial film. Har faktisk sånne tanker ganske ofte. Edit: Å, var kanskje en spøk, SupremeX? :/ Jeg legger meg. Endret 30. mars 2005 av ehs5 Lenke til kommentar
Daniel Skrevet 30. mars 2005 Del Skrevet 30. mars 2005 Fysj, så fælt. Muntlig prøve i natur- og miljøfag i m ... dag. Jeg har så langt lest om ett og et halvt av fem tema. Skole hadde vært mye greiere hadde jeg sluppet å gjøre så mye. Lenke til kommentar
Dorian Gray Skrevet 30. mars 2005 Del Skrevet 30. mars 2005 Ble tatt i å jukse på en prøve for første gang. Yay? Jeg ble faktisk "victim of my own success", det jeg skrev var for bra til å være meg. Hva sier dere; skal jeg innrømme at jeg har jukset (det er ikke avgangsfag) eller stå på mitt og snakke med rektor? Lenke til kommentar
Goophy Skrevet 30. mars 2005 Del Skrevet 30. mars 2005 Stå på ditt, mye morsommere. Grunnen til at jeg fikk nedsatt orden og oppførsel, samt "ikke grunnlag" i nynorsk i vk1. Men det var faktisk jeg som hadde skrevet stilen, men mormor hadde gått over den litt. Lenke til kommentar
Dorian Gray Skrevet 30. mars 2005 Del Skrevet 30. mars 2005 Nynorsk her òg, skoleforum.com og jukselapp i størrelse 5 som hjalp meg. Jeg er usikker på om jeg tør, isåfall må skoleforum.com ned i en liten stund. Lenke til kommentar
SupremeX Skrevet 31. mars 2005 Del Skrevet 31. mars 2005 ehs5: Gjett to ganger. SteffyBoy: Kan hende, men oppfordringen består. Åhhh, er så sliten nå. Vært hos en kompis siden 00:00, og har ledd sammenhengende i 4 timer. Trøtt-humor er genialt. Lenke til kommentar
Ø.B. Skrevet 31. mars 2005 Del Skrevet 31. mars 2005 Akkurat kommet hjem jeg og. Legger meg før jeg dauer.. Lenke til kommentar
Dorian Gray Skrevet 31. mars 2005 Del Skrevet 31. mars 2005 Vel, jeg har bestemt meg. Det blir verken innrømmelse eller krangling; det blir kino. Jeez, jeg gikk fra null fravær/gode karakterer til at læreren ikke tror at det er jeg som har skrevet stilen når jeg får 5 og skulker skolen for å dra på kino. Lenke til kommentar
TSP Skrevet 31. mars 2005 Del Skrevet 31. mars 2005 (endret) .... Så enkelt som jeg har vist på bildet er det tro det eller ei, det har jeg faktisk visst siden jeg begynte her.... Og for de som er flinke i hoderegning vil det f.eks være mye mindre sider hvis du bruker forum default (som er 20 innlegg per side, og det jeg bruker) enn hvis du viser 100innlegg per side.... TSP Endret 31. mars 2005 av The Strategy-player Lenke til kommentar
sofarot Skrevet 31. mars 2005 Del Skrevet 31. mars 2005 SKOLE! I dag skal jeg i trekket med skolen her! ^^ Lenke til kommentar
riktig Skrevet 31. mars 2005 Del Skrevet 31. mars 2005 Kos dere på skolen, jeg skal slappe av. Ååå, så herlig å bare ta det med ro foran PC'n og bare slække. Må bare gni det inn Lenke til kommentar
svamp Skrevet 31. mars 2005 Del Skrevet 31. mars 2005 Nynorsk her òg, skoleforum.com og jukselapp i størrelse 5 som hjalp meg. Jeg er usikker på om jeg tør, isåfall må skoleforum.com ned i en liten stund. Sikker på at ikke forum.hardware.no må ned også? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg