svamp Skrevet 30. mars 2005 Rapporter Del Skrevet 30. mars 2005 Føssi skiftet avatar og postet her om det --> *Bombe* MSN gikk ned og nesten 2 sider gikk med til å klage på det --> *Bombe* Det var LOST i dag og nesten 1 side gikk med til å si "lost er tøft" --> *Bombe* En ganske vanlig dag, altså Lenke til kommentar
Nilsen Skrevet 30. mars 2005 Rapporter Del Skrevet 30. mars 2005 Føssi skiftet avatar og postet her om det --> *Bombe*MSN gikk ned og nesten 2 sider gikk med til å klage på det --> *Bombe* Det var LOST i dag og nesten 1 side gikk med til å si "lost er tøft" --> *Bombe* En ganske vanlig dag, altså Det skulle vært er rundt side tall. Det er alltid like gøy når vi kommer til f.eks side 2300. Rundt tall? Da spammer vi ned hele siden med "poste på side 2300" Lenke til kommentar
Ø.B. Skrevet 30. mars 2005 Rapporter Del Skrevet 30. mars 2005 ok:) jaja er så trøtt at jeg holder på å stryke med jeg men.. Starta dagen med å ta feil av grillkrydder og kanel på grøten da. Det var den frokosten liksom.. også spiste jeg en vaffel i ringebu. Dagens inntak. Uff Lenke til kommentar
robB Skrevet 30. mars 2005 Rapporter Del Skrevet 30. mars 2005 Gjør som noen andre, alså, gå å legge seg. God natt! Lenke til kommentar
svamp Skrevet 30. mars 2005 Rapporter Del Skrevet 30. mars 2005 Antirøyk Nå er det senga, for første gang før 00:00 på et par uker Lenke til kommentar
FuglFøniks Skrevet 30. mars 2005 Rapporter Del Skrevet 30. mars 2005 *Vente til 04:00 på LOST* Lenke til kommentar
SnowDOG_ Skrevet 30. mars 2005 Rapporter Del Skrevet 30. mars 2005 Har du noen smakebiter av bildene? Yup. Slenger på en der han kommer i en sving. Lenke til kommentar
pr0xy H4xx0r Skrevet 30. mars 2005 Rapporter Del Skrevet 30. mars 2005 no legger eg meg Lenke til kommentar
slipknot_fan Skrevet 30. mars 2005 Rapporter Del Skrevet 30. mars 2005 (endret) Jaja, nå blir det vel ''omfg-humør'' her siden vi nermer oss side 4500... Spar oss for det Edit: leifo Endret 30. mars 2005 av slipknot_fan Lenke til kommentar
Daniel Skrevet 30. mars 2005 Rapporter Del Skrevet 30. mars 2005 Jaja, nå blir det vel ''omfg-humør'' her siden vi nermer oss side 4500...Spar oss for det Edit: leifo Bare 2 253 sider igjen! Lenke til kommentar
slipknot_fan Skrevet 30. mars 2005 Rapporter Del Skrevet 30. mars 2005 (endret) Jaja, nå blir det vel ''omfg-humør'' her siden vi nermer oss side 4500...Spar oss for det Edit: leifo Bare 2 253 sider igjen! vel, da viser du vel ikke 20 poster på hver side? Endret 30. mars 2005 av slipknot_fan Lenke til kommentar
Musty Skrevet 30. mars 2005 Rapporter Del Skrevet 30. mars 2005 jeg er kommet til side 2996.. så det å poste på en spesiell side må jo være meningsløst? det er jo individuelt for hver bruker det.. selv har jeg 30 innlegg pr side.. Lenke til kommentar
slipknot_fan Skrevet 30. mars 2005 Rapporter Del Skrevet 30. mars 2005 4494 sider her. Strange. Lenke til kommentar
slipknot_fan Skrevet 30. mars 2005 Rapporter Del Skrevet 30. mars 2005 (endret) 4494 sider her. Strange. det var mye oppstyr da vi kom til side 4000 Edit: hva faen? Endret 30. mars 2005 av slipknot_fan Lenke til kommentar
phax Skrevet 30. mars 2005 Rapporter Del Skrevet 30. mars 2005 sssh... ingenting snakk om sidetall nå ok? good. la oss snakke om diare heller, det er mindre arti har jeg funet ut idag. mhmm... Lenke til kommentar
Nilsen Skrevet 30. mars 2005 Rapporter Del Skrevet 30. mars 2005 Unbreakable Westlife You took my hand Touched my heart Held me close You were always there By my side Night and day Through it all Baby come what may Swept away on a wave of emotion Oh, we´re caught in the eye of the storm And, whenever you smile I can hardly believe that you´re mine This love is unbreakable It´s unmistakable And each time I look in your eyes I know why This love is untouchable A feeling my heart just can't deny Each time I look in your eyes Oh baby I know why This love is unbreakable Shared the laughter Shared the tears We both know We´ll go on from here ´Cause together We are strong In my arms That's where you belong I´ve been touched by the hands of an angel I´ve been blessed by the power of love And whenever you smile I can hardly believe that you´re mine This love is unbreakable It´s unmistakable And each time I look in your eyes I know why This love is untouchable A feeling my heart just can't deny Each time you whisper my name Oh baby I know why This love is unbreakable This love is unbreakable Through fire and flame When all this is over Our love still remains Each time I look in your eyes Oh baby I know why This love is unbreakable Ikke spør hvorfor. Godt natt! Lenke til kommentar
Jooakim Skrevet 30. mars 2005 Rapporter Del Skrevet 30. mars 2005 (endret) Jeg husker jeg postet oversettelsen av Dragon Stea din tei i SO3, da ble en mod skikkelig sur på meg :S EDit: For leeeeenge siden! Endret 30. mars 2005 av TheMasteR Lenke til kommentar
The Stig Skrevet 30. mars 2005 Rapporter Del Skrevet 30. mars 2005 (endret) Mini omtale av SC3. Nå har jeg spillt gjennom et par baner, veldig fornøyd. Men jeg advarer garva SC fans (meg selv inkludert), SC3 er noe uvant da det har som kjent fått en kraftig overhaling. Men jeg kan med stor glede melde at det meste er til det positive =) So far, terningkast 5 av 6 I forhold til tidligere spill av serien, 6 av 6. Plattform: PC Ellers kaller senga på meg, god natt til alle sammen Endret 30. mars 2005 av Stikk-kont@kten Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg