Gå til innhold

Siste Ordet 3


Ueland

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Var ute en tur istad...

Skulle "møte" en fyr fra klyve som jeg hadde preika med over nettet. Jeg skulle gi han noen cder. Så det som skjer er at jeg stikker til avtalt møte sted, en bilbutikk langs hoved veien.Først så kommer data læreren min på butikken og kikker litt...Så prater jeg litt med han. Da kommer mora mi langs hovedveien, og bak kommer fyren fra klyve i drit fart...Og jeg stikker bort til mora mi, og hu lurte på hva jeg gjorde da... Så sa jeg at jeg prata med datalæreren min, og at jeg skulle gi cder til han klyve gutten... Da begynnte hun å lure, og likte ikke helt at jeg hadde kontakt med folk som er 10 år eldre enn meg og hadde bil osv... Så nå lurer hu fælt..Hun tokk også nummeret på Civic'n til klyve fyren... kvinnfolk ass...skal skjekke bilnummeret..hun trur jeg juger om alt!

Lenke til kommentar
Hvorfor føler det ut som jeg er i bakrus, når jeg på det ytterste har drukket 2 glass saft? :ermm:

 

Vent nå litt...

Vell.. Jeg kan være helt vekke når jeg sitter på toget om morgenen jeg. Jeg kan føle meg kvalm og vondt i hodet og det er like før jeg spyr føles det som.. Det uten og ha tatt noe som helst ;)

Lenke til kommentar
BjaA: Foreldre er og bli foreldre.

 

De prøver å gjøre det beste men resultatet blir ikke alltid så bra desverre.

Å giid å deilig det skal bli å flytte hjemmefra!

 

SKal vedde på at de henter samtale logger fra netcom om hvor jeg ringer og hvem jeg blir oppringt av..: Mangler bare å finne en keycatcher på tastaturet mitt...

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
×
×
  • Opprett ny...