fy_pokkers Skrevet 25. desember 2003 Rapporter Del Skrevet 25. desember 2003 hahaha aha haha ah, jeg er virkelig på gang idag.. Jeg tror jeg skal finlese alt som skrives her en 3-4 ganger før jeg begynner å svare igjen Lenke til kommentar
bjaa Skrevet 25. desember 2003 Rapporter Del Skrevet 25. desember 2003 Var ute en tur istad... Skulle "møte" en fyr fra klyve som jeg hadde preika med over nettet. Jeg skulle gi han noen cder. Så det som skjer er at jeg stikker til avtalt møte sted, en bilbutikk langs hoved veien.Først så kommer data læreren min på butikken og kikker litt...Så prater jeg litt med han. Da kommer mora mi langs hovedveien, og bak kommer fyren fra klyve i drit fart...Og jeg stikker bort til mora mi, og hu lurte på hva jeg gjorde da... Så sa jeg at jeg prata med datalæreren min, og at jeg skulle gi cder til han klyve gutten... Da begynnte hun å lure, og likte ikke helt at jeg hadde kontakt med folk som er 10 år eldre enn meg og hadde bil osv... Så nå lurer hu fælt..Hun tokk også nummeret på Civic'n til klyve fyren... kvinnfolk ass...skal skjekke bilnummeret..hun trur jeg juger om alt! Lenke til kommentar
CFD Skrevet 25. desember 2003 Rapporter Del Skrevet 25. desember 2003 Hvorfor føler det ut som jeg er i bakrus, når jeg på det ytterste har drukket 2 glass saft? Vent nå litt... Vell.. Jeg kan være helt vekke når jeg sitter på toget om morgenen jeg. Jeg kan føle meg kvalm og vondt i hodet og det er like før jeg spyr føles det som.. Det uten og ha tatt noe som helst Lenke til kommentar
fy_pokkers Skrevet 25. desember 2003 Rapporter Del Skrevet 25. desember 2003 6 medlemmer: nvoetfiv, HalTan, CFD, B|Real, bjaa, Candyfloss Synes nå det hadde vært koselig med livstegn her nå asså Lenke til kommentar
Suppelars2k Skrevet 25. desember 2003 Rapporter Del Skrevet 25. desember 2003 (endret) inles this, kjekken. Endret 25. desember 2003 av HalTan Lenke til kommentar
fy_pokkers Skrevet 25. desember 2003 Rapporter Del Skrevet 25. desember 2003 (endret) I am slow poster. dit: eg r kke lad i inlesing, alfie (essuten an eg are erke eksten..) Endret 25. desember 2003 av nvoetfiv Lenke til kommentar
b-real Skrevet 25. desember 2003 Rapporter Del Skrevet 25. desember 2003 BjaA: Foreldre er og bli foreldre. De prøver å gjøre det beste men resultatet blir ikke alltid så bra desverre. Lenke til kommentar
CFD Skrevet 25. desember 2003 Rapporter Del Skrevet 25. desember 2003 I am slow poster. Ja.... Du følger ikke med vetu Lenke til kommentar
bjaa Skrevet 25. desember 2003 Rapporter Del Skrevet 25. desember 2003 BjaA: Foreldre er og bli foreldre. De prøver å gjøre det beste men resultatet blir ikke alltid så bra desverre. Å giid å deilig det skal bli å flytte hjemmefra! SKal vedde på at de henter samtale logger fra netcom om hvor jeg ringer og hvem jeg blir oppringt av..: Mangler bare å finne en keycatcher på tastaturet mitt... Lenke til kommentar
zed Skrevet 25. desember 2003 Rapporter Del Skrevet 25. desember 2003 Tror de har irc-loggene dine assa Og sms'ene dine sniffer de opp med en sniffings-enhet. Lenke til kommentar
Suppelars2k Skrevet 25. desember 2003 Rapporter Del Skrevet 25. desember 2003 Bjaa! SJEKK I SKAPET :O :| Jonart: You are too slow for us. CFD: Vet hva du prater, det er teh creepy. jonart: det er en fullt leselig tekst, bare med litt colorcodes (™ DrDoogie) Lenke til kommentar
Suppelars2k Skrevet 25. desember 2003 Rapporter Del Skrevet 25. desember 2003 (endret) nvoetfiv på vei ut :O EDIT: Haha! Jeg var først... Endret 25. desember 2003 av HalTan Lenke til kommentar
fy_pokkers Skrevet 25. desember 2003 Rapporter Del Skrevet 25. desember 2003 Borstett fra at det står "inles this, kjekken" istedetfor finles. Dessuten gjør du det ikke vanskeligere enn at jeg må ta meg bryet med å merke teksten Menneh, you guys! Nå er jeg off to see a møøøøøvi. Talast muligens snart Lenke til kommentar
b-real Skrevet 25. desember 2003 Rapporter Del Skrevet 25. desember 2003 Ah..kjellerkald cola. Så digg =) Lenke til kommentar
Suppelars2k Skrevet 25. desember 2003 Rapporter Del Skrevet 25. desember 2003 Ah..kjellerkald cola.Så digg =) Jeg VISSTE det var noe jeg hadde glemt... Lenke til kommentar
Dr3as Skrevet 25. desember 2003 Rapporter Del Skrevet 25. desember 2003 Platoon er helt stjerne. Ikke akkurat noen gla'film, men pokker så bra Hmmm, kanskje jeg skal se Thirteen litt senere, noen som har sett den? Thirteen er helt ok film. Dog, hovedrolleinhaveren er sykt yammy! hu er også 15 :-p thihi Lenke til kommentar
flodhest Skrevet 25. desember 2003 Rapporter Del Skrevet 25. desember 2003 Ah..kjellerkald cola.Så digg =) Apropos....*hente boks cola i kjelleren* Lenke til kommentar
Wabby Skrevet 25. desember 2003 Rapporter Del Skrevet 25. desember 2003 BjaA - Hun fant ikke ut at du ga meg og noen cd'er a ??? Lenke til kommentar
Suppelars2k Skrevet 25. desember 2003 Rapporter Del Skrevet 25. desember 2003 *bankbank* Wabby, moren til Bjaa på døra... Lenke til kommentar
bjaa Skrevet 25. desember 2003 Rapporter Del Skrevet 25. desember 2003 *bankbank* Wabby, moren til Bjaa på døra... Wabby har hatt besøk av bestefaren min før han )) Han klyvefyren så litt "tvilsom" ut for å si det slikt...også når han kom i stor fart rett bak mora mi, og med en Honda Vtec som bråker no *******, hva skal mor mi tenke? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg