Goophy Skrevet 29. mars 2005 Rapporter Del Skrevet 29. mars 2005 OMG! Marvil skal banke på nabodøra for å høre om det blir noe heit toaster-action, eller kanskje ikke. Uansett, sjekk tråden... Lenke til kommentar
Vandahl Skrevet 30. mars 2005 Rapporter Del Skrevet 30. mars 2005 gah... ska stå opp for å rekke et fly om 3 tima kanskje man bare ska døgne Lenke til kommentar
SnowDOG_ Skrevet 30. mars 2005 Rapporter Del Skrevet 30. mars 2005 Må snart legge meg. Imorgen er det noe rally ting eg skal med en kompis. Snakket med hun venninen eg har skrevet om før og det eg fryktet har begynt å skje. Old feelings are comming back........ Lenke til kommentar
Jan Skrevet 30. mars 2005 Rapporter Del Skrevet 30. mars 2005 Jippi, første skoledag imorgen Klokken er halv 4..juhu. Lenke til kommentar
SupremeX Skrevet 30. mars 2005 Rapporter Del Skrevet 30. mars 2005 Er det noe å frykte da, SnowDOG_? Jeg legger meg nå, og The Ring 2 SUUUGER!!! Natta. Lenke til kommentar
Xander^ Skrevet 30. mars 2005 Rapporter Del Skrevet 30. mars 2005 Det er fem meldinger igjen! FEM medlinger! Fire MeLdInGeR igjen! Vinn mellomrom ** ! Lenke til kommentar
TSP Skrevet 30. mars 2005 Rapporter Del Skrevet 30. mars 2005 (endret) Nå må jeg gå til skolebussen om 25minutter og skolen begynner om 1 time og 20min, det er triste greier det . (En av de verste dagene også, i dag har vi krl, matte og samfunnsfag.) Men hva har resten av folket av planer i dag? rane en bank, dra på fotballkamp, leke med minnebrikker ? TSP Endret 30. mars 2005 av The Strategy-player Lenke til kommentar
akira7 Skrevet 30. mars 2005 Rapporter Del Skrevet 30. mars 2005 Sove når jeg kommer hjem fra skolen. Har vært oppe siden kl.02. Lenke til kommentar
Solid Skrevet 30. mars 2005 Rapporter Del Skrevet 30. mars 2005 Hehe, det er ikke sundt. Jeg finner vel på noe dilldall som jeg alltid gjør. Lenke til kommentar
akira7 Skrevet 30. mars 2005 Rapporter Del Skrevet 30. mars 2005 Det er nok ikke det. Jeg bare klarte ikke å sove etter tissepausen i natt Lenke til kommentar
Sovietpig Skrevet 30. mars 2005 Rapporter Del Skrevet 30. mars 2005 jippi skole.... Lenke til kommentar
Anette_ Skrevet 30. mars 2005 Rapporter Del Skrevet 30. mars 2005 Bæææææsj, skole igjen I dag skal jeg ha masse stygge timer, to bed.øk, to matte, en kjemi, to fysikk og en samflære.. Fritime er fremmedord i dag Hater onsdager!! Men så skal jeg til vennina mi og sove der i kveld da! =) Og det blir koselig..! Så har vi langkjøring imorra tidlig, da skal vi til sverige! Får sikkert et helt kvarter til å handle har jeg hørt, pluss spisepause da. Lenke til kommentar
Torjus Skrevet 30. mars 2005 Rapporter Del Skrevet 30. mars 2005 GHAAAAAAAAAL Sovnet ikke før klokka 3 i går!1!11ONEONEeEENENENN!! Og nå er det skole... JIPPPPIIIIIIII Lenke til kommentar
TLZ Skrevet 30. mars 2005 Rapporter Del Skrevet 30. mars 2005 (endret) <whine> Æssj... Er skole, hadde jo vært greit nok det egentlig. Men er kvalm, forskjølet, vondt i halsen, huet mage og mye rart og er generelt sett slakk... BLÆÆÆÆRK!!! <whine/> (nå _er_ eg faktisk på skolen da, så eg slipper i det minste å få mer fravær) Endret 30. mars 2005 av TLZ Lenke til kommentar
Anette_ Skrevet 30. mars 2005 Rapporter Del Skrevet 30. mars 2005 Er på skolen jeg og Har bedøk nå og har vært borte endel timer i dette faget fra før så jeg skjønner ingenting akkurat nå.. Men vi tar pensumet i retardtempo siden ingen følger med så jeg skjønner vel ting etterhvert.. Lenke til kommentar
Fredrik Skrevet 30. mars 2005 Rapporter Del Skrevet 30. mars 2005 Skole og råttent prosjekt! Kan noen skrive en artikkel på cirka en A3-side om fremmedfrykt? Med målgruppe eldre. Lenke til kommentar
Explorer Skrevet 30. mars 2005 Rapporter Del Skrevet 30. mars 2005 Uff!! Jeg gruer meg. Om ca 1 time ligger jeg i tannlegestolen for å borre alle hullene jeg har i kjeften. Alt skal gjøres på en gang da dette er siste dagen kommunen har tannlege. I tillegg ser det ut som om jeg skal/må trekke visdomstennene når jeg kommer dit... *grue seg* Lenke til kommentar
Kenneth Dammyr Skrevet 30. mars 2005 Rapporter Del Skrevet 30. mars 2005 Prøve-eksamen på mandag eller tirsdag Barnemat fredrikrb: Hvordan får du sånn strek igjennom teksten på signaturen din? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg