scoot Skrevet 29. mars 2005 Rapporter Del Skrevet 29. mars 2005 Hva gjør folket nå på kvelden da? Lenke til kommentar
Dahl Skrevet 29. mars 2005 Rapporter Del Skrevet 29. mars 2005 Hva gjør folket nå på kvelden da? Ser på frustrerte fruer! Lenke til kommentar
hylo Skrevet 29. mars 2005 Rapporter Del Skrevet 29. mars 2005 Hva gjør folket nå på kvelden da? Drømmer meg bort. Lenke til kommentar
:---{D Skrevet 29. mars 2005 Rapporter Del Skrevet 29. mars 2005 Hva gjør folket nå på kvelden da? Depper over at det er skole i morgen..... Lenke til kommentar
Dahl Skrevet 29. mars 2005 Rapporter Del Skrevet 29. mars 2005 Drømmer meg bort. Hvem/hva drømmer du om da? Lenke til kommentar
Daniel Skrevet 29. mars 2005 Rapporter Del Skrevet 29. mars 2005 synes bare det er litt rart at HW folka ikke gidder ta seg bryet med å fikse det, eller i det minste svare på hvorfor de ikke gjør det.. Du har vel stilt inn rett tidssone i kontrollpanelet (på forumet)? Og merket av for sommertid? Var det tilfeldigvis kun en time for mye for noen dager siden? Lenke til kommentar
Carl M Skrevet 29. mars 2005 Rapporter Del Skrevet 29. mars 2005 Hva gjør folket nå på kvelden da? Depper over at det er skole i morgen..... Jeg også, i hele dag Tok tilogmed opp paint igjen: Lenke til kommentar
:---{D Skrevet 29. mars 2005 Rapporter Del Skrevet 29. mars 2005 Bild3! Hæ hæ!! :!: Dritbra! Lenke til kommentar
Daniel Skrevet 29. mars 2005 Rapporter Del Skrevet 29. mars 2005 Tok tilogmed opp paint igjen: Den var ikke dum! :!: Lenke til kommentar
phax Skrevet 29. mars 2005 Rapporter Del Skrevet 29. mars 2005 synes bare det er litt rart at HW folka ikke gidder ta seg bryet med å fikse det, eller i det minste svare på hvorfor de ikke gjør det.. Du har vel stilt inn rett tidssone i kontrollpanelet (på forumet)? Og merket av for sommertid? Var det tilfeldigvis kun en time for mye for noen dager siden? det hadde jeg ikke nei.. da var det fikset. rart det ikke var stillt inn riktig automatisk da, men men. Lenke til kommentar
Billy Bob Skrevet 29. mars 2005 Rapporter Del Skrevet 29. mars 2005 synes bare det er litt rart at HW folka ikke gidder ta seg bryet med å fikse det, eller i det minste svare på hvorfor de ikke gjør det.. Du har vel stilt inn rett tidssone i kontrollpanelet (på forumet)? Og merket av for sommertid? Var det tilfeldigvis kun en time for mye for noen dager siden? *Kremt* Fikset det jeg også.. Lenke til kommentar
Ueland Skrevet 29. mars 2005 Forfatter Rapporter Del Skrevet 29. mars 2005 Hadde du og sett i tilbakemeldingsforaet hadde du sett en del tråder med svar på akkurat det samme. Lenke til kommentar
Billy Bob Skrevet 29. mars 2005 Rapporter Del Skrevet 29. mars 2005 Ja, men nå ble det slik at jeg spurte et enkelt spm i SO3 og fikk et enkelt svar. Lenke til kommentar
TSP Skrevet 29. mars 2005 Rapporter Del Skrevet 29. mars 2005 (endret) Utrolig bra den der Carl M . Jeg må nok gå å legge meg nå jeg . edit: @kd, jeg skal få deg frisk igjen ! TSP Endret 29. mars 2005 av The Strategy-player Lenke til kommentar
bortevekk Skrevet 29. mars 2005 Rapporter Del Skrevet 29. mars 2005 god natt folkens*krypeunderdyna* Lenke til kommentar
Cenyon Skrevet 29. mars 2005 Rapporter Del Skrevet 29. mars 2005 Det blir koz med spanskframføring i morgen jeg ikke har gjort. Følte bare jeg måtte dele den dårlige sinnsstemningen min. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg