Anette_ Skrevet 28. mars 2005 Rapporter Del Skrevet 28. mars 2005 Vil ikke på skolen imorra jeg.. Så jeg satser på å tra teoriprøven istedet, også dra jeg til oslo og kjøper nye sko etterpå =) Lenke til kommentar
enden Skrevet 28. mars 2005 Rapporter Del Skrevet 28. mars 2005 Hvor er det du finner alle disse erotiske novellene Jørgen? Jasså, date med dassrullen nærværende? Lenke til kommentar
Jooakim Skrevet 28. mars 2005 Rapporter Del Skrevet 28. mars 2005 Vi har planleggingsdag på skolen imorgen Lenke til kommentar
Fredrik Skrevet 28. mars 2005 Rapporter Del Skrevet 28. mars 2005 Hvor er det du finner alle disse erotiske novellene Jørgen? Jeg vet! Jeg vet! Lenke til kommentar
Dahl Skrevet 28. mars 2005 Rapporter Del Skrevet 28. mars 2005 Hvor er det du finner alle disse erotiske novellene Jørgen? Jasså, date med dassrullen nærværende? :!: Nei, jeg bare lurer... Lenke til kommentar
hylo Skrevet 28. mars 2005 Rapporter Del Skrevet 28. mars 2005 Jeg går ut og henter ridepisken, når jeg kommer tilbake stønner han høylytt. Jeg gir han noen slag på rompa, han har gått for fort fram. Jeg stryker pisken nedover magen hans, over den nå litt slappere pikken og ned til låret. Lenke til kommentar
scoot Skrevet 28. mars 2005 Rapporter Del Skrevet 28. mars 2005 Hvor er det du finner alle disse erotiske novellene Jørgen? Jasså, date med dassrullen nærværende? :!: Nei, jeg bare lurer... Du er busted! Lenke til kommentar
hylo Skrevet 28. mars 2005 Rapporter Del Skrevet 28. mars 2005 Særdeles mange perversiteter her på forumet nå! Lenke til kommentar
hylo Skrevet 28. mars 2005 Rapporter Del Skrevet 28. mars 2005 (endret) Ja. Det er litt søtt da. Altså, det er fint at alle disse forumnerdene føler for å gi utslipp av noen sterke seksuelle drifter. Det er ekstra fint at det blir gjort på forumet. Vi er en gjeng med ekstremt over-kåte, homofile/hetrofile/bifile nerder som har det gøy med sexsnakk. Tøft! Kan vi gå over til ett annet tema, ballehuer? Endret 28. mars 2005 av Hylo Lenke til kommentar
scoot Skrevet 28. mars 2005 Rapporter Del Skrevet 28. mars 2005 Gjerne for meg, jeg sitter her og småler vær gang disse folka blir bifile ! Lenke til kommentar
Daniel Skrevet 28. mars 2005 Rapporter Del Skrevet 28. mars 2005 @kd, er det en spesiell grunn til at det står 137 i signaturen din? Slik den er nå betyr den vel noe sånt som "borte bra, naboen best"? Lenke til kommentar
enden Skrevet 28. mars 2005 Rapporter Del Skrevet 28. mars 2005 Tada Stønnene til Morten og Trine blandet seg med våre og plutselig kom Trine krypende på alle fire mot meg. Blikket hennes var sløret og hun slikket seg om munnen. Du og Morten vekslet blikk og bare nikket forsiktig til hverandre, nesten som signal på at dette var helt greit.”Jeg vil slikke brystene dine, får jeg lov?” Hun smilte til meg og jeg bare nikket til svar. Lenke til kommentar
hylo Skrevet 28. mars 2005 Rapporter Del Skrevet 28. mars 2005 Jeg gjorde en liten brøler nå. Lenke til kommentar
scoot Skrevet 28. mars 2005 Rapporter Del Skrevet 28. mars 2005 .. Okei.. Nå er det nok med det der *gi en fake-advarsel om utuktig snakk * Lenke til kommentar
Ø.B. Skrevet 28. mars 2005 Rapporter Del Skrevet 28. mars 2005 Da har jeg sett What's eating Gilbert Grape igjen.. Jammen meg fin film det *Nachos* Lenke til kommentar
enden Skrevet 28. mars 2005 Rapporter Del Skrevet 28. mars 2005 Hihi, gir meg aldri. Vet dere liker det Hylo, hva har du gjort? Lenke til kommentar
scoot Skrevet 28. mars 2005 Rapporter Del Skrevet 28. mars 2005 Hihi, gir meg aldri. Vet dere liker det Hylo, hva har du gjort? .. Tror du nyter det mest jeg .. Lenke til kommentar
hylo Skrevet 28. mars 2005 Rapporter Del Skrevet 28. mars 2005 (endret) Hylo, hva har du gjort? Var frekk mot madammen. EDIT: Jeg sa unnskyld, da ordna det seg. Endret 28. mars 2005 av Hylo Lenke til kommentar
enden Skrevet 28. mars 2005 Rapporter Del Skrevet 28. mars 2005 Hylo, hva har du gjort? Var frekk mot madammen. EDIT: Jeg sa unnskyld, da ordna det seg. Ah, det vanlige Var frekk selv istad, da hun begynte å mase om å legge inn MSN beta med det der forferdelige nudge-greiene... Ble sur hun også Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg